2024. November 27. Szerda - Virgil
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Az APEX éltömítések evolúciója.
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
szucsfe | 2015-05-07 12:34 mazda-auto.hu részére
Van valami fantázianeve is? Milyen fehér?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-07 12:10 szucsfe részére
A4D a színkód.
szucsfe | 2015-05-07 10:37
Tisztelt mazda-auto!
Szeretnék érdeklődni, hogy a JMZGY19T201147631 -es alvázszámú autómnak mi a színkódja.
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-05-07 08:09 devayandras részére
Valóban olasz, és 2011-ben 100000 km körüli futásteljesítménye volt.Utána nincs adat.
- A kulcs jelzése valami hibára utal. Ha a gombokra reagál, akkor viszont nem lehet gyenge a gombelem.
- Lehet, hogy kivették a szűrőt, vagy betétet cseréltek. A gyári diagban néhány ide vonatkozó szenzor adat nem változik, ha kiiktatták a rendszert.
- Lehet akár egy "fáradt" motortartó bak.
devayandras | 2015-05-06 21:55
Szép estét!
Információt szeretnék kérni az alábbi autóról:
Mazda6 CDH GT
JMZGY19R671443801
Elvileg olaszországból származik, és megintcsak elvileg 205.000 km körül van benne. Volt néhány doolog, amiben nem vagyok biztos:
- a KEY felirat folyamatosan és pirosan világított a kocsiban, járó motor esetén is. A mi (sajnos) eladott Mazda5-ünk csak akkor adott kulcs piktogramot ha eltávolodtam a kocsitól, illetve zölden villogott ha merült az elem. Ez más rendszer vagy másképp kommunikál a júzerrel?
- a részecskeszűrő hátulsó részénél illetve az alján a paláston hosszában végig volt egy nem túl esztétikus varrat, legalábbis nem volt "japános", illetve kissé kormosnak tapintottam a kipufogó végét. Gyanúsnak tűnik, aggódhat a vásárló a DPF állapota miatt? Illetve ha elvisszük az autót egy MAZDA szervizbe diagnosztikára, ott feltűnhet-e a már hebrákolt DPF? Úgy értem át lehet-e verni a gyári diagot valami nagggyon okos DPF kiütéssel? (Halkan jegyzem meg, az a jó, ha a kocsiban minden gyári, nem vagyok híve a kiszedésnek)
- simán állóhelyzetben 1500 1/min körül remegett az autó kicsit, de alatta felette símán járt rezzenéstelenül. A kettőstömegű nem koppant/csörgött leállításkor, a kuplungja könnyű és jó helyen fog. A százezer ok közül mi(k) lehet(nek)a legkézenfekvőbb ok(ok)?
A válaszokat előre is köszönöm.
tibor81 | 2015-05-06 21:23 EnergieLaczy részére
Köszönöm az infót megfogadom mert nekem is ezt tanácsolták .
EnergieLaczy | 2015-05-06 19:39 tibor81 részére
Szia tibor81!
Én tudok egy tulajról, akinek Continental szíj volt benne és elszakadt. Motor kuka.
Én jól jártam, mert olcsón tudtam alkatrészeket venni tőle. (:
Persze okosba vette a szíjat számla nélkül, nem szakszervízbe hanem mindenféle autót elvállaló helyre vitte, persze okosba számla nélkül.
Szakadás utána hiába ment panaszkodni.
Nem éri meg max 10.000 Ft spórolásért kockáztatni szerintem a szíj árán.
Nagyobb lehet a kár.
Nálam már kétszer volt vezérléscsere, a gyári szíj így kétszer is bizonyított hogy bírja a 120.000 km futást.
Ha 10.000 Ft-ot spóolnék a szíj árán, az három évre osztva évi 3000 Ft spólolást jelent a következő szíjcseréig, ha kibírja addig.
Persze te döntésed, ez csak egy plusz infó volt tőlem részedre.
Üdv ÉNRG
Tothka | 2015-05-06 18:07
Jó estét
2002-es 2.3-as benzines Mazda 6 tulajdonosa vagyok és olyan problémám van, hogy hirtelen kigyorsításnál, olyan 2000-2500 közötti fordulaton ránt egyet az autó. Mitől lehet ez? Gyertyákat kicseréltem, egy darabig jó volt, legalább is úgy tűnt.
Továbbá, ha nagyobb sebességről fokozatosan fékezek, akkor beremeg az autó.
mazda-auto.hu | 2015-05-06 08:29 tibor81 részére
Kizárólag a gyárit használjuk, kivéve ha az ügyfél hozza az alkatrészt. Nem tudom.
Norebee | 2015-05-06 00:29