2025. Január 19. - Sára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szucsfe | 2015-05-07 12:34 mazda-auto.hu részére

 Van valami fantázianeve is? Milyen fehér?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-05-07 12:10 szucsfe részére

 A4D a színkód.

szucsfe | 2015-05-07 10:37

Tisztelt mazda-auto!

Szeretnék érdeklődni, hogy a JMZGY19T201147631 -es alvázszámú autómnak mi a színkódja.

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-05-07 08:09 devayandras részére

 Valóban olasz, és 2011-ben 100000 km körüli futásteljesítménye volt.Utána nincs adat.

- A kulcs jelzése valami hibára utal. Ha a gombokra reagál, akkor viszont nem lehet gyenge a gombelem.

- Lehet, hogy kivették a szűrőt, vagy betétet cseréltek. A gyári diagban néhány ide vonatkozó szenzor adat nem változik, ha kiiktatták a rendszert.

- Lehet akár egy "fáradt" motortartó bak.

devayandras | 2015-05-06 21:55

Szép estét!
 

Információt szeretnék kérni az alábbi autóról:

 

Mazda6 CDH GT

JMZGY19R671443801

 

Elvileg olaszországból származik, és megintcsak elvileg 205.000 km körül van benne.  Volt néhány doolog, amiben nem vagyok biztos:

 

- a KEY felirat folyamatosan és pirosan világított a kocsiban, járó motor esetén is. A mi (sajnos) eladott Mazda5-ünk csak akkor adott kulcs piktogramot ha eltávolodtam a kocsitól, illetve zölden villogott ha merült az elem. Ez más rendszer vagy másképp kommunikál a júzerrel?

 

- a részecskeszűrő hátulsó részénél illetve az alján a paláston hosszában végig volt egy nem túl esztétikus varrat, legalábbis nem volt "japános", illetve kissé kormosnak tapintottam a kipufogó végét. Gyanúsnak tűnik, aggódhat a vásárló a DPF állapota miatt? Illetve ha elvisszük az autót egy MAZDA szervizbe diagnosztikára, ott feltűnhet-e a már hebrákolt DPF? Úgy értem át lehet-e verni a gyári diagot valami nagggyon okos DPF kiütéssel? (Halkan jegyzem meg, az a jó, ha a kocsiban minden gyári, nem vagyok híve a kiszedésnek)

- simán állóhelyzetben 1500 1/min körül remegett az autó kicsit, de alatta felette símán járt rezzenéstelenül. A kettőstömegű nem koppant/csörgött leállításkor, a kuplungja könnyű és jó helyen fog. A százezer ok közül mi(k) lehet(nek)a legkézenfekvőbb ok(ok)?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

tibor81 | 2015-05-06 21:23 EnergieLaczy részére

Üdv:ÉNRG

 

Köszönöm az infót megfogadom mert nekem is ezt tanácsolták .

EnergieLaczy | 2015-05-06 19:39 tibor81 részére

 Szia tibor81!

 

Én tudok egy tulajról, akinek Continental szíj volt benne és elszakadt. Motor kuka.

Én jól jártam, mert olcsón tudtam alkatrészeket venni tőle. (:

Persze okosba vette a szíjat számla nélkül, nem szakszervízbe hanem mindenféle autót elvállaló helyre vitte, persze okosba számla nélkül.

Szakadás utána hiába ment panaszkodni.

Nem éri meg max 10.000 Ft spórolásért kockáztatni szerintem a szíj árán.

Nagyobb lehet a kár.

Nálam már kétszer volt vezérléscsere, a gyári szíj így kétszer is bizonyított hogy bírja a 120.000 km futást.

Ha 10.000 Ft-ot spóolnék a szíj árán, az három évre osztva évi 3000 Ft spólolást jelent a következő szíjcseréig, ha kibírja addig.

 

Persze te döntésed, ez csak egy plusz infó volt tőlem részedre.

 

Üdv ÉNRG

 

Tothka | 2015-05-06 18:07

Jó estét

2002-es 2.3-as benzines Mazda 6 tulajdonosa vagyok és olyan problémám van, hogy hirtelen kigyorsításnál, olyan 2000-2500 közötti fordulaton ránt egyet az autó. Mitől lehet ez? Gyertyákat kicseréltem, egy darabig jó volt, legalább is úgy tűnt.
Továbbá, ha nagyobb sebességről fokozatosan fékezek, akkor beremeg az autó.

mazda-auto.hu | 2015-05-06 08:29 tibor81 részére

 Kizárólag a gyárit használjuk, kivéve ha az ügyfél hozza az alkatrészt. Nem tudom.

Norebee | 2015-05-06 00:29

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó