2025. Április 19. Szombat - Emma
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Visszatér a Mazda RX-7 típus.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
nagyand | 2018-04-19 08:56
Tisztelt Mazda Autó
Arra lennék kiváncsi, hogya 2013-as M6 2.2D Revolution automban, mely manuális sebességváltós a SCBS hogy müködik?
Autómata váltosnál logikusan vészféknél nem fullad le a motor, de mi a helyzet a manuális váltós autóknál?Hogy oldja meg a rendszer az SCBS aktiválását? Lefullasztja a motort? Feltétlezem az SCBS a tengelykapcsolót nem tudja müködtetni. A motor/váltó nem károsodik ebben az esetben?
Amiket láttam videókat a Youtube-on ott mindegyik autó autómata váltós változat.
Elöre is köszönöm a magyarázatot.
alk3sh | 2018-04-13 13:54 mazda-auto.hu2 részére
Második tulaja vagyok, Korábban Cegléden és önöknél lett szervizelve mielőtt én megvásároltam. Önök tudják, ha valaki tudja :) Amióta nálam van nem lett szerelve ilyen okból. Elnézve kiszerelés után gyárinak tűnik. A két oldalból a rögzítésnél a belső teljesen korrodált látszik hogy a korábban eltört és el is tűnt szinte, és a bepréselének az egyik fele tartott csak ami idővel megadta magát. Nyilván az meg nem elegendő. Igazából nem hiszom hogy bármit lehet tenni, hisz 10 éves, csak érdekességképp mutattam meg azon kívül hogy kisebb vagyonba került a javítása :S.
íme kiszerelve
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:25 atis7 részére
Elnézést ZsoJan felhasználó névre küldtem a választSfKG
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:22 ZsoJan részére
Az esetek többségében a vákumoldali hiba okozza, azt kell átnézni, lehet egy egyszerű repedés valamelyik csövön, laza bilincs, vagy szenzorhiba stb.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:19 bbbalazs részére
Lehet, hogy rossz kerékméretre van beállítva, Mazda műszerrel kell megnézni, és 17-esre kell állítani. Nem hinném, hogy a benzines váltó szakszerűen beépíthető lenne a dízelbe.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:23 Tamáska részére
A gyári program csak FOMOCO-t hoz erre az alvázszámra, 7.126.-Ft+ÁFA-ért darabját.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:10 alk3sh részére
Így nehéz bármit is mondani, hogy nem ismerjük az autó előéletét. Mi még ilyennel nem találkoztunk, és ez természetesen nem normális. Az a kérdés, hogy első tulajdonosa az autónak vagy sem. Mert ha igen az a kérdés volt-e lengőkar szilent cserélve rajta, mert ha igen, és rosszul sajtolták ki, pl. attól is lehet. Mi nem szoktunk csak komplett lengőkart cserélni, de az is kérdés, hogy gyári van benne, vagy utángyártott.
ZsoJan | 2018-04-12 13:39 bbbalazs részére
A fordulatszámmérő egyébként normális értéket mutat? Nem volt esetleg váltó cserélve? Csak mert egy benzines váltóval egy dízel motor ugyanezt a jelenséget produkálja, ha jól tudom.
ZsoJan | 2018-04-12 13:32
Tisztelt szakértő!
Egy hónapja vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda 6 2.0 D autót, ami kulcs nélküli indítással van szerelve. Eleinte néha nem tudtam nyitni az ajtót a kilincsen lévő gombbal csak a kártyával. Ez a mai napig sem változott, de újabban már a gyújtást sem tudom ráadni csak sokadszori riasztó ki-bekapcsolással. Ilyenkor nem zöld hanem piros színnel jelez a műszerfal KEY felirat. Az egyik vezérlő kártyában cseréltem elemet, de ugyanúgy semmi változás.
Van ötletük, hogy mit tegyek?
atis7 | 2018-04-11 19:51
Sziasztok ! mazda 6 2004 es , 2000 dizel,rf5c. az a problémám, hogy nem, vagy nem teljesen működik a turbó. p2144 es hibakódokat olvasták ki szerelőnél.kicseréltem a nyomásszabályzó mágnesszelepet, és a hozzá tartozó szolenoid szelepet is. Nagyon tutkerult működött az autó, kb 1 hónapig, aztán újra előjött a dolog. most p0045 és p0401 es hibát ír. ha valakinek volt már hasonló problémája, segítsen már rajtam :D hétvégén egr tisztítás. illetve a szolenoid szelepen egy csatlakozásnál nincs semmilyen cső rajta. azt mondták a vákuumrendszer miatt is lehet ez a probléma, keressek hasonló autót, és hasonlítsam össze a csatlakozásokat.szabolcsba ha esetleg olvassa valaki… köszönöm előre is !