2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:52 Deside részére
Igen, az elvesztett nyomás generálhatja a DPF hibát.
mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:50 tibor81 részére
Valószínű a nyomásszabályozóés nem a nyomástartó szelep lett cserélve, mert annak a hibája okozza ezt a jelenséget. Ennyi kilométer után valószínűleg újra elkoszolódott, mert ilyen minőségű a gázolajunk.
tibor81 | 2018-03-20 10:20
Deside | 2018-03-12 20:05
Tisztelt szakember!
2010 es mazda 6 disel 2.2 185 lovas dpf lampa villog, kétszeri komputeres regeneracio után is. Emellett tálaltam a turbó nyomás rendszeren a cool air nél egy kifújást. Azt szeretném tudni hogy a levegő oldalon elvesztett nyomas generálhatja e a dpf szűrő hiba kódját, vagy maga a szűrő az ami a kényszerített regeneráció után is olyan rossz állapotban van hogy már menthetetlen. Esetleg mi az ami még ezt a hibát generálja (pl lyukas kipufogó vagy dob) köszönettel!
Foreszt074 | 2018-03-12 19:54
Tisztelt Szakértő úr!Az volna a kérdésem hogy 2015-ös mazda 6 autómataváltós autónál normális dolog-e hogy meleg váltónál meleg motornál “P” helyzetből járó motornál csak 10-15 másodperc után tudom csak bármelyik fokozatba kapcsolni,de van olyan is hogy egyből megy!Válaszát köszönöm
mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:49 louiking részére
Ha csak hajtókar csapágy probléma van és a főtengely felújítható, érdemesebb megcsinálni, mert lesz egy szakszerűen felújított tökéletes motorom, és nem kerül többe mint egy teljesen bizonytalan eredetű bontott motor.
Ha már más is sérült, akkor számolni kell, hogy mi éri meg jobban.
A motort mindenképpen ki kell venni, és csak utána lehet megmondani, hogy pontosan mi sérült.
mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:40 Bazsi884 részére
Kellene egy névreírt forgalmi és személyi másolat a
garai@mazda-auto.hu
címre, és küldöm az anyagát.
mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:38 Bela77 részére
Meg kellene nézni a motortartó bakkokat, mert az is okozhat hasonló jelenséget. Általában a lengőkar hibája szokott ilyet produkálni, de ha az rendben van, akkor ez esélyes.
Bela77 | 2018-03-07 15:13
Tisztelt Szakember,
2006-os évjáratú Mazda 6-osom (RF7J, kombi) az utóbbi időben elinduláskor, terhelésváltáskor kottyanó hangot, hangokat hallatt a kormányoszlop felől,én ezt kifejezetten a kormányoszlop környékéről hallom, nem a futómű felől. Az autó ugyan 265ezret futott már, de futóműve nem lóg (legutóbbi átgumizáskor kértem a szerelőt, nézze meg). Jobbra-balra kormányozáskor (rántás) nem hallok hangot, inkább csak mikor elindul/megáll az autó, teljesen mindegy milyen szögben áll a kerék. Van esetleg tippjük, hogy mi lehet, van esetleg olyan (típus)hiba, ami ilyen futásteljesítménynél ennél a típusnál gyakran előjön?
Nagyon köszönöm!
B
Bazsi884 | 2018-03-07 10:43
Az előbb rosszul fogalmaztam meg, nem a kilóméter hanem a szervíztörténete érdekelne. Köszönöm!