2024. November 22. Péntek - Cecília

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:52 Deside részére

Igen, az elvesztett nyomás generálhatja a DPF hibát.

mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:50 tibor81 részére

Valószínű a nyomásszabályozóés nem a nyomástartó szelep lett cserélve, mert annak a hibája okozza ezt a jelenséget. Ennyi kilométer után valószínűleg újra elkoszolódott, mert ilyen minőségű a gázolajunk.

tibor81 | 2018-03-20 10:20

Tisztel mazda autó olyan gondom van 2.0 dizel  mazda 6 hogy reggeli indításkor nem mindig csinálja csak ha enyhébb idő van hogy leáll utánna rá indítok és jó, volt cserélve nyomástartó szelep 200 ezernél most 270ezer van benne,mennyinél kell nyomástartó szelepett cserélni mennyit bírnak körülbelül mi csinálhatja még ezt várom válaszát. üdvözlettel: tibor

Deside | 2018-03-12 20:05

Tisztelt szakember!

2010 es mazda 6 disel 2.2 185 lovas dpf lampa villog, kétszeri komputeres regeneracio után is. Emellett tálaltam a turbó nyomás rendszeren a cool air nél egy kifújást. Azt szeretném tudni hogy a levegő oldalon elvesztett nyomas generálhatja e a dpf szűrő hiba kódját, vagy maga a szűrő az ami a kényszerített regeneráció után is olyan rossz állapotban van hogy már menthetetlen.  Esetleg mi az ami még ezt a hibát generálja (pl lyukas kipufogó vagy dob) köszönettel!

Foreszt074 | 2018-03-12 19:54

Tisztelt Szakértő úr!Az volna a kérdésem hogy 2015-ös mazda 6 autómataváltós autónál normális dolog-e hogy meleg váltónál meleg motornál “P” helyzetből járó motornál csak 10-15 másodperc után tudom csak bármelyik fokozatba kapcsolni,de van olyan is hogy egyből megy!Válaszát köszönöm

 

mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:49 louiking részére

Ha csak hajtókar csapágy probléma van és a főtengely felújítható, érdemesebb megcsinálni, mert lesz egy szakszerűen felújított tökéletes motorom, és nem kerül többe mint egy teljesen bizonytalan eredetű bontott motor.

Ha már más is sérült, akkor számolni kell, hogy mi éri meg jobban. 

A motort mindenképpen ki kell venni, és csak utána lehet megmondani, hogy pontosan mi sérült.

mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:40 Bazsi884 részére

Kellene egy névreírt forgalmi és személyi másolat a

garai@mazda-auto.hu

címre, és küldöm az anyagát.

mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:38 Bela77 részére

Meg kellene nézni a motortartó bakkokat, mert az is okozhat hasonló jelenséget. Általában a lengőkar hibája szokott ilyet produkálni, de ha az rendben van, akkor ez esélyes.

Bela77 | 2018-03-07 15:13

Tisztelt Szakember,

2006-os évjáratú Mazda 6-osom (RF7J, kombi) az utóbbi időben elinduláskor, terhelésváltáskor kottyanó hangot, hangokat hallatt a kormányoszlop felől,én ezt kifejezetten a kormányoszlop környékéről hallom, nem a futómű felől. Az autó ugyan 265ezret futott már, de futóműve nem lóg (legutóbbi átgumizáskor kértem a szerelőt, nézze meg). Jobbra-balra kormányozáskor (rántás) nem hallok hangot, inkább csak mikor elindul/megáll az autó, teljesen mindegy milyen szögben áll a kerék. Van esetleg tippjük, hogy mi lehet, van esetleg olyan (típus)hiba, ami ilyen futásteljesítménynél ennél a típusnál gyakran előjön?

Nagyon köszönöm!

B

Bazsi884 | 2018-03-07 10:43

Az előbb rosszul fogalmaztam meg, nem a kilóméter hanem a szervíztörténete érdekelne. Köszönöm! 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó