2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-10-20 11:00 szucsfe részére

 Valószínűleg az önindító nem tökéletes. Ki kell szerelni, és felújítani. Addig is vészindításhoz esetleg az önindító rúddal kopogtatása segíthet, miközben valaki próbál indítózni.

mazda-auto.hu | 2014-10-20 10:56 Zoli74 részére

 Füstölés, kopogós hang, hirtelen leállás utalhat a befecskendezés kezdődő hibájára. Rossz gázolaj is okozhat dugattyútető olvadást, és ha nem voltak előjelei a befecskendező hibának, akkor inkább az valószínű. AZ EGR hibáját elsősorban hibakód megjelenéséből lehet észrevenni.

mazda-auto.hu | 2014-10-20 10:41 oklahomaikolyok részére

A lábkiosztás az alábbiak szerint, de ha nem működik, akkor az audio egység belső alaplapján is össze kell kötni két pontot. 

 

 

 

Mazda csatlakozó lábkiosztás.

szucsfe | 2014-10-20 06:55

Tisztelt Mazda-auto, tisztelt fórumtársak!

A szakértelmetekre van szükségem! A 2003 -as 2.0D 121Le 6 -os kombim nem indul. Olyan hibakép van, hogy reggel tökéletesen indul, de ha bemelegszik, akkor ha elfordítom a kulcsot, akkor néha csak kattan, utána ha teker, akkor csak kb 10 -15 másodperc után indítja el, közben olyan jelenség van, mintha gyenge lenne az akku, de csont új 95Ah Banner van benne, úgyhogy az kizárt. Mi lehet az oka? Fontos lenne, mert azal jöttem dolgozni, de a munkahelyemen a parkolóban már nem tudtam elindítani, csak kattog. Ha kihűl, és akkor sem indul, akkor meg tudom huzatni, mert haza kellene jutnom valahogy az autóval?

Köszönöm a segítséget előre is!

Zoli74 | 2014-10-19 20:58

Sziasztok!

5 éve van mazda 6-osom (évjárat 2003; dízel; 136 le).5 éven keresztül az autómnak komolyabb baja nem volt. Az autóval kb. 70000 kilómétert mentem.A vásárlás időpontjába az autóba 140000 km volt. Sajnos az autómba a közelmúltban dugattyúkat, illetve befecskendezőket kellet cserélnem- a szerelő szerint az autóba legalább 400000 km van. Ennyit a becsületes eladóról.

A horribilis árak miatt bontott alkatrészeket szereztem be, amelyek ellenőrzöttek, illetve teszteltek.

A cserére azért került sor, mivel a nem megfelelő befecskendezés miatt a dugattyú teteje majdnem levált, vagyis kiégett. A beépítést követően az autó megfelelően működik, jelenleg bejáratás alatt van. Arra kérnék tőletek tanácsot, hogy a jövőben milyen intézkedéseket tudok tenni az injektorok állagnak megóvása érdekében? Amit eddig is megtettem, hogy 20000kmként cseréltem üzemanyagszűrőt. Milyen jelei vannak a hibás injektornak?- nekem nem tünt fel semmi.

A másik kérdésem az , hogy az egr szelep meghibásodását miből lehet észrevenni?Rossze szelep esetén a levakolás eredményre vezet -e ?

A válaszotokat előre is köszönöm

 Üdv Zoli

 

confiance | 2014-10-19 12:58

 mazda szaki ur segitség kénne, 

vettem zsir uj trafót 35 ezerért. mazda 6 benzineshez .

a gond 2 es kábelen ami megy gyertyához gyertya végén nem jönn elég szikra alig van a többi már 4 5 centiről szikrázik. hol a gond ezért alapjáraton beremeg.

Fecó | 2014-10-19 00:21 sollag részére

Üdv.

   "Leállításnál ugyanez, visszafelé" 

    De miért?

 

Az enyém is ilyen autómatta lámpás(F/L díesel,2006-os)

 Szóval ez sem átalakított,még csak n em is kapcsolgatok offba,kuplung ki,índitok,oszt megyek(leállításnál is,a kuplung ki,oszt helló,na meg a túrbó "lassítás')..!

sollag | 2014-10-18 22:53 Pherry részére

Üdv! Ennek az évjáratnak jellemzője ez a világításbekötés. Ezek az autók tényleg Ausztrián keresztül jöttek Magyországra a márkakereskedőkhöz, de ettől persze magyarországi az autó. Sajnos nem lehet egyszerűen átkötni, de meg lehet csinálni. Ha jól tudom a Mazda Expanzió is meg tudja csinálni, ill pár hsz-sal korábban egy fórumtárs is írta, hogy át tudja kötni. Nekem is ilyen van, én nem csináltattam meg. Helyzetjelzőre kapcsolok, indítózok, és után a a tompított. Leállításnál ugyanez, visszafelé. S

Pherry | 2014-10-18 16:35 Borla részére

  Üdv!

 A papírjai szerint Magyarországon újonnan üzembe helyezett az autó. Tudod esetleg, hogy hogyan lehet megszüntetni a dolgot? Ki kell venni egy biztosítékot, relét, vagy komolyabb a dolog?

Borla | 2014-10-18 14:01 Pherry részére

 Csak, mert pl. ott eleve úgy van műszakilag kialakítva, lévén, hogy mindenhol kötelező mindig a világítás használata. Ez a viselkedés nem magyarországi (első) forgalomba helyezésre utal.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó