2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS motor új szerepben.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Jön az E10
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
horvag | 2014-10-21 11:28
Tisztelt Mazda-Auto!
Segítséget szeretnék kérni egy hiba megtalálásában. Van egy 2007-es gyártású 2.0 diesel 6-os Mazda-m (121LE, DPF). Általában rövid távon használom (25-30km) gyakorlatilag probléma mentesen, de ha hosszabb távra indulok (autópálya), akkor random szerűen (60-70-80 km megtétele után) egyszerűen drasztikusan elmegy az erő a motorból, folyamatosan csökken a sebesség és visszaváltással sem tudom visszatornázni a kocsi sebességét 80km/ó fölé. Semmilyen hibajelet nem produkál és ha félreállok az alapjárat ingadozik, az esetek többségében le is áll az autó. 10-15 perc pihenő után újraindítva az autót megszűnik ez a jelenség és az autó ismét megfelelően üzemel.
Ami számomra furcsa még, hogy soknak tűnik az átlagfogyasztásom is, ami 8,2L/100km -nél alacsonyabb még sosem volt. Az is furcsa, hogy van hogy a pillanatnyi fogyasztásom a computer szerint 5,5l/100 km, de van úgy hogy 10,5l/100km ugyanazon sebesség fokozatban, ugyanazon fordulatszámon azonos útszakaszon. Nem tudom, hogy esetleg a kettő jelenségnek van-e köze egymáshoz.
Ha esetleg találkoztak már ilyen jellegű problémával, örülnék, ha tudnának segíteni abban, hogy mit ellenőrizzünk le annak érdekében, hogy megtaláljuk a probléma forrását. Eőre is köszönettel!
istrab | 2014-10-21 10:40 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a vàlaszt!
Milyen tìpusú hibàk jellemzőek az izzìtàsi rendszerrel kapcsolatban?
Bela76 | 2014-10-21 10:27
Tisztel Mazda autó!
Novemberben tervezek Mazda 6 1.8 vagy 2.0 benzines autót vásárolni (első szériás 2002-2005-ös modellt), és próbálom a várható (első) szervízköltségeket felmérni (mint olajcsere, fékek, stb.).
Azzal kapcsolatban lenne kérdésem, hogy a kérdéses modellekben vezérműlánc vagy szíj található-e?
Előre is köszönettel: Béla
Norebee | 2014-10-21 09:48
Norebee | 2014-10-21 09:34 mazda-auto.hu részére
A mennyiségszabályzó szelep hibályát műszerrel ki lehet mutatni? Melegen nem produkál hibát! Nem füstöl, jól megy, jól fogyaszt! Hiba csak a p2009 van benne!
BZ | 2014-10-21 09:09 mazda-auto.hu részére
"a hengerteljesítmény miatti korrigálás hatása inkább csak meleg motornál észrevehető"
-> ebből az is következik, hogy a diagnosztikai eszközzel végzett (automatikus) hengerteljesítmény-korrekció pontatlan eredményre vezethet, ha nem bemelegedett motornál végzik?
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:58 rasotamas részére
Nincs digitális szervizkönyv. Egyéb utolsó adat: 2009.03.10., 93720 km.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:55 Norebee részére
Inkább üzemanyag ellátási probléma lehet az ingadozás, például a mennyiség szabályzó szelep hibája miatt, de más is lehet.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:50 man200 részére
8 mm a minimális vastagság. A gyári biztosan jó, egyéb márkák esetében inkább nem foglalok állást, mert kevésbé lenne objektív, de pl. az ATE nem véletlenül drágább a legtöbb konkurensnél.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:22 istrab részére
Hidegindítás után az izzítórendszer hibája is lehet a kopogós járás. 130 feletti gyorsításnál pedig füstölhet a koromszűrő nélküli dízel. A hengerteljesítmény miatti korrigálás hatása inkább csak meleg motornál észrevehető, hidegen épp elég erőfeszítés egy dízelmotornak normálisan működnie, a korrekciós finomítás itt nem igazán "játszik"