2025. Január 21. Kedd - Ágnes
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
Új Mazda6 MPS?
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
horvag | 2014-10-21 11:28
Tisztelt Mazda-Auto!
Segítséget szeretnék kérni egy hiba megtalálásában. Van egy 2007-es gyártású 2.0 diesel 6-os Mazda-m (121LE, DPF). Általában rövid távon használom (25-30km) gyakorlatilag probléma mentesen, de ha hosszabb távra indulok (autópálya), akkor random szerűen (60-70-80 km megtétele után) egyszerűen drasztikusan elmegy az erő a motorból, folyamatosan csökken a sebesség és visszaváltással sem tudom visszatornázni a kocsi sebességét 80km/ó fölé. Semmilyen hibajelet nem produkál és ha félreállok az alapjárat ingadozik, az esetek többségében le is áll az autó. 10-15 perc pihenő után újraindítva az autót megszűnik ez a jelenség és az autó ismét megfelelően üzemel.
Ami számomra furcsa még, hogy soknak tűnik az átlagfogyasztásom is, ami 8,2L/100km -nél alacsonyabb még sosem volt. Az is furcsa, hogy van hogy a pillanatnyi fogyasztásom a computer szerint 5,5l/100 km, de van úgy hogy 10,5l/100km ugyanazon sebesség fokozatban, ugyanazon fordulatszámon azonos útszakaszon. Nem tudom, hogy esetleg a kettő jelenségnek van-e köze egymáshoz.
Ha esetleg találkoztak már ilyen jellegű problémával, örülnék, ha tudnának segíteni abban, hogy mit ellenőrizzünk le annak érdekében, hogy megtaláljuk a probléma forrását. Eőre is köszönettel!
istrab | 2014-10-21 10:40 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a vàlaszt!
Milyen tìpusú hibàk jellemzőek az izzìtàsi rendszerrel kapcsolatban?
Bela76 | 2014-10-21 10:27
Tisztel Mazda autó!
Novemberben tervezek Mazda 6 1.8 vagy 2.0 benzines autót vásárolni (első szériás 2002-2005-ös modellt), és próbálom a várható (első) szervízköltségeket felmérni (mint olajcsere, fékek, stb.).
Azzal kapcsolatban lenne kérdésem, hogy a kérdéses modellekben vezérműlánc vagy szíj található-e?
Előre is köszönettel: Béla
Norebee | 2014-10-21 09:48
Norebee | 2014-10-21 09:34 mazda-auto.hu részére
A mennyiségszabályzó szelep hibályát műszerrel ki lehet mutatni? Melegen nem produkál hibát! Nem füstöl, jól megy, jól fogyaszt! Hiba csak a p2009 van benne!
BZ | 2014-10-21 09:09 mazda-auto.hu részére
"a hengerteljesítmény miatti korrigálás hatása inkább csak meleg motornál észrevehető"
-> ebből az is következik, hogy a diagnosztikai eszközzel végzett (automatikus) hengerteljesítmény-korrekció pontatlan eredményre vezethet, ha nem bemelegedett motornál végzik?
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:58 rasotamas részére
Nincs digitális szervizkönyv. Egyéb utolsó adat: 2009.03.10., 93720 km.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:55 Norebee részére
Inkább üzemanyag ellátási probléma lehet az ingadozás, például a mennyiség szabályzó szelep hibája miatt, de más is lehet.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:50 man200 részére
8 mm a minimális vastagság. A gyári biztosan jó, egyéb márkák esetében inkább nem foglalok állást, mert kevésbé lenne objektív, de pl. az ATE nem véletlenül drágább a legtöbb konkurensnél.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:22 istrab részére
Hidegindítás után az izzítórendszer hibája is lehet a kopogós járás. 130 feletti gyorsításnál pedig füstölhet a koromszűrő nélküli dízel. A hengerteljesítmény miatti korrigálás hatása inkább csak meleg motornál észrevehető, hidegen épp elég erőfeszítés egy dízelmotornak normálisan működnie, a korrekciós finomítás itt nem igazán "játszik"