2025. Március 15. Szombat - Kristóf
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS motor új szerepben.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Jön az E10
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
rasotamas | 2014-10-21 06:37
Lehetne kérni emailben egy teljes szervízmúltat? E-mailcímem a nicknevem gmail com.
Alvázszám: JMZGG14R201231633
Köszönöm!
Norebee | 2014-10-20 21:30
Még egy érdekesség!
Hidegen ingadozik az alapjáratom, néha enyhén, néha jobban, néha-néha mintha majdnem befulladna de soha nem fullad le! Azt vettem észre amikor ingadozik, a zárhídon lévő egyik vákuumszelep ütemesen kb másodpercenként "szisszen" meg mintha zörögne is mikor lejjebb megy az alapjárat! Azt hiszem hogy a kettő közül a jobb oldali ha szemben állok az autóval! Ez normális? Vagy emiatt a szelep miatt ingadozhat az alapjárat hidegen valami vákuum probléma miatt? 2.0 diesel 89kw
Norebee | 2014-10-20 21:22 mazdarobi részére
Mindegy hogy a két cső közül melyiket melyik pöcökre tolod? Az egyik cső szív ha jár a motor!
Még egy kérdés: nekem ha hideginditás után lehuzom bármelyik csövet, nem mindig szisszen! Ezek szerint nem mindig szivja tele a kamrát? Ha lehuzom a csövet, utána visszadugom , indit es pár pillanat mulva leállitas után ismét lehúzva már szisszen!
Ennek inditás után mindig vákuum alatt kell lenni, vagy csak ha meleg a motor? Ha meleg motornál huzom le akkor mindig szisszen, elmegy a levegő!?
mazdarobi | 2014-10-20 20:26 Norebee részére
A két cső egy vákumkamrára megy rá,hogy mindig legyen megfelelő mennyiségű alacsony nyomású levegő.
Mindegy a csövek elhelyezése.
man200 | 2014-10-20 15:26 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Auto.
Első, hátsó féktárcsa megengedett minimum vastagsága érdekelne. Szabályozni kellene, vagy ha nem adja ki akkor csere. Mazda6 2005 -ös évjáratu az auto. Csere esetén mely márka tárcsa+ fékbetét a jó választás?
Köszönöm válaszát.
Norebee | 2014-10-20 15:20
rasotamas | 2014-10-20 15:14 mazda-auto.hu részére
Ez nem csak a facelifteshez jó?
szucsfe | 2014-10-20 12:18 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen a válaszát!
A szakmai tapasztalatok alapján mi a véleménye, csak a kefe és esetleg a persely lehet a hiba okozója, vagy komolyabb problémára is számíthatok? Gyakori hiba ennél a típusnál az önindító? Esetleg álló-, forgórész hiba?
Köszönöm előre is a válaszát!
istrab | 2014-10-20 11:48 mazda-auto.hu részére
Kedves Mazda-Auto!
Befecskendező problémára utal, ha néha reggelente az első 3-4 percben kopogós hangot ad a motor? Továbbá autópályán erős gyorsításnál minimálisan füstöl. (130-tól fölfelé)
Olvastam a fórumot, hogy valszeg a hengerteljesítmény nem azonos, mit lehet tenni ez ellen?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2014-10-20 11:15 confiance részére
A modern autók óriási feszültségű gyújtótekercseit már nem szabad úgy tesztelni, hogy a motor fémalkatrészeihez tartjuk a kábelt, vagy a gyújtógyertyát. Mivel a Mazda6 gyújtótekercse úgynevezett ikertekercses, ezért nem igazán jellemző, hogy csak egyetlen gyertya nem kap feszültséget. Ellenőrizni kell a tekercs primer és szekunder tekercseinek ellenállását a megfelelő pontokon, hogy kizárható, vagy éppen megállapítható legyen a gyújtótekercs hibája. Ehhez viszont egy hivatalos Mazda szerviz meglátogatása szükséges, nem adható ki az eljárás.