2025. Március 15. Szombat - Kristóf

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rasotamas | 2014-10-21 06:37

Lehetne kérni emailben egy teljes szervízmúltat? E-mailcímem a nicknevem gmail com.

Alvázszám: JMZGG14R201231633

Köszönöm!

Norebee | 2014-10-20 21:30

 Még egy érdekesség! 

 

Hidegen ingadozik az alapjáratom, néha enyhén, néha jobban, néha-néha mintha majdnem befulladna de soha nem fullad le! Azt vettem észre amikor ingadozik, a zárhídon lévő egyik vákuumszelep ütemesen kb másodpercenként "szisszen"  meg mintha zörögne is mikor lejjebb megy az alapjárat! Azt hiszem hogy a kettő közül a jobb oldali ha szemben állok az autóval! Ez normális? Vagy emiatt a szelep miatt ingadozhat az alapjárat hidegen valami vákuum probléma miatt? 2.0 diesel 89kw

Norebee | 2014-10-20 21:22 mazdarobi részére

 Mindegy hogy a két cső közül melyiket melyik pöcökre tolod? Az egyik cső szív ha jár a motor!

 

Még egy kérdés: nekem ha hideginditás után lehuzom bármelyik csövet, nem mindig szisszen! Ezek szerint nem mindig szivja tele a kamrát? Ha lehuzom a csövet, utána visszadugom , indit es pár pillanat mulva leállitas után ismét lehúzva már szisszen!

 

Ennek inditás után mindig vákuum alatt kell lenni, vagy csak ha meleg a motor? Ha meleg motornál huzom le akkor mindig szisszen, elmegy a levegő!?

mazdarobi | 2014-10-20 20:26 Norebee részére

 A két cső egy vákumkamrára megy rá,hogy mindig legyen megfelelő mennyiségű alacsony nyomású levegő.

Mindegy a csövek elhelyezése.

 

man200 | 2014-10-20 15:26 mazda-auto.hu részére

       Tisztelt Mazda-Auto.

  Első, hátsó féktárcsa megengedett minimum vastagsága érdekelne. Szabályozni kellene, vagy ha  nem adja ki akkor  csere. Mazda6 2005 -ös évjáratu az auto. Csere esetén mely márka  tárcsa+ fékbetét a jó választás?

 Köszönöm válaszát.

Norebee | 2014-10-20 15:20

 

A levegőszűrő ház tetején van 3 vákumcső! A legfelső egy, és alatta kis dobozkára megy rá egymás mellett kettő! Mi az a kis különállónak tűnő dobozka amire rámegy a két vákumcső? 
 
 
Az egyiket csövet levéve szív a másik mellette levőn nem érzek semmit ha leveszem!
 
 
Van-e jelentősége hogy melyik vákumcső (amelyik szív)a dobozka melyik ágára megy rá? Nekem a két cső egymást keresztezve megy a kiálló csővégre!? 
 
 

rasotamas | 2014-10-20 15:14 mazda-auto.hu részére

 Ez nem csak a facelifteshez jó?

szucsfe | 2014-10-20 12:18 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a válaszát!

A szakmai tapasztalatok alapján mi a véleménye, csak a kefe és esetleg a persely lehet a hiba okozója, vagy komolyabb problémára is számíthatok? Gyakori hiba ennél a típusnál az önindító? Esetleg álló-, forgórész hiba?

Köszönöm előre is a válaszát!

istrab | 2014-10-20 11:48 mazda-auto.hu részére

 Kedves Mazda-Auto!

Befecskendező problémára utal, ha néha reggelente az első 3-4 percben kopogós hangot ad a motor? Továbbá autópályán erős gyorsításnál minimálisan füstöl. (130-tól fölfelé)

Olvastam a fórumot, hogy valszeg a hengerteljesítmény nem azonos, mit lehet tenni ez ellen?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-10-20 11:15 confiance részére

A modern autók óriási feszültségű gyújtótekercseit már nem szabad úgy tesztelni, hogy a motor fémalkatrészeihez tartjuk a kábelt, vagy a gyújtógyertyát. Mivel a Mazda6 gyújtótekercse úgynevezett ikertekercses, ezért nem igazán jellemző, hogy csak egyetlen gyertya nem kap feszültséget. Ellenőrizni kell a tekercs primer és szekunder tekercseinek ellenállását a megfelelő pontokon, hogy kizárható, vagy éppen megállapítható legyen a gyújtótekercs hibája. Ehhez viszont egy hivatalos Mazda szerviz meglátogatása szükséges, nem adható ki az eljárás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó