2025. December 15. Hétfő - Valér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
A Mazda6 figyel.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:58 rasotamas részére
Nincs digitális szervizkönyv. Egyéb utolsó adat: 2009.03.10., 93720 km.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:55 Norebee részére
Inkább üzemanyag ellátási probléma lehet az ingadozás, például a mennyiség szabályzó szelep hibája miatt, de más is lehet.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:50 man200 részére
8 mm a minimális vastagság. A gyári biztosan jó, egyéb márkák esetében inkább nem foglalok állást, mert kevésbé lenne objektív, de pl. az ATE nem véletlenül drágább a legtöbb konkurensnél.
mazda-auto.hu | 2014-10-21 08:22 istrab részére
Hidegindítás után az izzítórendszer hibája is lehet a kopogós járás. 130 feletti gyorsításnál pedig füstölhet a koromszűrő nélküli dízel. A hengerteljesítmény miatti korrigálás hatása inkább csak meleg motornál észrevehető, hidegen épp elég erőfeszítés egy dízelmotornak normálisan működnie, a korrekciós finomítás itt nem igazán "játszik"
rasotamas | 2014-10-21 06:37
Lehetne kérni emailben egy teljes szervízmúltat? E-mailcímem a nicknevem gmail com.
Alvázszám: JMZGG14R201231633
Köszönöm!
Norebee | 2014-10-20 21:30
Még egy érdekesség!
Hidegen ingadozik az alapjáratom, néha enyhén, néha jobban, néha-néha mintha majdnem befulladna de soha nem fullad le! Azt vettem észre amikor ingadozik, a zárhídon lévő egyik vákuumszelep ütemesen kb másodpercenként "szisszen" meg mintha zörögne is mikor lejjebb megy az alapjárat! Azt hiszem hogy a kettő közül a jobb oldali ha szemben állok az autóval! Ez normális? Vagy emiatt a szelep miatt ingadozhat az alapjárat hidegen valami vákuum probléma miatt? 2.0 diesel 89kw
Norebee | 2014-10-20 21:22 mazdarobi részére
Mindegy hogy a két cső közül melyiket melyik pöcökre tolod? Az egyik cső szív ha jár a motor!
Még egy kérdés: nekem ha hideginditás után lehuzom bármelyik csövet, nem mindig szisszen! Ezek szerint nem mindig szivja tele a kamrát? Ha lehuzom a csövet, utána visszadugom , indit es pár pillanat mulva leállitas után ismét lehúzva már szisszen!
Ennek inditás után mindig vákuum alatt kell lenni, vagy csak ha meleg a motor? Ha meleg motornál huzom le akkor mindig szisszen, elmegy a levegő!?
mazdarobi | 2014-10-20 20:26 Norebee részére
A két cső egy vákumkamrára megy rá,hogy mindig legyen megfelelő mennyiségű alacsony nyomású levegő.
Mindegy a csövek elhelyezése.
man200 | 2014-10-20 15:26 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Auto.
Első, hátsó féktárcsa megengedett minimum vastagsága érdekelne. Szabályozni kellene, vagy ha nem adja ki akkor csere. Mazda6 2005 -ös évjáratu az auto. Csere esetén mely márka tárcsa+ fékbetét a jó választás?
Köszönöm válaszát.
Norebee | 2014-10-20 15:20