2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fare129 | 2014-10-22 18:44

 Sziasztok! Mazda 6 defektjavító készletet keresek. 2009-es évjárathoz.Ugyanehhezt a modellhez keresek 16-os gyári felniket 5x114-es lyukosztóval.
Segítségeteket köszönöm!

Lamb | 2014-10-22 18:32

 Üdvözletem mindenkinek...

 

Szeretnék magyar nyelvű kezelési útmutatót kérni egy 2004-es 2.0-es benzines 6-oshoz - életem első Mazdájához.

 

Pdf-ben, vagy bármilyen elektronikus formátumban.

 

Köszönöm!

 

L.

rasotamas | 2014-10-21 15:41 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

Jelent ez valamit? A szervíz "elfelejtette" bevezetni, vagy minden ok?

Az egri Unicar-tól vették és oda is hordták szervízkönyv szerint, kilométer stimmel.

man200 | 2014-10-21 15:10 mazda-auto.hu részére

   Köszönöm a válaszát 

 hátsó féktárcsa vastagsága  8,9 mm lett az első 23,2 mm ,   mennyi az első féktárcsa  minimum  vastagsága?

mazda-auto.hu | 2014-10-21 14:38 Norebee részére

 Ellenőrizni kellene a vákuumpumpa teljesítményét, hozza-e a gyári minimum értéket.

mazda-auto.hu | 2014-10-21 14:37 BZ részére

 

Norebee | 2014-10-21 13:20 mazda-auto.hu részére

 

Mazda-auto!

A levegőszűrő ház tetején van 3 vákumcső! A legfelső egy, és alatta a vákuumkamrára megy rá egymás mellett kettő! A kettő közül az egyik szìv ha jár a motor! A két cső közül melyiket hova kell dugni? A levegőt szívót kell-e a zárhídhoz közelebb esőre dugni, vagy mindegy hogy melyik pöcökre van rátolva a kamrára!?

 Nekem amikor hidegen beingadozik az alapjárat, a zárhídon lévő jobb oldali vákuumszelep kb másodpercenként szisszen, mintha elengedné a levegőt, szörcsög! Kb 2-3 percig, majd lassan megszünik az ingadozás! Ennek ìgy kell működnie?  Illetve a szervo tartály, vákuumpumpa környéke folyamatosan sziszeg járó motornál! 

Az egyiket csövet levéve szív a másik mellette levőn nem érzek semmit ha leveszem!

Van-e jelentősége hogy melyik vákumcső (amelyik szív)a dobozka melyik ágára megy rá? 2.0 diesel 89 kw 2005.

 

A gyári vákuumcsövek hány mm belső átmérősek benne? Ha le akarom cserélni milyet kell vásárolnom?

senna75 | 2014-10-21 12:57

 Üdv. Villog a DPF lámpa és ugy látom mintha kicsit sok lenne benne az olaj a motorban! lehet hogy ezért villog mert sok benne?

szucsfe | 2014-10-21 11:31 mazda-auto.hu részére

 Még egyszer is köszönöm a segítséget, megoldódott a probléma, szerencsére költség nélkül, csak egy nagy takarítás, és zsírzás kellett az önindítónak. Nem volt nyoma korábbi szerelésnek, ennek ellenére a kefe még kb 60-70% -os volt, a perselyek sem voltak megkopva. Az autó 8 hónapja van nálam, de eddig ilyen szépen és könnyen még nem indult.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó