2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jabba99 | 2014-08-19 15:22

 Tisztelt Mazda Auto!

 

Nemrég vettem egy mazda 6-ot és a problémám a KeyLess-Go rendszerrel gyűlt meg. A távirányító minden funkciója működik a gombok segítségével ( ajtó nyitás-zárás, Ablakok le-fel húzása, indítás) de az ajtókilincsen található gombokkal nem tudom kinyitni illetve zárni az autót(se a vezető oldalin se az anyós oldalin). Így nem sok értelme van a kulcs nélküli rendszernek, ha mindíg elő kell vennem a kártyát ajtónyitás célzattal.

Lehet tanítani valahogy a gombokat, hogy működjenek, vagy csak szervízben, vagy valami más probléma lehet? 

Illetve lehet e hangot rendelni a nyitás és záráshoz ( egy illetve két csippanás) ?

Válaszukat előre is köszönöm!

szucsfe | 2014-08-19 13:09 EnergieLaczy részére

 Egy tuti tipp az EGR szelep tisztításához : sima háztartási hideg zsíroldó. Én is kipróbáltam, kaparás, minden nélkül teljesen leszedte a lerakódott kokszot. Csak simán lefújni, várni kb 10 percet, és kiönteni a mocskot. Max utána szárazra törölni, vagy esetleg féktisztítóval kifújni, és kész. Nem akartam hinni a szememnek, de fém tisztára leszedte.

Üdv.

szucsfe | 2014-08-19 13:04 EnergieLaczy részére

 Köszönöm a segítséget!

EnergieLaczy | 2014-08-19 10:48 sanyo0318 részére

 Szia sanyo0318!

 

Menet közben 1500-2000 fordulatig lassú gyorsításkor hallod, ha padlózod akkor nem hallani ugyan ebbe a fordulatszám tartományba?

Ha nem hallod padlózáskor, akkor sanszos hogy az EGR szelep.

Nekem ilyet produkált. Attól még használható, csak zavaró a ciripelés. Tisztítás nem sokat ér, ugyanis az EGR szelep tengelye kikoptatta a perselyt amibe csúszkál. Kikopott részt nem pótólja a tisztítás. Szelep meg sajna úgy nem szedhető szét hogy egy másik új perselyt lehessen belerakni. ):

 

De azért kíváncsi leszek rá, hogy tényleg ez volt a baja nálad vagy más is okozhatja ezt.

 

Üdv ÉNRG

 

EnergieLaczy | 2014-08-19 10:41 szucsfe részére

 

Szia szucsfe!

Kézikönyv szerint /Schaltgetriebeöl/:

http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2674741&index=28
 
http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2674741&index=29
3 liternél egy picivel kevesebb megy bele.
Én ENEOS Premium Multi Gear 75w90 raktam bele. Kétszer lett már erre cserélve.
 
Üdv ÉNRG

szucsfe | 2014-08-19 06:38

Sziasztok!

Szeretném megtudni, hogy a 2003 évvégi, 2.0 Diesel Mazda6 kombi 5sebességes váltóba mennyi , és milyen váltóolaj kell.

Köszönöm!

sanyo0318 | 2014-08-18 19:18

 Sziasztok!

Egy 2004-es évjáratú, 2 literes dízel 6-os mazdám van, amin észrevettem hogy kb 1500-2000 fordulat környékén ciripelő hang halható a turbó körül. Menet közben is hallani.

Arra lennék kiváncsi, hogy járt már-e így valamelyikőtök, és hogy szerintetek mi lehet a probléma.

Köszönöm a segítséget.

visztem | 2014-08-18 17:05

 Tisztelt Mazda-autó!

Egy 2006-os Mazda6(RF7J) boldog tulajdonosa vagyok! Az autóban kb. 170e km van és a legutóbbi olajcserém óta 7000km alatt megevett 1,2l olajat. Kérdésem az lenne, hogy lehet-e láttatlanban tudni a probléma okát és a rávaló orvosságot?

Köszönettel:V.M.

adam0325 | 2014-08-18 13:49

 Sziasztok!

Szerintetek mennyire hihető a fedélzeti álltal ki irt üzemanyag fogyasztas? (Nem a pillanatnyira gondolok)

Pesten használom,tobbnyire varosban 2.0d 143le. nem a sedan, 7,3ir ki. Ez mennyire hihető? Nem számoltam még ki két tankokas kozti fogyasztast,de ha nem jön valasz kenytelen leszek..Koszi elore is! Udv!

tocsa5 | 2014-08-18 06:37

Tisztelt Mazda Auto!

2003 évj. 2000 136le dizel mazdában szeretnék olajat cserélni.

Castrol 5W-30 4L Edge

ez az olaj megfelelőe?Vagy tudna ajánlani valami jót.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó