2024. November 30. Szombat - András, Andor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


emiter | 2014-08-17 10:26 perendi.marci részére

 Volna egy ötletem. Nálam is jelentkezet ez a próbléma nem is gondoltam volna mi lesz a megoldás rá. Gyanakodtam turbora is. Az oka nálad is az amít cseréltél mert gondolom előtte nem volt ilyen gondod. MP-Disel nevü cég a szomszédunkban van. Dolgozik ott egy srác és egész jól állitja be az injektorokat. Itt korrekciós beállitásokra gondolok amít a szervíz is elvégez mikor beviszed. A MAZDA az IDS szoftvert használja a legtőbb helyen de a DENSO- nak is van egy DST-PC nevű progija. Mindkettő képes arra, hogy beállitsanak olyan értékeket amível már nem füstől. Viszont van olyan is mikor ki kell venni a porlasztokat úgy nevezet kódoló padra tenni van úgy, hogy tőbbször is lefut mirre az értékekhez tud rendelni egy kódot. Aztán ezt a kódot kell az ECU nak beírni. Ami alapján új értékekel dolgozik majd a porlasztó. Lényeg, hogy egy ilyen porlasztó gyenge pontja a tekercs amít vezérel az elektronika és ez a tekercs minden pillanatban másképp viselkedik müködés közben.

emiter | 2014-08-17 10:26 perendi.marci részére

 Volna egy ötletem. Nálam is jelentkezet ez a próbléma nem is gondoltam volna mi lesz a megoldás rá. Gyanakodtam turbora is. Az oka nálad is az amít cseréltél mert gondolom előtte nem volt ilyen gondod. MP-Disel nevü cég a szomszédunkban van. Dolgozik ott egy srác és egész jól állitja be az injektorokat. Itt korrekciós beállitásokra gondolok amít a szervíz is elvégez mikor beviszed. A MAZDA az IDS szoftvert használja a legtőbb helyen de a DENSO- nak is van egy DST-PC nevű progija. Mindkettő képes arra, hogy beállitsanak olyan értékeket amível már nem füstől. Viszont van olyan is mikor ki kell venni a porlasztokat úgy nevezet kódoló padra tenni van úgy, hogy tőbbször is lefut mirre az értékekhez tud rendelni egy kódot. Aztán ezt a kódot kell az ECU nak beírni. Ami alapján új értékekel dolgozik majd a porlasztó. Lényeg, hogy egy ilyen porlasztó gyenge pontja a tekercs amít vezérel az elektronika és ez a tekercs minden pillanatban másképp viselkedik müködés közben.

Dante | 2014-08-14 16:31

 Sziasztok fórumozók, és szakértők!

Nem találom sem online, sem a kézikönyvben, milyen motorhűtő-folyadék való a 2004-es mazda 6-osomba (csak mennyiséget).
166 lóerős, 2,3-as, L3-as benzinmotorról van szó.
Ha konkrétan meg tudjátok mondani, melyik a legideálisabb a motoromhoz, azt veszem.

perendi.marci | 2014-08-14 12:23

Kedves Fórumozók és Mazda Autó!

Olyan gondom, kérdésem lenne, hogy (Maza6 2.0D 136Le) most voltak a porlasztók kicserélve. (használtak de bevizsgált 2db 13H50 és 2db 13H50A) 
A motor szépen jár, indul rendesen, húz is viszonylag jól (nem úgy mint új korában), viszon a gondom az lenne, hogy hidegen inditásnál nagyon füstöl- amíg hideg a motor. Fehér füst.

Mikor bemelegeszik, semmi füst. 

A magasnyomású mágnesszelepet is kitszititották. 

Mi lehet a fehér füst oka? 

Köszönöm! 

Üdv.

mazda-auto.hu | 2014-08-14 10:46 h-balynt részére

 Ezt az autót 2003.07.15-én jelentették le az első tulajdonos nevére, így 3 év alatt mehetett 77000 km-t. A hol végezték kérdésre nem tudok válaszolni. Az biztos, hogy hivatalos Mazda márkaszervizben.

h-balynt | 2014-08-13 15:12

 Tisztelt Mazda-autó akkor ezek szerint magyar autó volt?hol végeztek a landkerek cserét? 4 hónap alatt 77000 kilométert futott volna?letezik köszönöm a választ 

mazda-auto.hu | 2014-08-13 09:30 h-balynt részére

 Nincs digitális szervizkönyv. Egyetlen adat van, 2006.07.14., 77477 km lendkerék csere.

mazda-auto.hu | 2014-08-13 09:27 footy részére

 Elsősorban előélettől, illetve a vásárlás utáni ellenőrzéstől, karbantartástól függ a problémamentesség. Ha minden rendben, észrevehetetlen is lehet a rendszer működése.

h-balynt | 2014-08-13 06:25

 Tisztelt Mazda-auto stutgartban vasaroltam egy Mazda6 -ost 2006.03 havi sok benne a jel hogy magyar auto volt szeretnek rola informaciot szervizkonyve sajnos nincsen alvazszama :JMZGG12T241183222 Diesel 2.0 egy honap mulva viszem haza elore is koszonom a segitseget.

Dante | 2014-08-12 16:07 BZ részére

 Ha jól értelmeztem akkor jó helyre ment a mail. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó