2025. Január 22. Szerda - Vince
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
BZ | 2014-08-12 09:52 Dante részére
Tudok küldeni, csak dobj légyszi egy emailt a zbagyon gmailes címre.
footy | 2014-08-12 09:40
Tisztelt Mazda-auto,
erdeklodnek, hogy a 2007-es GG1 Mazda6 2.0CD (121LE) mennyire problemas?
Olvastam korabban, hogy a DPF-fel szokott problema lenni. En 90%-ban autopalyan jarok, akkor is szamolnom kell a gyakori regeneralassal? Illetve mennyire jo valasztas ez a motor?
Valaszat elore is kosznom.
KicsiP | 2014-08-11 23:26
Nyiri | 2014-08-11 20:58
Üdv.
2003 mazda6. Mennyi a minimális féktárcsa vastagság/szélesség aminél már cserélni kell a tárcsát is a betéttel együtt? Első - hátsó is érdekelne
Köszi
szenti | 2014-08-11 18:11
Köszi szépen a gyors választ!
Dante | 2014-08-11 17:52
Üdv mindenkinek!
Újoncként, ha esetleg rutinszerű dolgokon átsiklanék, kérlek nézzétek el!
Azt szeretném megérdeklődni, hogy magyar nyelvű kézikönyvet le tudok-e tölteni a 2004-es 6-os mazdámhoz? Német nyelvűt kaptam. Igaz németet picit beszélem, de nem annyira, hogy a szakszavakat megértsem. Angolom katasztrófa.
Ha van olnline kézikönyv, akkor belinkelnétek?
mazda-auto.hu | 2014-08-11 09:42 szenti részére
A hengerteljesítmény befecskendező korrekció elsősorban a motor kisebb fordulatszámokhoz tartozó működési kultúrájára van hatással, a fogyasztásra kevésbé. Sok-sok minden lehet, klíma használat, hőmérséklet, motor hatásfok gyengülések összeadódása stb....
A világítás szoftveresen volt módosítva. Valóban egy akkori osztrák szabály (városban is kötelező volt nappal világítani) miatt gyártották így akkor az autókat.
mazda-auto.hu | 2014-08-11 09:24 sutivi részére
Pillanatnyi hiba lehetett, de hibakód olvasás szükséges a megállapításához. Valami olyan segédberendezés-szenzor hibája, mely zavarja a motor vezérelhetőségét, amikor csúszós úton esetleg beavatkozásra van szükség
szenti | 2014-08-09 22:41
Volna még egy kérdésem. Amikor ráadom a gyújtást rögtön bekapcsolódik a világítás is. Magyarul nincs rajta OFF állás. Ausztriában vásároltam a 6 os és olyat halottam hogy egy azóta eltörölt rendelet miatt voltak igy átalakítva az autók. Ezt vajon csak egy átkötéssel vagy szoftveresen van megoldva? Jó lenne vissza állítani eredetire. Köszi a segítséget.
szenti | 2014-08-09 22:07
Hello mazda-auto.
Azt szeretném megkérdezni hogy mi okozhat többlet fogyaztást! Egy mazda 6 2.0 120 lovas dpf van a tulajdonomban 2006 os kiadásu. 130 as tempónál hatodikban tempomattal autópályán haladva 8,3 l irt a számítógép. Egy befecskendező kalibrálásra lenne szükség vagy nagyobb a gond. Egyébként minden jól működik, a dpf is.
Köszi elöre is a választ. Üdv.