2025. Január 22. Szerda - Vince

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BZ | 2014-08-12 09:52 Dante részére

Tudok küldeni, csak dobj légyszi egy emailt a zbagyon gmailes címre.

footy | 2014-08-12 09:40

Tisztelt Mazda-auto,

 

erdeklodnek, hogy a 2007-es GG1 Mazda6 2.0CD (121LE) mennyire problemas?

Olvastam korabban, hogy a DPF-fel szokott problema lenni. En 90%-ban autopalyan jarok, akkor is szamolnom kell a gyakori regeneralassal? Illetve mennyire jo valasztas ez a motor?

 

Valaszat elore is kosznom.

KicsiP | 2014-08-11 23:26

 

Nyiri | 2014-08-11 20:58

Üdv.

 

2003 mazda6. Mennyi a minimális féktárcsa vastagság/szélesség aminél már cserélni kell a tárcsát is a betéttel együtt? Első - hátsó is érdekelne

 

Köszi

szenti | 2014-08-11 18:11

 Köszi szépen a gyors választ!

Dante | 2014-08-11 17:52

 Üdv mindenkinek!
Újoncként, ha esetleg rutinszerű dolgokon átsiklanék, kérlek nézzétek el! 
Azt szeretném megérdeklődni, hogy magyar nyelvű kézikönyvet le tudok-e tölteni a 2004-es 6-os mazdámhoz? Német nyelvűt kaptam. Igaz németet picit beszélem, de nem annyira, hogy a szakszavakat megértsem. Angolom katasztrófa.
Ha van olnline kézikönyv, akkor belinkelnétek?

mazda-auto.hu | 2014-08-11 09:42 szenti részére

 A hengerteljesítmény befecskendező korrekció elsősorban a motor kisebb fordulatszámokhoz tartozó működési kultúrájára van hatással, a fogyasztásra kevésbé. Sok-sok minden lehet, klíma használat, hőmérséklet, motor hatásfok gyengülések összeadódása stb....

 

A világítás szoftveresen volt módosítva. Valóban egy akkori osztrák szabály (városban is kötelező volt nappal világítani) miatt gyártották így akkor az autókat.

mazda-auto.hu | 2014-08-11 09:24 sutivi részére

 Pillanatnyi hiba lehetett, de hibakód olvasás szükséges a megállapításához. Valami olyan segédberendezés-szenzor hibája, mely zavarja a motor  vezérelhetőségét, amikor csúszós úton esetleg beavatkozásra van szükség

szenti | 2014-08-09 22:41

 Volna még egy kérdésem. Amikor ráadom a gyújtást rögtön bekapcsolódik a világítás is. Magyarul nincs rajta OFF állás. Ausztriában vásároltam a 6 os és olyat halottam hogy egy azóta eltörölt rendelet miatt voltak igy átalakítva az autók. Ezt vajon csak egy átkötéssel vagy szoftveresen van megoldva? Jó lenne vissza állítani eredetire. Köszi a segítséget.

szenti | 2014-08-09 22:07

 Hello  mazda-auto.

Azt szeretném megkérdezni hogy mi okozhat többlet fogyaztást! Egy mazda 6 2.0 120 lovas dpf van a tulajdonomban 2006 os kiadásu. 130 as tempónál hatodikban tempomattal autópályán haladva 8,3 l irt a számítógép. Egy befecskendező kalibrálásra lenne szükség vagy nagyobb a gond. Egyébként minden jól működik, a dpf is.

Köszi elöre is a választ. Üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó