2025. Január 24. Péntek - Timót

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-03-31 12:28 cserepcsabi részére

 Valóban láncos vezérlésű a motor. 240000 km-enként elegendő ellenőrizni, hogy változott-e a vezérlés időzítése, azaz a lánc hosszúsága.

mazda-auto.hu | 2014-03-31 12:26 cserepcsabi részére

 Szépek.

mazda-auto.hu | 2014-03-31 12:25 cserepcsabi részére

 Köszönjük a visszajelzést!

mazda-auto.hu | 2014-03-31 09:38 sargaj részére

 A digitális szervizkönyv használata korábbi típusok esetében 2009-től vált lehetővé. Utólag viszont nem lehetett a régi adatokat feltölteni. Ennek az autónak nincs digitáluis szerviz nyilvántartása.

mazda-auto.hu | 2014-03-31 09:28 LRichárd részére

A 2 literes dízel, Mazda erőforrás. Alapjában véve nagyon megbízható erőforrás, de a rendszeres karbantartás, illetve a régebbi Mazda szervizekben eddig összegyűlt tapasztalatok alapján időszakos ellenőrizendő feladatok elvégzése fontos, hogy hosszú életű legyen a motor, illetve a segédberendezések. Tehát célszerű vásárlás után rögtön egy ilyen szervizt felkeresni. Így hosszú dőn keresztül problémamentes lehet az autó.

mazda-auto.hu | 2014-03-31 09:22 várati részére

 A gyári. Különösen akkor, ha nem 4 darab van egyszerre cserélve. 24714,-Ft/db, ha az évjárat 2002-2005.

mazda-auto.hu | 2014-03-31 09:18 remenyis részére

39600,-Ft + beszerelés 1-2e Ft.

Meza-001 | 2014-03-31 08:14

 Tisztelt mazda auto..

 

azzal a kérdéssel fordulok, hozzátok hogy segítsetek nekem abban., 2003. Évjáratu Diesel 136le.mazda 6 sport kombi tulajdonosa vagyok, a távirányító egyik mikrokapcsolojat pótolták., megcsináltam a távirányító tanutásának menetét., nyitott vezető Ajto, 3x kulcs el fordítás, 3x Ajto ki-be nyitás , az Ajto jelzett., de a távirányítással mar nem tudtam nyitni zárni., elvileg a mikor kapcsoló pótlás után frekvencia mérés ill. Jelt leadta. Visteon 41803 táv kapcsoló. Az autót nem rég vásároltuk, a  távirányítót mar akkor sem tudtuk használni mivel  javításra szorult... Köszönöm

Membran | 2014-03-30 14:35

 Tisztelt Mazda-autó!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a műszerfalon ha a gyújtàst ràadom egy kis sàrga làpma nem akar elaludni fél perc utàn sem ami eddig mindig elaludt pàr màsodperc alatt.Ha jól tudom az a motor visszajelző.Az utóbbi pàr napban csinàlja csak ezt. De ha elindítom az autót akkor elalszik.A motor jàr szépen semmi vàltozàst nem vettem észre és ugyan úgy indul hiba nélkül mint eddig! Vàlaszukat előre is köszönöm!

Mazda 6, 2006, 2.0 dizel 143 lóerő

cserepcsabi | 2014-03-29 19:26 csoki73 részére

Szia Csoki73,

Futómű állítás lehet sokat segítene, a beállítással is valami probléma lehet ha leette a gumi külső peremét. Azért érezheted orrtolósnak a kocsit, mert a gumi nem teljes felületen fog, hanem az "élén" fut. Én átnézném az egész első futóművet az utolsó szilnetig és gömbfejig. Lehet még más is kiderül, nem csak a beállítás rossz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó