2025. Január 24. Péntek - Timót
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda - Ötcsillagos show Genfben
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
MAZDA RX-8 tulajdonosok figyelmébe! Mazda-auto fázisok
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
cserepcsabi | 2014-03-23 10:25
Sziasztok,
Életem egyik meghatározó pillata következett be ezen a héten, Szeretett '94 es Mazda 626 om második autó szerepét fogja betölteni ugyanis vásároltam egy 2003 as Mazda6 ot. Az autóba 2 literes benzines motor van. Magyarországon frissen forgalomba helyezett, mert az autó Dersdából került be hozzám. Lepíproztuk, Márkaszervízben igazolták hogy az autóban valóban 134683Km van. Kívül belül sérülésmentes az autó TE felszereltségű.
Egyetlen észrevételem az autóval kapcsolatban, hogy a kuplungja olyan kemény mint egy IFÁ ban. Fogáspontja határozott, nem lüktet és normálisan fog, csúsztatni is szépen lehet és csenbe van a kinyomó csapágy is. Egy pesti dugót ha kikapnék vele előbb utóbb boka protézisre is kéne költenem.
Lehet hogy túlságosan hozzászoktam a 626 vajpuha kuplungjához.
Ebben tudna nekem valaki infót adni hogy mégis milyen keménynek kéne lenni a kuplungjának.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv. Cserép Csaba
Fecó | 2014-03-21 22:05 littlerock79 részére
Köszönet Urak.
Na ná hogy nem vicc!
Részemről sincs harag,sértődés meg végképp(bár majdnem kerestem kötelet)...! :)
Egyébként én is azon sokak közé tartozom,akik simán másként közelítik meg a kérdést..! :)
z3ff | 2014-03-21 21:41 littlerock79 részére
Ez is igaz... várjuk a választ.
littlerock79 | 2014-03-21 21:39 z3ff részére
Nincs harag, és egy kis élc van az írásomban bevallom, de lehetett volna ezt keményebben is :)
De kicsit módosítok az íráson...
Én a kérdést így tettem volna fel: A táblázatban szereplő, és az aktuális karbantartáshoz illeszthető műveleteken kívül van még olyan fontos dolog, amit ellenőrizni ajánlott?
vagy valami ilyesmi...
z3ff | 2014-03-21 21:26
Na most minden igyekezeted ellenére a megjegyzésed még mindig sértő. Nem az elemi iskolával van a baj mert azt szerintem mindannyiunk elvégezte sőt, még egy kicsit többet is, fölösleges volt ilyet megemlíteni is.
Ha valaki laikus akkor az laikus - mint én is. Tudom hogy benzin hajtja meg egy pár más dolgot is de az nekem sem volt egyértelmű hogy a 120.000-ig tartó ellenőrzéseket / cseréket ugyanúgy lehet alkalmazni 240-ig 360-ig stb. (jé tudok szorozni, biztos az elemi miatt). Mondom, laikus de hát azért van a fórum hogy kérdezzünk.
Már csak azért sem volt ennyire egyértelmű mert szervízben hallottam hogy a láncos hajtást pl. elég 170 körül szemrevételezni és ha hallhatóan nem csörög akkor még akkor sem kell állítani/cserélni. Spec a táblázat pont erre nem tér ki.
Ettől eltekintve (remélem töb ilyen 120-on túli egyedi eset nincs) most már tudom hogy értelmezzem - zük a 120-ig tartó szervízperiódusokat, ezért köszönet neked.
Nincs harag - remélem részedről sem - csak elmondtam a véleményemet.
littlerock79 | 2014-03-21 21:11 Fecó részére
Kedves Fecó!
(módosított írás, nem akarok feleslegesen sértegetni senkit)
Ez most kissé meglepett, mert nem értem a gondod.
Egyszerű útmutató a laikusoknak:
Az aktuális km óra állást kerekítjük pl: 160.000 km -re a 159.542-t . Ezt vissza kell osztani 20.000, 40.000 ,60.000, 80.000, 100.000, 120.000 -rel. Amikor egész szám az eredmény, akkor a táblázatból azt a sort fgyelembe kell venni.
Remélem tudtam segíteni...
Fecó | 2014-03-21 20:37
Tisztelt Varga Úr.
Bocsánat,de ezt a szerviz karbantartási információs listát nem lehetne kibővíteni/meghosszabbítani 120.000kilómétertől?!,hogy 1 laikus,de sok kilómétert "szaladó" is tudja a miheztartást,meg ugye sokan veszik a Mazdájukat 120.000 km fölött?!.. :)
Köszönöm
http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html
mazda-auto.hu | 2014-03-21 15:33 Frappi részére
101065,-Ft. az EGR szelep. Okozhatja ezt a hibakód jelenséget.
stuszi | 2014-03-20 19:57 mazda-auto.hu részére
Köszönöm az infót!Hasonló ajánlatot kaptam egy független szervízben, ahol a tulajdonos korábban 10 évig egy mazda képviseleten dolgozott.(115e a kuplungszett ,40e a munkadíj)
Ma elmentem egy debreceni szervizbe amelyik korábban mazda képviselet volt.Rákérdeztem a kuplungcsere költségeire,a válasz az volt hogy kg 80-85e a szett ára és 20e +áfa a munkadij.Elvileg gyári minőségű a szett amit beletennének az autóba.Ha jól láttam a bárdi autó honlapján nézte az úgyintéző az árakat .Azt mondta ugyan az a gyártó amelyik a mazda beszállítója.Talán AISIN-ASCO a márkanév.Ez helytálló Ön szerint?
Frappi | 2014-03-20 19:48 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Autó!
Egyik kérdésem az lenne, lehet-e kapni és mennyibe kerül az EGR szelep az autómhoz. M6, 2004, 2.0D 89 kw, rf5c.
A másik kérdés,találkoztak-e olyan problémával hogy világít a motordiagnosztika és egy csúszó autó jel. Majd elalszik, kis idő mulva ujra világit.
Válaszát előre is köszönöm!