2025. Március 1. Szombat - Albin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


leanykoncer | 2013-09-02 10:34

Üdv. mindenki!

2007-es évjáratú, 143 LE-s Mazdám vezetőoldali ablaküvege a le- és felhúzás elkezdésekor reccsenő hangot ad. Egyelőre működik rendesen, de nem akarom megvárni, hogy teljesen megadja magát. Mennyire bonyolult leszedni a burkolatot és a többi cuccot az ajtóról, hogy hozzáférjek? Van valakinek ebben tapasztalata?

Kösz

 

pusi65 | 2013-09-02 10:09 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-09-02 10:05 pusi65 részére

 Nem, a DPF rendszeres autók befecskendezése, vezérlőegysége...más.

pusi65 | 2013-09-02 09:00 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a gyors választ, a két 121-LE motor is azonos? (porlasztó,adagoló, vezérlés stb?)

mazda-auto.hu | 2013-09-02 08:45 pusi65 részére

 A váltó,  a működtető mechanika cseréjével elvileg gond nélkül passzol.

pusi65 | 2013-09-02 08:13

 Kedves Mazdások, 2004-es 121 lovas 5 gangos autóba passzol-e egy 2005-ös 6 gangos váltó? A 2005-ös 121 lovas motor eltér valamiben a 2004-estől? Köszi.

mazda-auto.hu | 2013-09-02 08:08 sanyo0318 részére

 Örülünk a sikeres javításnak, és köszönjük a vásárlást, visszajelzést!

sanyo0318 | 2013-08-31 22:15 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő!

A napokban vásároltam Önöknél a diesel 6-omba egy nyomásszabályzó szelepet, amely beépítésre került az autóba, és a hiba elhárult.

Ezuton is szeretném megköszönni a segitségét . 

Tisztelettel: Bacsó Sándor 

mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:52 gulyas_peter részére

 Erre a kérdése nemrég válaszoltam. Igen, minden befecskendező ki-be szerelés után érdemes a hengerteljesítmény korrekciós programozást lefuttatni.

 

Valamennyi esély van rá, de nem sok.

mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:50 SargaRigo részére

 1. Nem, a számítógép kalkulálja.

2. Talán ha az európai Mazda IDS diagnosztikai program képes azonosítani az autót, akkor van rá esély. Nem tudok ilyen...különböző gombokat nyomogatós...átállítási lehetőségről, de ettől még létezhet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó