2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


littlerock79 | 2013-06-04 18:40 Foreszt 074 részére

A fűtőolajat nem szokták 1000 bar felett porlasztani és nem fontos, hogy minél kisebb koromkibocsátással égjen. Remélem DPF-es autóba öntöd, mert az ilyen dolgok láttán, még a legkevésbé kárörvendő ember is sírva röhög...

wazabby17 | 2013-06-04 17:58 davidadri részére

szerintem a turbó ereszti az olajat a szívooldalon, és mivel a turbóból kilépő levegő (és azzal együtt olaj/olajpára) áthalad az intercooler-en, hogy lehűljön, ezért olajos. Ha turbó volt javítva, de a csövek amik az intercoolerhez nem voltak tisztítva, akkor az ottragadt olaj tovább megy az intercoolerbe újra.

sk84 | 2013-06-04 17:46

Sziasztok Szeretnem a segitsegeteket kerni. 2006 Mazda 6 143 Le RF7J motor inditaskor alapjarat ingadozik,kb 25-35 mp ig.Utana elmulik. Okozhatja ezt EGR szelep el kokszolodasa? Vagy inkabb kezdjek gyujteni injektorra? 209.000 van az autoban. Minden otlet jol jonne. Koszi.

davidadri | 2013-06-04 15:23

Tisztelt szakértő Irtam pár hete hogy a mazda 6 dieselemmel turbo bajom volt sokszor már,intrcoolerem tele van olajjal !! Azt a választ kaptam hogy a befecskendező alátétet is probáljuk meg cserélni!!pontossan mire is gondolt,hol is van ez pontossan,és ha esetleg ez a hiba,akkor az összefügg a coolerhűtöben lévő sok olajjal??

Foreszt 074 | 2013-06-04 07:07

szeretném megkérdezni mi a külömbség gázolaj és fűtőolaj között a be nem fizetett adón kívűlés attól eltekintve hogy illegális?Válaszát előre is köszönöm!

wazabby17 | 2013-06-03 18:02

Hogy lehet keresni ebben a fórumban? Írta valaki, hogy 13H50A - kódú porlasztót cserélt, de 13H50B-t adtak, nagoyn kiváncsi vagyok, hogy mi a vége, de a googli az hülye, nema adja ki a pontos oldalt, ahol ez a hozzászólás van, és nekem nincs kedvem 100 oldalt végigböngészni... HOGY lehet keresni?? Valaki segítsen. vagy abba, hogy 2002-es mazda6 dizel, 100 kW-os, JMZGG14R241172812 alvázszámmal 13H50A jelű vagy 13H50B jelű porlasztó jár bele?

jirko | 2013-06-03 13:31

Sziasztok, 2004 es mazda6 18TE szgk-ban a bal első lámpa állítómotorja az utóbbi időben bekapcsolt világításnál folyamatosan zúg, olyan mintha állítna,de nem állít a lámpa helyzete fix. Ha belülröl állítom a tekerővel akkor működik le és fel is. Mit lehet tenni, hogy a zúgás elmúljon. nemszoktam használni a magasságállítást, mivel általában egyedül utazom. Kilehet kötni? ha igen hogyan. Köszi

sk84 | 2013-06-02 22:00 454.casull részére

Szia magam szervizelem az automat szoval szaki az nem latta de nem is akarom hogy lassa. :-) annyi biztos hogy nekem 1 eve csinalja a csattogast azota 2 x jartam meg horvat orszagot.Tehat arra tippelek hogy birja de vajon meddig? az sem utolso szempont hogy mi van tonkremenve a feszitoben ugy tudom ,hogy 2 reszbol all egy olajos feszito van az allo reszen es egy rugo a mozgo reszen ha a rugo megy el akkor rogton kuka mert nem all be alap helyzetbe de ha csak az olaj folyik el akkor meg ok. mint pl Motortarto bak olajjal toltott gumi.

454.casull | 2013-05-31 02:22 sk84 részére

Eddig ez tűnik a leg épkézlábabb ötletnek.Meg fogom próbálni,de most épp szabadságomat töltöm kis hazánkban, a jármű pedig távol vala.:-) Neked mit mondtak a szakik?Ez csak akkusztikusan zavaró,vagy funkcióbeli problémákat is fog okozni?Addig is köszi a tippet!

sk84 | 2013-05-30 20:10 Anonymous részére

Anonymous elkepzelheto hogy hasonlo problemad van mint nekem,allj meg ,huzd be a kezifeket tedd 1 be aztan engedd fel ovatosan es adj egy pici gazt ha csinalja,akkor a hossz bordas ekszij feszitod lessz a ludas mivel terhelesnel az csattog a szijjon .Csere orvosolja de horror az ara. Remelem hsznos volt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó