2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:38 454.casull részére

Ha valóban a motortérből jön, és nem fordulatszámfüggő, akkor talán motortartó bak probléma, vagy valami más a motoron kívül is rögzített kábel hozzáér a rezgő motorhoz. Hallani kellene!

mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:32 Ahura6 részére

Sem szerviz, sem pedig garanciális bejegyzés nem tartozik ehhez az autóhoz. A nagyon régen kiadott "csökkentett füstölés" szoftver sem lett még feltöltve a vezérlőegységre.

454.casull | 2013-05-21 15:17

Üdv!2005-ös 2.3-as 6-osom motorteréből ciripelő hang jön motorfék és terhelés közötti állapotban(szóval mikor épp gurulok,pl. tempomattal pályán).Vajon mi okozhatja?Motorfordulattól,sebességtől független a ciripelő hang üteme.Minden ötletet,tapasztalatot,segítséget előre is köszönök!Ha már kérdezte valaki korábban és megválaszolásra is került,akkor bocsi.

Ahura6 | 2013-05-21 12:42

Tisztelt Mazda-auto! A JMZGG14R201291455 alvázszámú Mazda6 gépkocsinak a szervíztörténete érdekelne? Köszönettel

Avik | 2013-05-21 12:06 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ, akkor cserélem a maradék hármat is.

mazda-auto.hu | 2013-05-21 11:40 Avik részére

Ezek a tömítések a külső levegőtől szigetelik el a szelepfedél alatti belső motorteret, ahol kartergáz van. Ezért ezeken a pontokon méretlen, fals levegő juthat be a motorba. 2. Ezeket a tömítéseket érdemes egyszerre cserélni, mivel idővel elöregszenek.

Avik | 2013-05-21 09:27

Tisztelt Mazda-autó! Az alábbi probléma felderítésére szeretném a segítségét kérni. Az autóm 2006-os Mazda6 2.0, 121LE Diesel, ingadozó alapjárattal kezdődött, majd olajfolt jelent meg alatta. A motorburkolat leszedése után a hengerfej oldalán volt olajos, de nem lehetett pontosan megállapítani, hogy a szelepfedél-tömítésnél vagy a üzemanyag-nyomócsöveknél ereszt. Ezután letakarítottam és pár nap alatt kiderült, hogy az egyik nyomócső szimeringje(RF5C-13-R08) ereszt. Lecserélés után az alapjárat is stabilizálódott, viszont 3 nap után visszatért az ingadozás. Kiváncsiságból megint leszedtem a motorburkolatot, másik 2 szimeringnél is megjelent némi olaj. A kérdés, hogy alapjárat ingadozásnak ez lehet-e az okozója és indokolhatta-e valami, hogy egyszerre szállt el több szimering is? Előre is köszönöm válaszát!

mazda-auto.hu | 2013-05-21 08:53 bella01 részére

A szerviz nyilvántartásban csak az előírt periódikus karbantartások szerepelnek. A 40000 km-es szerviz, illetve a 80000 km-es nincs bejegyzeve, és a 100000 km-es csak 108000km-nél lett elvégezve. Az utolsó 120000 km-es szerviz most március 20-án történt. Egyéb információk is láthatóak a hivatalos szervizek számára, de ennél szautónál semmilyen "komolyabb" garancián belüli beavatkozás nem történt.

mazda-auto.hu | 2013-05-21 08:33 mazda17 részére

Nehéz megítélni, hogy kinek milyen fogyasztási különbség nevezhető számottevőnek. Ráadásul nem mindegy, hogy az évi 15000 km milyen körülmények között kerül bele az autóba. Város, országút, vezetési stílus? Gyakori városi használatra pl. a mai dízelek nem ajánlhatóak. Másrészről pedig az üzemeltetési költségek hosszú távon egy mai dízel esetében magasabbak (jóval) lehetnek, mint a benzinesnél. Nagyobb az esélye költségesebben javítható meghibásodásoknak, de ezek csak esélyek, nem feltétlen bekövetkező gondok.

mazda-auto.hu | 2013-05-21 08:28 hurs részére

Elképzelhető pl. hogy a kipufogógáz visszavezető (EGR) rendszer túlságosan eltömődött korommal, de sok minden más is lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó