2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bella01 | 2013-05-20 23:46

Tisztelt Mazda-auto! JMZGY19R671443758 alvázszámú Mazda6 gépkocsinak meg tudnák írni a szervíztörténetét? utólag (több évre visszamenőleg)lehet módosítani a digitális szervíznyilvántartás adatait? (pl. elmaradt kötelező szervízelést utólag beírni). A szerviznyilvántartásban csak a kötelező szervizek szerepelnek? Köszönettel

mazda17 | 2013-05-19 16:38

Sziasztok! Két kérdésem lenne. Az egyik, hogy évi kb. 15ezer km-es használatnál inkább diesel, vagy inkább benzines autót érdemes vásárolni? A fogyasztással kapcsolatos adatok a különböző webhelyeken nem egyhangúak, így nehéz a helyes döntést meghozni. A másik, hogy a 2009-es és 2010-es modell között van-e lényegi eltérés? Nagyon köszönöm!

hurs | 2013-05-17 20:11

Sziasztok! Egy 2004es diesel 6os boldog tulajdonosa vagyok már régóta. Viszont most előjött egy olyan problémém, hogy alapjáraton(ami ingadozik picit kb 5 másodpercenként ejti) felvillan Dsc és a motor kontroll egyszerre! Ilyenkor 1500as fordulatnál le is szabályoz, de ez ritka, általában ezek csak villanások. Hibakód olvasásra még gyűjtök :D valakinek ötlet? köszi

mazda-auto.hu | 2013-05-17 07:27 szombathely részére

Igen, de ha a hangszórók miatt rosszabb a hangzás, akkor ez a csere nem fog segíteni.

szombathely | 2013-05-16 21:46

Tisztelt mazda-autó! tomassonak irt válaszát olvastam és nekem is lenne egy ilyen kérdésem.Van 2 Mazda 6-os autom és az egyikbe jobban ill.tisztábban szól a rádió és a Cd-is.Én az egész köszépkonzolt szeretném kicsrélni ugy hogy a Rádió résszel együtt.Mindkettőben BOSE HiFi van. Ez a folyamat jó arra is?Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-05-16 12:19 tomasso részére

Először a könyöktámasz előtti italtartót kell kivenni (csavar nem fogja) egy erős felfelé rántással. Ezután a váltógomb letekerése, majd a váltókar körüli burkolat az italtartóhoz hasonlóan. Kesztűtartó ki, és a helyén balra benézve egy 10-es fejű 6-os csavart ki kell venni, mert ez is rögzíti a középkonzolt. Középkonzol alja a hamutartó helyén két csavar ki, majd a középkonzolt kell kihúzni a helyéről. Ezután már látható lesz a kijelzőt fogó két csavar. A váltókar körüli burkolat kivételénél a szivargyújtó csatlakozójára vigyázni kell, mert kicsi a hely.

tomasso | 2013-05-15 20:09

Én abban kérnék segítséget hogy 2004 6osomból a központi kristálykijelzőt hogyan birom kiszedni,a folyamatra lennék kiváncsi. Ha valaki csinált már ilyet,megoszthatná velem. Köszi

mazda-auto.hu | 2013-05-15 11:57 nagyand részére

Köszönjük. Valójában ha minden éves szervizlátogatás megtörtént egy hivatalos Mazda szervizben, akkor bármelyik hivatalos Mazda szerviz szakembere köteles a megadott gyári előírás szerint lefotózni, és véleményezésre az MMH-nak elküldeni az autóról összeállított anyagot. Az MMH pedig erre biztosan válaszolni fog.

mazda-auto.hu | 2013-05-15 11:53 Wory részére

Valóban lehet turbó, befecskendező, rossz szelephézag, vezérlés beállítás de akár egy eldugult gázolajszűrő is. A fellazult befecskendezők is okozhatnak hasonló jelenséget, bár az olajfogyasztást s generál. Ha a szűrőcsere nem segít, akkor mindezeket ellenőrizni kell.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó