2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pogonya | 2013-04-26 09:43

Sziasztok! Vettem egy ilyet: Mazda 6 Sport 2.2 CD TE 163 LE kombi 2010/4-es évjárat (fekete dög) Alapvetően az európai, benzines autókat kedvelem, de az autóvásárlásra szánt pénzből, ez tűnt a legokosabb választásnak. (2000 m3 alatt nem akartam autót. Minimum LE-t 150-nél határoztam meg, illetve a családnak, kutyának is el kell férnie benne, és szeretem nyomni a gázt) Folyamatosan márkeszervízben szervízelt autóról van szó, törve nem volt, 140.000 km van benne jelenleg. Mondjátok azt, hogy jó választás volt! Tényleg örülnék, ha mondanátok egy-két jó szót a döntésem mellett! Van valami extra, amire jobban oda kell figyelni ennyi km után? Illetve, hol tudok letölteni magyar nyelvű használati útmutatót? Nyilván kitapsztalnám idővel azt a marha sok elektromos kütyüt, de szélesebb lenne a mosolyom, ha el is tudnám olvasni. Jut eszembe, mintha hallottam volna olyat, hogy viszonylag egyszerűen fel lehet piszkálni a teljesítményt. Igez ez? Segítségeteket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-04-26 08:58 histvan72 részére

19599,-Ft/db. Postai utánvétellel küldhető. varga@mazda-auto.hu, alvázszám, és pontos cím szóükséges.

histvan72 | 2013-04-26 06:16

Köszönöm a választ a szilentekkel kapcsolatban. Még egy kérdésem lenne ugyanehhez az autóhoz szükségem lenne (M6 2003 2,0 DI 100KW) hátsó féknyereg tartóra mert teljesen el van rohadva, és sehol nem találtunk se újat se után gyártottat,emiatt a hátsó fékeket nem tudom cserélni.Tőletek esetleg be tudnám szerezni? Akár bontott jó állapotú is érdekelne.Ha igen az ár is érdekelne. Előre is köszönöm.

dana | 2013-04-25 16:27 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az infókat.

mazda-auto.hu | 2013-04-25 16:06 LeKlein részére

Mindenképpen ki kell próbálni.

mazda-auto.hu | 2013-04-25 16:05 mazda-auto.hu részére

Kimaradt...és mi mindig hegesztetjük a töltőlevegő hűtő repedését (kivéve garanciális időszak).

mazda-auto.hu | 2013-04-25 16:03 dana részére

A repedés mértéktől függően avatkozik be a szívócső nyomásba. A szolenoid 35306,-Ft.

mazda-auto.hu | 2013-04-25 16:00 murmuc részére

Igen erről van szó. Sajnos a régebbi, ráncfelvarrás előtti kivitel naviját nem lehet "programozni".

LeKlein | 2013-04-25 10:53 LeKlein részére

Esetleg akksit lecsatlakoztatni és újra megpróbálni felprogramozni? Amit észre vettem még hogy a vezető oldali gombokkal lassabban húzza fel a jobb oldali első és a hátsó ablakokat. Köszönöm a segitséget előre is!

dana | 2013-04-25 10:33 pusi65 részére

Köszi az infót. Olyan cuccal "ragasztottam" meg én is ezelőtt 5 évvel. Speciális Loctite alu ragasztó. Eddig bírta. Sajna az én 6-osomban is elég sok "lom" van. Francia xenon, stb. Van egy 13 éves 160LE Honda Civic VTI-m is. Semmihez nem kellett még nála hozzányúlni a fékbetéteken, olajokon, szíjakon, szűrőkön kívül. Még kuplung is gyári 220000km...A hátsó sárvédő íveken kívül sehol nincs rajta rozsda. Ellenben a 6-osomon... hát mindenhol van :( De szeretem :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó