2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda6 2002 | 2013-05-11 03:44

Üdv! Szeretném megtudni hogy eme két felni közül melyik jo 2002es mazda 6osra? Hinjon duplaosztokörös H-125 5X108/114.3 16 col (7x16 ET40. A másik 17" 7J 5x114,3 ET56

oklahomaikolyok | 2013-05-10 16:13

Sziasztok! Utólag bővítettem első ködlámpával az autómat, de a bajuszkapcsoló a csak hátsót vezérli. Szeretném a bajuszkapcsolóról az elsőket vezérelni és később a hátsóra majd egy külön kapcsolót beszerelni. Ezzel kapcsolatban a kérdésem h a bajuszkapcsoló előtti csatlakozóban milyen színű vezeték tartozik az első és a hátsó ködlámpához. 1.8-as benzineshez milyen olajat ajánlotok? Érdemes-e az autón szoftverfrissítést végezni és ennek mi a költsége? Előre is köszönöm a válaszokat.

mazda-auto.hu | 2013-05-09 09:55 footy részére

Érdemes lenne a klíma gáznyomását ellenőrizni, és a kompresszor szíjtárcsa dörzskuplungjának csapágyazását.

footy | 2013-05-08 22:14

Udv olyan problemam van, hogy ha tempomattal megyek es be van kapcsolva a klima, akkor kb 1,5km-kent mintha rantana egyet az auto. Nem durvan, hanem mintha egy kicsit elvennem a gazt. Kikapcsolt klimaval nincs ilyen gond es fuggetlen a dolog attol, hogy sima vagy eco modban van bekapcsolva. 2003/2.0 benzin koszonom

sanyo0318 | 2013-05-08 07:42 tomasso részére

Köszönöm a hasznos informáciòkat !

pusi65 | 2013-05-06 22:31 tomasso részére

Mivel az alsó dekli túl közelre lett tervezve, apró kavicsok szorulnak be és kidörzsölik a csövet. Kedves 6-os tulajok: időben tegyetek be 4-5mm-es alátétet a cső bilincséhez, emeljétek meg így és nem lesz gond. Én szerencsére kis sebességnél városban szembesültem a nehéz kormányzással. Mivel a dekli zajfogó betéttel rendelkezik, elnyelte a kifolyó olajat és a földön semmi nyoma sem volt a csöpögésnek. Alattomos egy ügy!

pusi65 | 2013-05-06 22:25 Getyusz részére

Mivel nincs nagy nyomás, beragasztottam műgyantás aluporral, de gondolkodtam az elfűrészelésen és flexi csővel való összekötéssel.Hűtőszerelők is behegeszthetik :)) Semmiképpen sem a gyári csőben gondolkodtam a "milliós" ára miatt. (bocs, tisztelt Mazda Hungary)Egyébként nagyon rosszul esik, hogy a Mazda nem hív a nyilvánvaló gondok miatt, hanem nekem kell kopogtatnom és az sem mindig segít,csak a mindent tűlélni ösztönöm és ezermesterségem.

jigsaw | 2013-05-06 20:41

Elnézést a kérdésért, de áruljátok el legyetek szívesek, hogy hogyan tudok leiratkozni a fórum hozzászólások E-mail-ben való továbbításáról!? Köszönöm!

tomasso | 2013-05-06 19:49 pusi65 részére

Nekem is volt ilyen gondom,nekem szervóolaj visszafolyó cső kopott ki,lehet hogy télen a sós lé kimarta.Kb 13ezer ftért vettem bele egy gyárit 50cm darab. De azon már van egy gumibevonat is tehát ez szériahiba a mazdánál...

tomasso | 2013-05-06 19:45 sanyo0318 részére

Helo Nekem is 2004 6osom van,valózsínűleg szabadonfutó generátor 99% a lefulladást pedig nyomásszabályzó szelep okozza.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó