2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-06 07:54 Getyusz részére

Dízel, vagy benzines?

herr68 | 2013-05-05 16:57

Tisztelt szakértők! Az igaz-e hogy az 1.8 TE tipusú M6-nak a vezérlése az láncos,ha igen akkor ezt mennyi km után kell cserélni .köszönöm.

bazsyk | 2013-05-04 16:11 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-autó! A Klíma problémára találtunk megoldást. A kompresszor mágneskuplungja leesett, szerencsére a burkolat megfogta, így megvan. Milyenn csavarral van rögzítve, ezt meg tudnád nekem nézni? Illetve jól gondolom, hogy a jobb kerékívnél lehet hozzáférni? Köszönöm!

davidadri | 2013-05-03 17:14

Tisztelt szakértő! Olyan gondom lenne,hogy van egy 2004 es mazda 6 osom 2.0 diesel!!280000km nél járok vele és állandó baja h tele van az intercooler hűtőm olajjal....2xcseréltem turbót és egyszer felújitottra ami ugyanugy ette az olajat tovább,utána vettem egy gyári bontottat elvileg kevés km-eset..ettől sem változott a helyzet ,zabálja a mazda az olajat,szakszerviz azt mondta h ismét turbó csere,mert igazábol a turbó nyomja bele a coolerhűtöbe az olajat!!de most vegyek megint turbót a kocsira,valami tanácsot szeretnék kérni..!!

Getyusz | 2013-05-03 14:32

Tisztelt Mazda-autó! Abban kérném, a segítségét, hogy van egy 2002-es Mazda6, aminek kilyukadt a kormány szervo csöve es ezért szép lassan elfolyik a szervo olaj belőle. Ezt a csövet szeretném cseréltetni. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e kapni ilyen csövet es ha igen mennyibe kerül? Segítséget előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-04-30 15:32 dana részére

Próbáld ki valakinek a segítségével, hogy hirtelen gázadásra felkeményedik-e egy rövid időre a turbó nyomócsövének gumi szakasza?

dana | 2013-04-30 12:02 dana részére

Bocs 1x akartam, csak nem reagált a kattintásra.

dana | 2013-04-30 12:01 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

dana | 2013-04-30 12:01 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

dana | 2013-04-30 12:00 mazda-auto.hu részére

Üdv! Megint az alacsony fordulati gyengeség miatt írok. Mazda6 2004 TD. Na lekaptam az intercoolert. 3 repedés volt rajta!!! 2 a csöveknél + 1 pici az egyik felfogató csavarnál. A másik, amit észrevettem, hogy alapjáraton indítás után behúz a turbogeometria pálcája, viszont a fojtószelep is behúz (lezár). Álló motornál vákuum nélkül nyitva van a fojtószelep. Nem lehetséges hogy ez nem nyit ki nekem (zárva marad) és ezért nem kap levegőt alacsony fordulaton, és ezért gyenge az autóm? A fojtószelep 45 fokos állása lényegében mi célt szolgál? Amikor működik az EGR, akkor félállásba helyezi? Leszedtem a félállásért felelős szolenoidot és bizony a vákuum bemenetét megszívva átengedi magán a levegőt a szellőztetőjén keresztül. Úgy gondolom ez kuka.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó