2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-22 09:13 Zozyka részére

Ha egy befecskendező kontakthibás, az súlyosabb működési rendellenességeket okozna. Mivel alacsony fordulaton jelentkezik a hangosabb motor működés, ezért lehet akár hengerteljesítmény korrekció probléma is. Ezt le kell futtatni. A befecskendezők megfelelő értékei nem merítik ki a diagnosztikát. Pl. fellazult befecskendezőkre sem mutat rá. A 4-5. fokozatban 1500-as fordulatszám alatti használatot nem javaslom. Egy új EGR szelep 94957,-Ft. A 136 lóerősök nagyobb füstölését egy korábban kiadott új vezérlőegység program is csökkenti. Nem tudom, a te autódra fel van-e töltve?

mazda-auto.hu | 2013-04-22 09:02 Zfenyvesi részére

Valószínűleg a váltókar és a váltó kapcsoló mechanikája között van a gond. Nem gondolom, hogy szét kell szedni a váltót. A bowden, vagy a választó mechanika inkább esélyesebb.

mazda-auto.hu | 2013-04-22 08:56 Realist70 részére

Valószínűleg a légszűrőház "elszabadult". Tehát a rugalmas rögzítéseivel történhetett valami. Elég, ha egy kicsit hozzáér a karosszériához, és rögtön hatalmas hangja van.

mazda-auto.hu | 2013-04-22 08:54 dana részére

Alapjáraton mindenképpen kell a vákuum a turbó aktuátor dobjának. Ez a kiindulási alap. Tehát ha ilyenkor ott nincs vákuum, akkor valószínűleg a vezérlő szolenoid szelep rosszul működik, nem kapcsol.

nagyand | 2013-04-22 08:17

Tisztelt Mazda-Autó! 2003-as M6 136LE dieselban hol található az autó színkódja? (vagy esetleg alváz szám alapján meg tudják önök mondani?) Válaszukat elöre is köszönöm.

Zozyka | 2013-04-21 19:07

Illetve ha egy porlasztó adatvezeték kontaktos, akkor előfordulhat, hogy a vezérlőegység rosszul lesz feltanítva?

Zozyka | 2013-04-21 19:07

Illetve ha egy porlasztó adatvezeték kontaktos, akkor előfordulhat, hogy a vezérlőegység rosszul lesz feltanítva?

Zozyka | 2013-04-21 19:00

Tisztelt Mazda-Autó! Jelenleg az alábbi jelenség észlelhető az autón: Elindulok az autóval. Az autónak gyönyörű duruzsoló hangja van 1,2,3 sebességekben. 4 és 5 sebességekben is szép a hangja, amíg 2000s fordulat környékére nem megyek. Ezek után, 4 és 5 sebességekben 1500s fordulat fölött a motornak egy kicsit csörgős - berregős (én inkább azt mondanám Ford tranzitos kerregő) hangja lesz. 1,2,3 sebességekben gyönyörű ezek után is, illetve 4 és 5 sebességekben is 1500s fordulat alatt gyönyörű. Nos az érdekesség, hogy ha leállítom az autót. Áll a motor kb 1 órát vagy többet, akkor szintén amíg a motorral nem megyek 2000s fordulat környékére az összes sebességben gyönyörűen duruzsol a motor. Ha 2000 köré hajtom ismét a 4 és 5 sebsségek hangja csúnya lesz. Most volt diagnosztikán. elvileg minden értéke jó. Amúgy még annyi, hogy az autó jól húz, de iszonyatosan kormol :( Továbbra is eltűnik az út mögöttem, ha mondjuk 3-s sebességben kihúzatom 3000-ig! Valami ötlet esetleg, hogy mi lehet ilyenkor? Volt már valakinek ehhez hasonló gondja? amúgy 2003-s Dízel 2000ccm 136Le M6. Másik kérdés, hogy elvileg az EGR-nek van valami vákumos vezérlője, amin van 3 szelep. Azok mennyibe kerülnek? Illetve mennyibe kerül egy új EGR szelep? Válaszát köszönöm szépen előre is.

Zfenyvesi | 2013-04-21 11:24

Üdv tisztelt márkatársak. Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Tapasztalt már esetleg olyan VÁLTÓ problémat 6-osnál (2003 2.3) hogy nem lehet az autót a hátsó sebességetbe betenni.... :( Az 1,3,5 simán megy, De a 2,4 és R egyszerűen nem kattan be.Az hogy gáz van az nem kérdés, a kérdésem igazából az, hogy lehet-e ez esetleg valami váltón kívüli mechanikus hiba??? vagy jó eséllyel le kell húzni a váltót??? Első szemrevételezésnél nem láttam kirívó hibát, de a motortér elég zsufolt :D Ha valakinek van ötlete, vagy tapasztalata ilyen problémáról kérem ossza meg velem. Előre is köszönöm.

Realist70 | 2013-04-21 09:07

Tisztelt mazda-autó! Segítséget szeretnék kérni a 2003-as évjáratú, 2000 cm3, 136 LE-s dízel Mazda 6-omnál jelentkező promléma megszüntetéséhez. Pár hete a motortérből, pontosabban a légszűrő "tölcsérnél" (nem tudom a szakkifejezését) a fordulatszámmal arányosan egyre erősödő, öblös hang hallatszik. Nagyon zavaró a motortérből az utastérbe is behallatszó megerősödött hang. Ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet a probléma forrása és hogyan lehetne azt megszüntetni. Válaszát előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó