2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2013-04-04 08:07

Tisztelt Mazda-Autó! Olyan problémám lenne, hogy az autó baloldali küszöb folyton megtelik vizel, és nem folyik ki belöle csak ha felpattintom a müagyag küszöbvédot a és egy vékony csövön keresztül kiszívom belöle fecskendövel.(kb 4 liter jött k belöle) Arra lettem figyelmes, hogy mikor fékeztem vagy gyorsítottam, lehetett hallani ahogy a víz löggyen a küszöbben. Sajnos a belsö padlókárpit is szét ázott, ált az autó bal oldalán a víz (elölsö és hátsó ülésnél egyaránt) Kiszívattam a vizet a küszöbböl és vizes porszivóval a kárpiból, de sqajnos a hogy megint sok esö esett ismét megtellt a küszöb. Fel lett emelve az autó,de az alvázon ílletve a küszöbön sehol sincs lyuk. Tudnának valami támpontot adni, hogy hol folyhat bele a víz a küszöbbe? (Arra gondoltam, mivel megmarad benne ezért valhonnét felülröl kell hogy bele kerüljön,mert ha alulról verné fel a kerék akkor ha áll az autó akkor ki is folyna. De sajnos nem folyik ki hanem feltelik.Találkoztak már hasonló jelenséggel? (Mazda 6,2003-as diesel 136LE aut´rol van szó) Válaszukat erlöre is köszönöm.

dana | 2013-04-03 23:00 dana részére

Még olyan kérdésem lenne hogy a jobb oldali (vezérlés oldali) motortartó bak mennyi lenne? csöpög belőle az olaj. GJ6F-39-060B a gyári száma? A benzines és automata típusoké GJ6A-39-060C, GJ6G-39-060C, GJ6G-39-060D, GJ6G-39-060E miben különbözik? Mazda 2.3 benzinesé jó bele? (Mazda 6 2004 Diesel-ről van szó) Köszönöm még egyszer!

sbali | 2013-04-03 21:12 gulyas_peter részére

Tisztelt Gulyás Péter! Sajnos én is ezzel a jelenséggel "küzködöm". Ugyan ezeken az átvizsgálásokon átesett az én autóm is 2 szervízben is, mire a 3. szervízben közölték velem, hogy ez a hang a kormánymű és a fogasléc kopásából adódik, amit természetesen nem kevés pénzért ki is tudnának cserélni. Más Mazda6 tulajdonosokkal is beszélgettem eről a jelenségről, és mindenki ugyan ezt a hibát mondta a kopogó hangra. Az autó ettől még tökéletesen megy, csak meg kell barátkozni a hanggal, vagy javíttatás.

gulyas_peter | 2013-04-03 19:47

Tisztelt Mazda-Autó! Átvizsgáták a futóművet megint, a motortartó bakoat is, a lengéscsillapító bakot is, de semmilyen hibát nem találtak. A kopogó hangra azt mondják h a lendkerék adja. Amit furcsállok, h csak akkor van ez a hang, amikor a bal kerék meg rossz úton, illetve alacsony fordulatszámon folyamatosan. Mennyiben lehetséges Ön szerint?

mazda-auto.hu | 2013-04-03 12:26 Erik88 részére

A legkevésbé ajánlott 0w-30-as Castrol az A1/B1-es, a többi jobban ajánlott.

mazda-auto.hu | 2013-04-03 12:22 zeff részére

Ez nem magas olajfogyasztás. A 2,3-as blokkban viszonylag kevés motorolaj van, ezért a motorolaj gyorsabban "öregszik", mely fokozhatja az olajfogyasztást.

mazda-auto.hu | 2013-04-03 12:20 Erik88 részére

Lehet érintkezési hiba is. De ha a külső csatlakozó stabil kontaktusa biztosított (tisztítás, kontaktspray, csatlakozó összehúzása a házzal) és továbbra is fennáll a hiba, akkor a készülék belsejében is lehet gond.

mazda-auto.hu | 2013-04-03 12:18 dana részére

Nehéz megmondani, hogy milyen mértékben teszi instabillá a turbó geometria változtatását, de véleményem szerint nehezen érzékelhető a hiánya. A vákuum ugyanúgy "ott van", csak nagyobbak a pozitív/negatív nyomáscsúcsok. Ezen az egy helyen van ilyen.

dana | 2013-04-03 12:13 mazda-auto.hu részére

Még olyan kérdésem lenne hogy a jobb oldali (vezérlés oldali) motortartó bak mennyi lenne? csöpög belőle az olaj. GJ6G-39-060 vagy GJ6A-39-060 a gyári száma? Mazda 2.3 benzinesé, vagy más típusé nem jó bele? (Mazda 6 2004 Diesel-ről van szó) Köszönöm még egyszer!

zeff | 2013-04-03 12:05 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, megnyugtatott hogy szakmai laikusként azért nem nyúltam mellé. Fél év/10e km után kell rátöltenem olyan 5-7 dl-t a full szinthez, ez jelentős mennyiségnek számít? Úgy értem más autónál valószínűleg az lenne de a 2.3-asnál mások a paraméterek :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó