2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tomasso | 2013-03-27 19:02 Zozyka részére

Nekem is ette az olajat castrol 10W40 est most total 5w30 van benne azt nem eszi! Az előző 6osomat totálra törtem:( Én 100ezerért tudok új porlasztót 1 év garival... Hogy veszem észre amugy ha rossz a porlasztó,füstöl vagy nem idul stb?

tomasso | 2013-03-27 18:58

Nekem is ette az olajat castrol 10W40 est most total 5w30 van benne azt nem eszi! Az előző 6osomat totálra törtem:( Én 100ezerért tudok új porlasztót 1 év garival... Hogy veszem észre amugy ha rossz a porlasztó,füstöl vagy nem idul stb?

mazda-auto.hu | 2013-03-27 07:49 NomakRaven részére

Így a távolból csak azt tudom javasolni, hogy kiszerelt (hosszanti bordás) ékszíjjal kellene beindítani a motort és kipróbálni. Semmilyen gondot nem fog okozni, hogy nem lesz töltés erre a rövid időre.

Zozyka | 2013-03-26 23:48 tomasso részére

Nekem amúgy új porlasztók vannak benne, mert nekem volt egy komplett motorfelújításom. Azért is voltam kíváncsi, hogy neked is volt-e valami ehhez hasonló beavatkozásod, ami miatt ez lehet. De ezek szerint nem volt. Szerintem nem szeretnél benne porlasztót cserélni! Azt csak együtt jó cserélni és a 4 db az kb annyi, mint ha vennél még egy autót:( De a porlasztó hibája akár fülre is kiszűrhető.Sajnos én mar tudom, hogy mi az ami nem jó. De így télen könnyen megállapítható.ha nincs zakatoló hangja hidegen, akkor még nincsen vele (nagy) gond. Neked amúgy eszi az olajat? Ha nem, akkor milyen olajat használsz? Írtad, hogy az előző autód egy 100kw-os M6 volt. Ha meg szabad kérdezni, attól miért váltál meg?

tomasso | 2013-03-26 20:20 Zozyka részére

Bocsi amúgy 199ezer van a gépbe...

tomasso | 2013-03-26 20:18 Zozyka részére

Én a 2.tulaja vagyok 2008ban vásároltam a mazda kerepesi útiban de szerintem átvertek mert 2004es és 2008ban 75ezer km volt benne.de ez mind1. Az enyém 2004 es,89kW 121 lovas dízel, de az előző m6osom 100kW os volt de ez nem annyira számít szerintem.Nekem volt EGR cserélve akkor annak valami mütyürje 2 vákumcső megy rá meg 1 elektromos csati,nem tudom a nevét és generátor csere. A befecskendezésnél semmi nem volt cserélve,de nekem is van gond vele fordulatingadozás stb,ja és még a kristálykijelzőm bal oldala is elszállt nem tudom miért. Őszinte leszek én jövőre lecserélem de soha többet nem veszek japán autót,az alkatrész árak miatt,meg nem is olyan jó minőség mint ahogy azt papolják fórumozók...Lényegében ennyi lenne...

tomasso | 2013-03-26 20:06 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ,énis ezt gyanítottam,és még annyit hogy mennyiért vesztegetik 1db új porlasztót?

NomakRaven | 2013-03-26 18:19 mazda-auto.hu részére

Jó napot! A tegnapi nap és ma is egy újabb probléma jelentkezett 2000es fordulat szám alatt de főleg 1500 környékén enyhe kihagyások vannak az vagy is az autó el kezd ugrálni. A szabadon futóra gyanakodtak először a szerelők és tavaj le is lett cserélve de a feszítő görgő nem és a nyikorgás szerintem az miatt van. A kattogás viszont inkább a motor felöl halható mintsem a generátortól de elég nehéz megállapítani. Tudom hogy ezt így nehéz megmondani így de tudom így használni továbbra is mert még 1-2 hétig szükségem van rá de azután 2 hétig nem használom.

ladanyizo | 2013-03-26 16:30 mazda-auto.hu részére

Küldtem egy mailt, képpel együtt.

Zozyka | 2013-03-26 16:18 tomasso részére

Tomasso, te első tulaja vagy az autónak? A tiéd is 2002-2005 közötti 100kW d? Volt már valami nagyobb problémád ami miatt a motorhoz vagy a befecskendezőrendszer/elemét javítani/cserélni kellett? Sok km van a kocsiban?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó