2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-04-15 08:09 zeff részére

Valójában már minden Edge nevű Castrol motorolaj FST (Fluid Strength Technology - folyadék erősség technológia) fantázianevű. Tehát nem az FST felírat számít hanem, hogy azonos-e a két olaj viszkozitási jelzése, API/ACEA osztályozása?

pusi65 | 2013-04-14 19:39 EnergieLaczy részére

Kössz a magyarázatot. Én sajnos nem tudtam széthúzni, pedig komoly volt a szándék :). Melegíteni sem akartam. Azért nem adok piros pontot a Mazdának ezért a jelenségért. Továbbra is kíváncsi vagyok, mekkora izzadás tartozik a normális mértékbe?

EnergieLaczy | 2013-04-14 19:21 pusi65 részére

Sziasztok! " Túl szorosra tervezték?" Hát ha újonnan összerakom akkor szépen bele megy és még lötyög is egy nagyon kicsit. Van benne egy "O" gyűrű ami tömít igazából. Én azt vettem észre, hogy évek alatt bejut a tömítésig a kosz, ott megmarad és a cső hamarabb felmelegszik nincsen hova tágulnia. Ezért nyomja szét az intercooler csőbecsatlakozó részét. 1-2 évente érdemes szétszedni, kipucolni, tömítéscserét csinálni benne és akkor nem fog szétrepedni. http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2725421&index=2 Üdv ÉNRG

EnergieLaczy | 2013-04-14 19:15

Tisztelt Mazda-Auto! Azt lehet tudni hogy melyik Mazda modelleket érinti a mostanság hallható Takata utasoldali légzsák modul elképzelhető hibás működése? http://automotor.hu/hirek/orias-legzsak-visszahivas-japanban-492568 Üdv ÉNRG

pusi65 | 2013-04-13 13:54 szabolcs2000 részére

Ami inkább aggasztó, hogy miért ilyen intenzíven csepeg. Nekem a cseppenésig nem jutott el, csak "izzadt" és azt is kb. 10-20-ezer km. alatt. Esetleg a Mazda Doki bővebben megmagyarázza meddig egészséges a jelenség. Persze nem a repedésre gondoltam:))Kíváncsian várom.

pusi65 | 2013-04-13 13:49 szabolcs2000 részére

Ez 99 %, hogy az intercooler csöve repedt kb hajszálnyira és ott izzad. Sajnos a csavarok be lesznek rohadva, be is fog törni, ha próbálkozik valaki. Inkább be kell ragasztani (zsírtalanítás után 2komponensűvel)és nyugi lesz. Nem tudom miért, de feltehetően a dilatáció miatt repednek. Túl szorosra tervezték? Ha a csavarok kijönnek, akkor is kétséges a csövek megmozdítása. Én a fent jelzett módon javítottam egy éve. Azóta nem izzadja ki.:)

rbaggio | 2013-04-13 12:44 szabolcs2000 részére

hali, ez valószínűleg a turbo inrecoller-e lesz...

zeff | 2013-04-13 12:09

Utántölthetem-e a castrol edge 0w30-at edge FST 0w30-cal? Mint látom más szabványoknak felel meg de ezek adott esetben lefelé kompatibilisek is lehetnek. Vagy nem? (4+1 litert FST-t rendeltem, egyik ilyen, másik olyan lett :S és nem nem tudom érdemes-e kicseréltetnem).

szabolcs2000 | 2013-04-12 21:45 szabolcs2000 részére

mazda 6 2003 as 2.0 diesel.

szabolcs2000 | 2013-04-12 21:35

Tisztelt Mazda-auto! Segítséget szeretnék kérni, bal oldalt a lökháritő alatt csepeg az olaj, naponta KB 20 cseppet,az lenne a kérdésem hogy a kipufogotorkolatnál csepeg, vagy mi lehet ott amiből csepeg. Ha szembe állok az autoval jobb oldalt csepeg. Válaszát előre is köszönöm. U.i: A kerék előtt a lökháritő also boritása alatt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó