2025. Február 2. - Karolina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2013-04-10 12:35

Tisztelt Mazda-autó! Ki lettek cserélve a stabilizátor szilentek, de a kopogás nem szűnt meg a bal futómű felöl. Rázópadon megnézték a kocsit, de a fútőműnek semmi baja. Lehetséges, hogy a stab. pálcát is cserélni kellene?

mazda-auto.hu | 2013-04-10 08:38 Zozyka részére

Nem hiszem, hogy diagnosztika (főleg befecskendezés) nélkül tovább lehet lépni a hiba okának megtalálásában. Esetleg egy kompressziómérést is érdemes lenne végeztetni.

Zozyka | 2013-04-09 08:25 mazda-auto.hu részére

Elvileg szeptemberben (10e km-tél ezelőtt) volt utoljára korrekció végezve.

mazda-auto.hu | 2013-04-09 08:11 Kintopsar részére

Ez esetben a gyújtáskapcsoló betét kopása okozhatja a problémát.

mazda-auto.hu | 2013-04-09 08:10 LeKlein részére

Sajnos előfordulhat, hogy a munkahengerben szorul a dugattyú, de lehet, hogy a féknyereg is/vagy szorul.

Kintopsar | 2013-04-08 17:44 mazda-auto.hu részére

Koszonom a valaszt, kozben kiderult, hogy mi a gond. Ha ACC-ben nagyon kicsit tovabb forditom a kulcsot, akkor minden a regi. Ha jol tudom ez javithato(?), mindenesetre majus vegen ugyis "beugranek" ugyanis esedekes a 240ezres szerviz, addig meg egyutt tudok elni a problemaval.

LeKlein | 2013-04-08 13:36

Kiderült hogy az amit a kuplung hangjának gondoltam féktárcsáktól jön, ha nem fékezek alacsony sebességnél mintha hozzá érne az egyik fékpofa a tárcsához egy ponton. 1,5 éve lett cserélve tárcsa és betét is egyszerre mazda szalonba. Azóta kb. 15e km lett megtéve. Elképzelhető hogy nem tudja rendesen visszahúzni betéteket mert bekoszolodott? Köszi!

mazda-auto.hu | 2013-04-08 09:51 nagyand részére

Tudunk rendelni gyári sárvédőívet. Ára 54715,-Ft. Javítófestéket is tudunk postázni.

mazda-auto.hu | 2013-04-08 08:15 Zozyka részére

A befecskendezők hengerteljesítmény korrekciója el lett végezve?

mazda-auto.hu | 2013-04-08 08:01 Ricsie részére

Segíthet, ha a vezetőülést ki bírod szerelni, így kisebb az esély a kárpit roncsolására. Mindenképpen le kell venni a kárpitot, nincs más megoldás. Az ülés kiszerelése előtt szereld le a negatív akku sarut.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó