2025. Március 9. - Franciska

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-01-15 11:57 BobbyEwing részére

Ajánlási sorrendben a viszkozitási jelzés: 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40. Mi jelenleg Castrol Edge Professional 0w-30 SN/C3 jelzésű olajat használjuk.

LeKlein | 2013-01-15 10:20 Lexxx részére

Fényszórón belül van a trafó ügyesebbek ki tudják cserélni ebay-en találsz hozzá trafót olcsóbban de ott is 30e körül mozog. Lámpa alján van a xenon vezérlő azt feltudod cserélni de ahhoz is az egész lökhárítót le kell szedni. Mozog az égő az érdekes mert van izzónak egy elfordítható zára ha jól van összerakva nem tud mozogni, arra megy a trafó csatlakozója.

Lexxx | 2013-01-15 09:35

Adott egy Mazda 6 xenon fényszóróval. Amikor kiégett az eredi izzó utángyártott izzó lett bele vásárolva. Ezt valószínűleg rosszul helyzeték be mert mozgott. Egy ideig égett, aztán nem működött. Most beraktak egy új izzót, de ez sem működik. Lehet nem függ össze, de volt egy kisebb koccanás is a kocsival, ahol a lökhárító megnyomódott, és ekkor tűnt fel, hogy nem világít a jobb tompított. Ennyiből lehet valamire következtetni? Ha a trafó adta meg magát abból állítólag csak gyárit lehet kapni? (kb 130ezer)

LeKlein | 2013-01-15 08:42

Meglett a hátsó nyikorgás oka kipufogó ért hozzá a lengőkarhoz (ha jól emlékszem), lámpa állító motor hibásodott meg mind a két fényszórómban kb. egy hét eltéréssel sajnos, de tegnap cseréltük a fényszórókat most jó :) Köszönöm a segítséget mégegyszer a hibák feltárásához.

skee81 | 2013-01-15 08:41 mazda-auto.hu részére

Katyilkának köszi, hogy ezt megosztotta, mert volt egy ilyen érzésem hogy vmi a kapcsoló körül lehet. Azt szeretném kérdezni, hogy egy hivatalos szerviz foglalkozik-e ezzel a problémával (pl. kapcsoló csere), ha még garanciális az autó? köszönettel, skee

susugaga | 2013-01-15 08:27

Igaz, hogy én általában csak olvasom a fórumot, de megkérném a kedves fórumozókat ők is tegyék ugyanezt és ne tegyék fel minden héten kétszer a "milyen olaj kell az autómba" kérdést.

Hanzlik01 | 2013-01-15 08:10

Sziasztok segítségre lenne szükségem hátsó teleszkóp csereéjéhez egy mazda 6 2003-as 2.0 dieselnél. Alsó csavar egyszerű csak ami fent van ott miket kell szétszedni hogy hozzá lehessen férni a csavarhoz???

mazda-auto.hu | 2013-01-15 08:10 katyilka részére

Köszönjük! Igen, erről beszéltem.

katyilka | 2013-01-14 20:55 mazda-auto.hu részére

Engedelmükkel megosztom a csomagtérkapcsolóval kapcs. tapasztalataimat. A vas 2008.08. Egy éve kezdett a kapcsoló mesebeli lenni, hol müködik, hol nem. A szervízben trmészetesen működött. A zavar általában nulla fok alatt jelentkezett, úgy, hogy vagy kapcsolt, vagy nem, de nyitott állapotban néha önállósította magát és percekig klattyogott ki-be. Speciel az enyémnél járó motornál csak behúzott kézifékkel lehet külső nyitógombbal nyitni acsomagtartót. Előfordult, hogy hosszabb állásnál behúztam a kéziféket, erre kinyílt a csomagtér, ki kellet szállnom becsukni. Többször kiszereltem, de műszerrel mérve jónak tűnt, mindaddig, míg atomjaira nem szedtem. Teljesen egy oszlásrnak indult vízihullára emlékeztetett. A két rugó folyékonnyá vált, a gumisapka szemmel nem láthatóan, de annál biztosabban össze-át volt repedezve. Megrendeltem egy újat, tizennyolcezer volt postaköltséggel és most akkor kapcsol, amikor én akarom.

BobbyEwing | 2013-01-14 15:24

Tisztelt Mazda Autó! 2004-es évjáratú,2.0 dízel Mazda 6-ba milyen motorolajat célszerű önteni,melyiket szokták a leggyakrabban alaklmazni az ilyen autókban, melyik fajtát és jellemzőjűt ajánlják?? Köszönöm a válaszokat! Üdv

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó