2025. Február 3. Hétfő - Balázs

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-01-14 15:04 skee81 részére

40680,-Ft.

mazda-auto.hu | 2013-01-14 15:03 skee81 részére

1.A csomagtérajtó gomb hajlamos volt meghibásodásra, mivel víz kerülhet a belsejébe. Lehet, hogy erről van szó, de az is lehet, hogy rablásgátló funkció van aktiválva. 2. Mazda diagnosztikára csatlakoztatva (szerviz számítógép) kiderülhet, hogy szerepel-e a programozható paraméterek között a tükör behajtása? Ha igen, akkor egy gombnyomás.

mazda-auto.hu | 2013-01-14 14:53 Zozyka részére

Valószínűleg akkor a vákuumdob rúdjára gondoltak. Kár volt elállítaniuk, de az olajfogyasztásra nincs hatással.

skee81 | 2013-01-14 14:02

bocs a duplázásért. Mé annyit szeretnék kérdezni, hogy a 2009-es 6-osba mennyibe kerülne egy motortér szigetelő filc. köszönettel, skee

skee81 | 2013-01-14 14:00

Sziasztok! 2009-es 6-os, két kérdésem lenne: - pár hete azt vettem észre, hogy a csomagtérajtót nem tudom kinyitn a 3. féklámpa melletti gombbal. Először a hidegre gyanakodtam(nyitás után pár mp-cel a kp-izár újra dolgozik kicsit, kerreg), de a távirányítóval nyitható. Most mintha, ha autó nyitás után (távirányítóval) ha a vezető ajtót kinyitom, akkor a gombbal is nyilik a csomagtér. De mivel nem tudom egyértelműen reprodukálni, egyelőre rejtély. Van erre vmi szabályszerűség? Másik kérdésem, hogy valahol olvastam, hogy a 6-os külső tükre távirányítóról is nyitható-csukható. Nekem csak az ajtóban lévő kapcsolóval sikerül. facelift előtti 6-osban ez még nem volt? Amúgy továbbra is hibátlan az autó. Köszi, skee

skee81 | 2013-01-14 14:00

Sziasztok! 2009-es 6-os, két kérdésem lenne: - pár hete azt vettem észre, hogy a csomagtérajtót nem tudom kinyitn a 3. féklámpa melletti gombbal. Először a hidegre gyanakodtam(nyitás után pár mp-cel a kp-izár újra dolgozik kicsit, kerreg), de a távirányítóval nyitható. Most mintha, ha autó nyitás után (távirányítóval) ha a vezető ajtót kinyitom, akkor a gombbal is nyilik a csomagtér. De mivel nem tudom egyértelműen reprodukálni, egyelőre rejtély. Van erre vmi szabályszerűség? Másik kérdésem, hogy valahol olvastam, hogy a 6-os külső tükre távirányítóról is nyitható-csukható. Nekem csak az ajtóban lévő kapcsolóval sikerül. facelift előtti 6-osban ez még nem volt? Amúgy továbbra is hibátlan az autó. Köszi, skee

Zozyka | 2013-01-14 10:06 mazda-auto.hu részére

Voltak az oldalán valami állító dolgok, és azok segítségével állították be, hogy a turbo hol töltsön. Én nem vagyok autószerelő nekem ennyit mondtak.állítólag a befújási szöget lehet vele állítani. Állítólag ezeket a felújított turbókat az esetek többségében utána kell állítani. Ennyit mondtak.

mazda-auto.hu | 2013-01-14 08:36 Zozyka részére

"..a felújított turbóü nem jól volt beállítva.." Ezt nem értem. Egy turbó vagy jó, vagy nem. Újra kiszerelték ekkor? Az olajról pedig már elmondtam a véleményem.

mazda-auto.hu | 2013-01-14 08:30 BobbyEwing részére

A tetőhöz a takarólapok darabja 1889,-Ft, a filcek darabja 1808,-Ft.

mazda-auto.hu | 2013-01-14 08:16 Dexx33 részére

Nem tartom valószínűnek, mindenképpen európai piacos kell. A rádió is más kiosztású, de a navi megjelenítésében is lehetnek szabványbeli különbségek (képalkotás/fáljformátum).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó