2025. Február 3. Hétfő - Balázs

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-01-14 08:14 Zozyka részére

1. 2000 frsz. alatt használni 3000 km-en??? Ez komolytalan tanács volt. 2. Egy M6 turbódízel motor a hengerek tömítetlensége, szelepszár tömítetlenség, befecskendező tömítetlenség, és a turbó csapágyazásán keresztül fogyaszthatja az olajat. Ezek mind fel lettek újítva, cserélve lettek. Tehát vagy szakszerűtlen volt a javítás, vagy esetleg rejtett blokk repedés, hengerfej tömítés, hengerfej repedés probléma van. A hűtővíz nem olajos?. Az is előfordulhat, hogy a befecskendező leszorító villákat nem ellenőrizték, és a korábbi hőterhelés hatására megnyúltak, így hiába az új befecs alátét, a villák nem szorítják le kellően a befecskendezőket, így tömítetlenség van.

BobbyEwing | 2013-01-13 15:27

Tisztelt Mazda Autó! Kovács József vagyok. Az autóm Mazda 6, 2004-es évjárat, 2.0 dízel. Kétféle kiegészítőre lenne szükségem hozzá. Előre is elnézést kérek, pontos megnevezésüket egyiknek sem tudom. Az egyik az autó tetején lévő tetőcsomagtartó 4 csatlakozási pontjának eltakarására szolgáló kis téglalap alakú műanyag elem, ebből kellene nekem 2 darab! A másik, ami mind a 4 ajtóban van az elektromos ablakemelő kapcsolójának mögötti kis "tartó"-ban, egy kis gumi darab,csúszásgátló féle,ami eltakarja a csavart, ebből szükségem lenne a bal első ajtóba valóra és egy hátsóajtóba valóra! Várom mielőbbi válaszukat! Köszönöm szépen a segítségüket! Üdvözlettel: Kovács József

Dexx33 | 2013-01-13 12:30 mazda-auto.hu részére

Kedves Varga Ur! Ha van egy gyari bar a kanadai piacra gyartott Mazda NAVI fejegyseg azt hasznalhatom az en kocsimban puszta konektoratdugassal es GPS antenna bovitessel? Adtol felek hogy megveszem es nem fogom tudni hasznalni. A valasza alapjan ugy ertelmezem hogy semmi mas pld. kabelbovites vagy hasonlo nem szukseges de ebben azert jo lenne ha megerositene mert azert 300€ nem egy kis osszeg! HA esetleg VIN szamra is szugsege lenne azt lejjeb megtalalja. Nagyon koszonom a gyors valaszt. Nekem BOSE rendszer van es GTA felszereltseg...

Hanzlik01 | 2013-01-13 08:59

Köszönöm szépen a gyors választ nektek.

EnergieLaczy | 2013-01-12 20:59 Fecó részére

Szia Fecó! Hát ez így nem teljesen igaz a prospektus szerint, mivel rendelhető volt bizonyos típusok és felszereltségű autókhoz. http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2670485&index=22 Üdv ÉNRG

Fecó | 2013-01-12 08:04 EnergieLaczy részére

De azt kizárólag csak MPS-ben láthatsz gyárilag beépítve tudtommal! :)

EnergieLaczy | 2013-01-11 23:01 Hanzlik01 részére

Szia Hanzlik01! Gyári navigáció távirányítója. Üdv ÉNRG

Hanzlik01 | 2013-01-11 21:45

Sziasztok egy kérdésem lenne Mazda 6 2003 as 2.0 diesel kocsim van és látom sok képet amin a váltó mellett van valami kezelőszerv!! az mi lehet mert az enyémben nincs ??

Zozyka | 2013-01-11 19:01

Még annyit hozzátennék, hogy az elején voltak gondok, mert a felújított turbó nem jól volt beállítva. A kocsit 4x tanították hozzá a porlasztókhoz, mire talán végre mondhatni jó lett (mazda szervízben volt ennyiszer ).(először mikor bemelegetett a motor 1500 és 2200 körül kelpelt, mintha csapágyas lett volna). Majd szépen lassan mondhatni sikerült mindent beállítani. Illetve ha szabad ezt mondanom, de km-ről - km-re javul a hangja. Volt egy köztes idő, amikor hideg motorral zakatolt a motor, de talán már az is megszűnőben van. Illetve az elején nagyon füstölt. Egy gázfröccsnél 2500 körül eltűnt az út mögöttem. Most már nagyon ritkán találkozok ilyennel. Már nem is látni, hogy kormolna. Ugyebár ezeknek nem szabadna kormolnia, mert common-rail motorok. Normál esetben, egy 2003 100kw d M6 turbójának hol kellene elkezdenie dolgozni? Nekem most 1800 fölött kezd el tölteni, de régen, mintha már 1300 után 1500 körül dolgozott volna. Várom megtisztelő válaszát!

Zozyka | 2013-01-11 18:51 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ! A motor kapott új túlméretes dugyattyúkat (fel lett fúrva és a henger fala mikrohónolva lett), a hengerfej síkba lett csiszolva és szimeringezve(szelepszár szimeringek) is volt. Főtengely és hajtólatcsapágyak is cserélve lettek, illetve a motor belsejében az olajszivattyún l található szűrő is cserélve lett, mert fémhordalékos volt. Új porlasztók is kerültek bele (új alátétekkel), illetve a már említett turbó is fel lett újítva. A motorban most van kb 6-7e km a felújítás óta. De nekem a szerelők azt mondták, hogy 2800 fölé ne hajtsam az első 2000 km-ben. Közben meg más, miután már lementem vele 3000 km-t, azt mondta, hogy nem szabadott volna 2000 főlé sem hajtani legalább 15000km-ig. Lehet, hogy meg lett erőltetve a motor és a gyűrűk nem jól koptak be ezért újra kellene gyűrűzni? Azért kérdeztem a 10w40-s olajat, mert azt is ajánlották, hogy azt tegyek bele, mert az sűrűbb és azt hátha nem fogja enni. Még azt is mondták, hogy később lehetséges, hogy elhaggya, 10-15e km után.... Mi az Ön véleménye?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó