2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-05-17 09:35 ZoO részére

Ez az ún. CD váltó csatlakozó minden Mazda gyári fejegységen megtalálható.

mazda-auto.hu | 2012-05-17 09:33 jerotibi részére

Amíg menet közben nem tapasztalható rángatás folyamatos gázadásnál, addig úgymond nem érdemes a lendkerékkel "foglalkozni". Természetesen a kinyomócsapágynak is lehet hangja, de az inkább benyomott kuplung pedálnál, hiszen akkor van a csapágy terhelve.

mazda-auto.hu | 2012-05-17 09:15 vgabi3 részére

Tőlünk beszerezhető, 189990,-Ft. Ha az új motoron nem volt rajta a vezérlés, akkor a szíjat célszerű, a többi futásteljesítmény, megfontolás kérdése.

mazda-auto.hu | 2012-05-17 08:58 Zozyka részére

Ha a motorolaj fogyasztás már nem jelentős, akkor a keverékképzéssel lehet a gond, mely elsősorban a befecskendezők "elhasználódásából" eredhet.

ZoO | 2012-05-17 06:42

Tisztelt Mazda-Autó! Kideríthető-e a műszerfal megbontása nélkül, hogy a 2007-es plusline kombi 6-os rádiós fejegységének van-e CD Charger hátdó bemenete? A fejegység a szokásos felszereltség része, rádió és audio cd-t lejátszó. Köszönöm

jerotibi | 2012-05-17 00:29 Fecó részére

Köszönöm ,nekem is csak alapjáraton hallható...majd viszem átnézetni deeee más is kinyomó csapágyra gyanakodott..remélem csak az..,mert amúgy imádom ezt a kocsit....) De azért még várom a szakértői hozzászólásokat továbbra is. Fecó...köszönöm válaszod.

Fecó | 2012-05-16 22:05 jerotibi részére

Bocsánat elírtam!Helyesbítve,kizárólag alapjáraton,álló helyzetben,üresben,és felengedett kuplungnál,halkan de de hallhatón,van ez a hang! Laikusi véleményem szerint,ezt a hangot,inkább a kinyomócsapágy okozhatja illesztése!

Fecó | 2012-05-16 21:34 jerotibi részére

Nálam is az általad leírt jelenség hallható(halk zakatolás/kattogás,csak álló helzetben,és kinyomott kuplungnál),és így,2006-os díesel Hatosnál,az autó null kilométeres kora óta!Itt is teljesen jól,a mai napig azonosan műkszik! Ezt a jelenséget,mint kérdést,feldobtam korábban itt a Varga úrnak!Válaszában nem említette ezt problémaként,asszem! De nézesd azért meg!

jerotibi | 2012-05-16 21:00 mazda-auto.hu részére

És ez mikor szokott csere esedékessé válni ha már nagyon kopog vagy más hibajelenség is jön hozzá...arra akarok kilyukadni,hogy nem kell akkor ezt még kicserélni most ugye ? Illetve ez gondolom nem olcsó...köszi

vgabi3 | 2012-05-16 17:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, ha kapható, hol és mennyiért. Meg 1 kerdes : ha a mazda szervizben motort csereltek a vezérlés csere kötelező? Köszönettel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó