2025. Április 28. Hétfő - Valéria

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-05-17 09:35 ZoO részére

Ez az ún. CD váltó csatlakozó minden Mazda gyári fejegységen megtalálható.

mazda-auto.hu | 2012-05-17 09:33 jerotibi részére

Amíg menet közben nem tapasztalható rángatás folyamatos gázadásnál, addig úgymond nem érdemes a lendkerékkel "foglalkozni". Természetesen a kinyomócsapágynak is lehet hangja, de az inkább benyomott kuplung pedálnál, hiszen akkor van a csapágy terhelve.

mazda-auto.hu | 2012-05-17 09:15 vgabi3 részére

Tőlünk beszerezhető, 189990,-Ft. Ha az új motoron nem volt rajta a vezérlés, akkor a szíjat célszerű, a többi futásteljesítmény, megfontolás kérdése.

mazda-auto.hu | 2012-05-17 08:58 Zozyka részére

Ha a motorolaj fogyasztás már nem jelentős, akkor a keverékképzéssel lehet a gond, mely elsősorban a befecskendezők "elhasználódásából" eredhet.

ZoO | 2012-05-17 06:42

Tisztelt Mazda-Autó! Kideríthető-e a műszerfal megbontása nélkül, hogy a 2007-es plusline kombi 6-os rádiós fejegységének van-e CD Charger hátdó bemenete? A fejegység a szokásos felszereltség része, rádió és audio cd-t lejátszó. Köszönöm

jerotibi | 2012-05-17 00:29 Fecó részére

Köszönöm ,nekem is csak alapjáraton hallható...majd viszem átnézetni deeee más is kinyomó csapágyra gyanakodott..remélem csak az..,mert amúgy imádom ezt a kocsit....) De azért még várom a szakértői hozzászólásokat továbbra is. Fecó...köszönöm válaszod.

Fecó | 2012-05-16 22:05 jerotibi részére

Bocsánat elírtam!Helyesbítve,kizárólag alapjáraton,álló helyzetben,üresben,és felengedett kuplungnál,halkan de de hallhatón,van ez a hang! Laikusi véleményem szerint,ezt a hangot,inkább a kinyomócsapágy okozhatja illesztése!

Fecó | 2012-05-16 21:34 jerotibi részére

Nálam is az általad leírt jelenség hallható(halk zakatolás/kattogás,csak álló helzetben,és kinyomott kuplungnál),és így,2006-os díesel Hatosnál,az autó null kilométeres kora óta!Itt is teljesen jól,a mai napig azonosan műkszik! Ezt a jelenséget,mint kérdést,feldobtam korábban itt a Varga úrnak!Válaszában nem említette ezt problémaként,asszem! De nézesd azért meg!

jerotibi | 2012-05-16 21:00 mazda-auto.hu részére

És ez mikor szokott csere esedékessé válni ha már nagyon kopog vagy más hibajelenség is jön hozzá...arra akarok kilyukadni,hogy nem kell akkor ezt még kicserélni most ugye ? Illetve ez gondolom nem olcsó...köszi

vgabi3 | 2012-05-16 17:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, ha kapható, hol és mennyiért. Meg 1 kerdes : ha a mazda szervizben motort csereltek a vezérlés csere kötelező? Köszönettel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó