2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-05-14 12:25 dana részére

Szelepfedél töm. 7276,-Ft, alátét 1108/db, szimering 4565,-Ft, feszítő kompletten 83419,-Ft, vezető görgő 46338,-Ft, mt.bak 48999,-Ft. Gyári új árak. Csattogást nem okozhat a kisebb szelephézag, esetleg füstölést, ha csak bemelegedve füstöl. Nem jellemző.

Zozyka | 2012-05-14 09:54

Csal mert tegnap este, alacsonyabb fordulaton olyan hangot hallottam (200km megtétele után) mint télen amikor indítom az autót és hideg van, a szelepek pedig kelepelnek. Akkor ez inkább tűzkarika hiba?

Zozyka | 2012-05-14 09:50 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó! Köszönöm szépen a gyors választ! A hengerek kifújása az mit jelent? Illetve ebben az esetben mi a hiba forrása? Mert nekem azt mondta valaki, hogy lehetséges, hogy a turbó lett csapágyas. Lehet akár az is? Várom válaszát! Köszönöm előre is.

dana | 2012-05-14 09:44 dana részére

Diesel

dana | 2012-05-14 09:44

Üdvözletem! Egy pár alkatrész ára érdekelne. Mazda 6 2004 évj. 136LE. -Szelepfedél tömítés plusz a 4db befecskendező tömítése -Főtengely szimering (Jobb oldal) -Hosszbordásszíj feszítő, esetleg külön a csapágy hozzá? -Hosszbordásszíj vezető csapágy. Ami alul van. -Motortartó bak (jobb odlali) - Másik kérdés, hogy kis szelephézag okozhat-e erősebb füstölést és kb. 1200-as fordulattól előjövő csattogást? Alkatrészeknél érdekel jó állapotú bontott vagy utángyártott is. Válaszokat köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-05-14 08:31 endru részére

A szélvédők a színt, esetleges esőszenzort kivéve megegyeznek.

mazda-auto.hu | 2012-05-14 08:30 Zozyka részére

A sok olajfogyás, és a furcsa hang lehet akár fellazult befecskendező, nem tömítő tűzkarika hiba is. Súlyosabb esetben már nem csak nagyobb olajfogyasztás tapasztalható, hanem a hengerek "kifújásának" hangja is hallható. Persze, más is lehet.

endru | 2012-05-12 21:20 mazda-auto.hu részére

Köszönöm,eltévesztettem ,2.3 gt sport kombira is feltehetem-e ?

Zozyka | 2012-05-12 10:50

Annyit még hozzátennék, hogy a füst színe normális(vagyis nincs és nem is volt, legalábbis nem tűnt fel)

Zozyka | 2012-05-12 10:48

Tisztelt Mazda Autó és Fórumtársak! 2003-s 1998ccm Dízel Mazda 6 járművemen az alábbi hiba jelentkezett. Én az autót tavaly szeptemberben vettem. Állítólag 161e km volt benne (mutató szerint). Eddig minden rendben volt vele. Azonban tegnap, egy 200km-s út megtétele után, a turbó hangja egyik pillanatról a másikra megváltozott. Ez nagyon jól úgy tudnám szemléltetni, hogy az alap helyzetben egy normál tüdő légzéséhez hasonlítanám a hangot(magas frekvencián sípolás), most pedig olyan hangja van, mintha egy asztmás hörgő tüdőn keresztül venné valaki a levegőt.Alacsonyabb frekvencián sípol egy kicsit és mintha lenne egy kis mellék hangja is. (tudom, ezt hallani kellene). Elvittem gyorsan ma reggel szerelőhöz(nem márkaszervíz, független), neki nem tűnt fel semmi különös. Elkezdtük nézegetni az olajat és a legutolsó olajcsere óta (5e km) megevett kicsivel több, mint 2l olajat. Azonban az előző olacsaere ciklusban (nekem eddig ezen az autón az az egy volt) kb 3dl fogyott, ugyanabból a Castol full szintetikus olajból. Kicsit fura volna, hogy két olajcsere között ekkora változás lenne az autóban. Illetve azt vettük még észre, hogy miután beleöntöttük az olajat (ezt a 2l így kb a nívópálca feléig ért, amúgy annál tovább volt töltve) és elmentünk tesztkörre, az eleján viszonylag normalizálódott a turbó hangja, majd a megtett kb 5km végére ismét visszaállt a hangja erre a nem normális hangra. Érdeklődni szeretnék, hogy valaki találkozott-e már ilyennel? Illetve mi lehet a probléma oka. Még annyit hozzátennék, hogy a turbócsövekben a nyomás megvan.ÉS működik a turbó.Illetve mintha egy kicsit gyengébb is volna a turbó... :( Várom megtisztelő válaszukat!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó