2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2012-03-03 13:52 Badass részére

Esetleg szilent,de meg kockáztatom hogy semmi komoly/drága dolog,így valszeg kipufogó leömlővégi tűzkarika nyiszog fémes hangot hallatva(valszeg a teflonossága kopott le/el)! Időnként/rövid ideig/állóhelyzetben/mosás után ha "sokat áll" az én Hatosomnál is van ez a hang(meg anyámék Octavia II is hallatja rendre,de igazán nem foglalkozom a nyiszogással,eddig mindig elmúlt)!Régen a volt F Astámnál is ez volt,(ott kicseréltem),a szárazság elleni fújkálással nem érsz semmit,ha meg szólalt és zavar,akkor cserés! De gondolom nap mint nap használatban van az autód,mi meg alig használjuk! Nézesd meg! Igen röviden ennyi!

adisport | 2012-03-03 12:03

Sziasztok! Van egy 19"-os felnim eladó! 5x114,4 és 5x100 8x19 et38 Lenso S7 Gumik Continental Sportcontact 235/35 R19 i.á.: 130e. Ft Csere, beszámítás érdekel! Érd.: Privát üzibe vagy telefonon! 0670 331 4664 Köszi!

LaszloM6 | 2012-03-03 11:38 Fecó részére

Rendben. Köszi mégegyszer.

Badass | 2012-03-03 11:38

Sziasztok. 2003-as 1.8 benzines 6-s lépcsős hátum van. Mostanában kezdtem tapasztalni, hogy a menet közben, nem minden alkalommal, de egyre gyakrabban hallok egyfajta nyekergést,nyikorgást, a kocsi jobb eleje felől. Kevesebb esetben hallom akkor is ha állóhelyzetben a kormányt forgatom, bár ez mostanában nincs meg.Próbáltam kívülről a sárvédőnél megmozgatni a kerék feletti részt, de így nem hallani semmit, menet közben pedig úgy tűnik az útegyenetlenségeknél hallom ez a nyekergést, és biztosan elölről jön. Ezt a zajt kívülről is lehet elég erősen hallani amikor épp jelentkezik, mert múltkor az udvarból kitolatáskor a barátnőm mondta, hogy hallatszik kint is, innen jönne a következő, hogy egész lassú sebességnél is megvan a probléma.Nem tudok mire gondolni, tippeltem lengés csillapítóra,féktárcsa, fékpofák nem megfelelőségére, még arra is netán a magasnyomású mosóknál kocsi mosáskor "kimostam" valamit. Tapasztalatom a 6-al nulla, ezért kérek mindenkit aki tud írjon valamit, merre indulhatnék el, mielőtt lehet felesleges költségekbe verem magam. Köszönöm, szép napot mindenkinek!

Cartmen | 2012-03-03 10:31

Sziasztok, lenne 4 db megmaradt gyári rugóm Mazda 6 hoz 2008-tól, a rugók hibátlanok 30.000 km van bennük. Árban megegyezünk küldj mailt: laszlo.fodor87@gmail.com -ra.

Fecó | 2012-03-03 10:23 LaszloM6 részére

Szívesen. Sajna nem tudom!

LaszloM6 | 2012-03-03 08:10 Fecó részére

Köszönöm Fecó És nem tudod vletlen milyen zsírral kell bekenni?

EnergieLaczy | 2012-03-02 19:54 balagered részére

Szia balagered! Téged is utolért a műanyag lámpabúra hátránya. Előnye hogy könnyebb az üvegnél, stb. Biztos vagy benne hogy a belső felületén van? Műanyag lámpabúránál az szokott lenni hogy az idő folyamán megörekszik a műanyag, nagyon finom kis karcolások-repedések keletkeznek külső felületén amibe beleül a kosz. Ez látható sárgásnak és nem áttetszőnek. Felpolírozással orvosolható egy ideig, amíg ismét nem kezdődik elölről a folyamat. Azt még hozzá kell fűznöm hogy hátsó lámpák esetében bármennyiszer meg lehet csinálni, viszont első lámpánál tudni kell hogy egy nagyon vékony fém réteget is ráraknak az elején. Ezt lekoptatva /polírozva/ nem fog ismét ugyan annyi időt kibírni a búra. Volt akinek évekig jó volt, volt akinek 1 évet bírt ki és ismét sárgás lett. Természetesen mindenki saját felelősségére dönt hogy felpolíroztatja vagy vesz inkább újat a meglévő információk tudatában. Olyat már láttam hogy egy merci lámpába erősebb izzót tettek, nem hívták fel a figyelmét a tulajnak hogy csak fémházasba rakható. Szépen kiégett a belső része a melegtől, a műanyag átlátszó búra szó szerint tejfehér lett. Na ennek a belső felületén volt a baj. Lámpa ment a kukába mert azt még polírozással sem lehet orvosolni. Üdv ÉNRG

Fecó | 2012-03-02 19:03 LaszloM6 részére

Igen tapasztaltam,DE CSAK állóhelyzetben,és nem járó motornál!A Mazda-autó/Varga úr szerint kormányoszlop/kormánymű zsírzást kell végrehajtani speciális ehhez való zsírral!

LaszloM6 | 2012-03-02 16:17

Helló Mindenki Egy kis segítséget kérnék. Tapasztalt már valaki olyat az autóján, hogy ha mozatja a kormányt akkor valami kopog? Meg hogy gyorsításnál, és lassításnál is kopog valami? Köszi előre is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó