2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


o.Istvan | 2012-03-06 09:48

Még egy információm lenne, a problémámmal kapcsolatban, hátha perdöntö.Azt elfeljtettem még írni, hogy a hátsó égöt kicseréltem, de nem ég most sem. Xenon fényszórókat használok, és idönként elkezd vibrálni. Az akkumulátort kicseréltem erösebbre Amp/h-ra, ez szerintem egyébként segített. Most nem folyamatosan vibrál. Viszont teljesen rendszertelenül rájön a vibrálhatnék. Ennek lehet köze ahhoz, hogy nem égnek az említett fényeim? Esetleg az EnergieLaczy nevü fórumozó által említett problémám van csak elöl, hogy erösebbet tettem bele? Attól félek, hogy a parkolófény és a bal hátsó helyzetjelzö lámpa nem égése kábel hiba, ami nem lesz olcsó mulatság.

o.Istvan | 2012-03-06 09:36

Sziasztok! Lenne egy kis problémám, hátha tudtok segíteni. Egyszerre aludt ki a jobb elsö parkolólámpa és a bal hátsó helyzetjelzö fényem.A bal hátsó helyzetjelzö égö ég, mert ugye az egyben a féklámpa is. Arra gondoltam, hogy a bisztosíték a gons, kicseréltem a 31-es jelzésü biztosítékot, ami a parkolólámpákért és a hátsókért felel.De semmi. Kábel gond lehet? Mennyibe kerülhet a javíttatás? Köszönöm a válaszokat elöre is! A legjobbakat!

LeKlein | 2012-03-05 20:02

6 MPS városba milyen fogyasztásra jön ki normál használat melett? Mert gondolkozok hogy lecserélem a sima 2.3-asom. Adott esetben megtartható lenne a téli 16"-os alu szettem ahhoz is? (tavaly vettem). Köszi előre is!

rbaggio | 2012-03-05 17:44

Tisztelt Mazda-Autó! Kedves 6-os tulajdonosok!...Féktárcsát kellene cseréltetnem (iszonyatosan ráz) azonban ez egy éven belül a második cserém lenne...az alábbiak közül melyik lehet a jobb választás? Textar, Zimmermann, TRW, Pagid, Openparts...Köszönöm

Badass | 2012-03-05 15:23

Köszi a válaszokat, amiket "mazda-auto" írtál kipróbálom mindenképp, bár Fecó javaslatára, én már meglátogattam egy szervizt ma. Első hoppszra nekem is emelés után fecskendős kenést adtak. Neked Geszti, szintén ez volt, én rákérdeztem hova fecskendeznek, és a srácc elmondta minden olyan helyre a kocsi alján ahol gumiharangban lévő kenőanyag biztosítja a kenést. Ebbe tűvel beleszúrnak, nekem WD40- lett kenés pótlása.Nekem is azt mondta pár nap, és ha "kiszáradás" volt a baj akkor megszűnik a jelenség. Mindenesetre most megyek és megmozgatom a motort és a kocsi elejét is.Megmozgattam mindent, szép csend van mindenhol:-) Még egyszer köszi a tippeket! Szép napot!

geszti | 2012-03-05 10:22

Üdvözlet! Nekem is nyikorgott a jobb első keréknél. mindent átnéztek, nem volt semmi kikopva, injekciós tűvel kapott egy kis kenést, ne kérdezzétek hová és mondták lehet hogy ki fog még jönni a hang, addig járjak vele és utánna cserés. azóta megszűnt, ez kb két hónapja volt a nagy hidegben. fekvőrendőrökön nyiszorgott főleg. a toronynál nyomtuk le az autót és mikor felemelkedett főleg akkor adta kis a hangot. másik dolog: tegnap a kézifékem beragadt és mikor nézegettem, láttam, hogy a bal hátsó kereknél az a szövet lyukas, ki ette moly? :D Lehet ezt cserélni? Nem tudom mitől van rajta lyuk.

mazda-auto.hu | 2012-03-05 09:56 Badass részére

Lehet, hogy valóban csak szilent, vagy tűzkarika, ahogy Feco írta. Ha álló motornál az autó elejét lenyomod, és ilyenkor nyiszog, akkor lehet lengőkar, vagy stab. szilent, melyen hosszabb távon csak a csere segít. Ha a nem járó motort kézzel megpróbálod billegtetni, és nyiszog, akkor kipufogó tűzkarika.

mazda-auto.hu | 2012-03-05 09:12 balagered részére

Ha valóban belül van a sárgaság, és nem hő hatáésára sárgult be, akkor valószínűleg a lámpabúra szétszerelésével javítható.

balagered | 2012-03-04 16:24 EnergieLaczy részére

Szia Laczy! Hááát először én is azt hittem, hogy kívülről mattul a búra, a külső behatások miatt. Sajnos azonban nem, a sárgulás belülről van, a polír nem megoldás. A nagyobb teljesítményű izzó ésszerű indok lenne az okra. Az autó még egy éve sincs a tulajdonomban, a korábbi életét ilyen értelemben homály fedi...

Badass | 2012-03-03 18:55 Fecó részére

Igen én minden nap megyek vele, min. 60km-t. Köszi a választ Fecó! Szia.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó