2025. Február 8. Szombat - Aranka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-07-19 12:17 MazdaLaca részére

Természetesen azonos felni szélesség (M6 esetében 7 coll) esetén az ET szám is megegyezik. Szélesebb felni esetén általában csökkenteni szükséges az ET számot, de még az ET50-es 8 collos elfér..

mazda-auto.hu | 2011-07-19 12:12 gulyas_peter részére

Így van. Az nem Mobil-1, hanem Mobil, de ettől függetlenül nem rossz választás. :-)

MazdaLaca | 2011-07-19 09:48

Tisztelt Mazda-Autó!

Korábban érdeklődtem 2011-es Mazda6-os 17-es felnijének ET számáról (55), meg tudnák mondani a 18-as felnihez tartozó értéket is?

gulyas_peter | 2011-07-19 09:39 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát!

Tehát akkor maradhatok az 5W-40nél.

Mobil1 5w40-et jó választásnak találja?

mazda-auto.hu | 2011-07-19 09:13 gulyas_peter részére

Mikor "vékonyodnak el a legjobban a motorolajok? Amikor bemelegednek. A motor is ilyenkor tudja nagyobb mennyiségben fogyasztani azokat. Bemelegedett állapotban pedig egy 0w-40, 5w-40, 10w-40 azonos vastagságú. Kizárólag a 60-70 C fokos tartomány alatt van köztük számottevő vastagsági különbség, de ez még a bemelegedési fázis, itt mindegyik vastagnak minősül egy jó állapotú motorban.
Az elhasználódás során mérhető vékonyodás, majd vastagodás már megint más téma. Ezen a téren a teljesen szintetikusok az ellenállóbbak.

gulyas_peter | 2011-07-19 08:54

Tisztelt Mazda-autó!

Ön szerint érdemes 205.000 km-t futott M6-ba 10W40es olajat önteni, vagy inkább maradjak az 5W40-nél. Nagyon elenyésző az olajfogyasztás, 5.000 km alatt talán 1mm-rel csökkent az olajszint.

Hallottam olyat, hogy sűrűbb olaj kellene bele, mert nehezebben nyomoódik ki a vastagabb olaj a hézagoknál.

Válasza sokat segít a döntésben.

Mobil1-et szeretnék önteni a kocsiba (2004 121 LE CDTE)

Ön szerint jó választás az 5W-40 esetleg a 10W40?

mazda-auto.hu | 2011-07-19 07:55 szombathely részére

Ugyanaz a nyomás-hozam szabáályzó szelep van mindkettőben.

szombathely | 2011-07-18 18:32

Sziasztok!

Voltam a szerelönél és 2000fordulat felett jo értéket metatott (MPa) a magasnyomásu szelep

de alatta 19Mpa-ra esett vissza!

Azt szeretném kérdezni hogy ami a 121Le 2000Dieselbe jo az jó a 136Le be is?

Köszi!

rbaggio | 2011-07-18 06:57 bogyesz részére

Üdv, nekem semmilyen hangot nem adott, de nem is világított..szerintem szervizben vagy autóvillamossági szakinál nézesd meg

bogyesz | 2011-07-17 22:14 rbaggio részére

Szia rbaggió! Megcseréltem az égőt és az sem világított a jobb oldalon. Rákapcsoltam a tompítottat és a bal oldalon pattant egyet a jobb oldalon nem lehetett hallani a pattanást.Ez arra utal hogy a trafó a rossz? Biztosíték nincs neki?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó