2025. Február 9. - Abigél
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-D. A dízel.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Még nem sorozatérett a 16X wankel.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-05-25 14:57 rbaggio részére
Valószínűleg alsó munkahenger. Hosszabb nem használat során esetlegesen van ideje a belső tömítőgyűrűknek olyan pozicíóba visszaállni, amikor már nem tömítenek rendesen az első nyomásig. A remegés lehet befecskendezési jellegű, motortartó bak, lendkerék, stb...nagyon sok minden. Ilyen kis fordulaton magas fokozatban még igazán rendellenesnek sem tekinthető ez a jelenség. Persze ezt a távolból nem lehet megítélni.
rbaggio | 2011-05-25 13:55
Tisztelt Mazda-Autó! 5-ös fokozatban, de alacsony sebességnél, kb 50km/h, 1500 fordulatszám környékén tapasztalható apró remegést (nem rángatás, inkább mint nagy sebességnél a kerék kiegyensúlyozatlanság) mi okozhat?
rbaggio | 2011-05-25 13:50 mazda-auto.hu részére
..nem, nem talán félre érthető voltam. Első alkalommal kicserélték a felső munkahengert mivel a tapasztalt hiba leírása alapján erre gyanakodtak, amikor így sem szűnt meg, "zárták ki a másik két lehetőséget"..sajnos ezekről nincs infóm mi volt és mondták azt, hogy az új (cserélt) felső munkahenger lehet talán gyártási hibás így még egyszer kicserélték..most itt tartunk. A hibát ez sem orvosolta és azért írtam a fórumon hátha tapasztaltak már ilyet és van ötletük mielőtt a szerviz egy új, de zsebre-menő ötlettel áll elő...ami a legfurcsább, hogy városon belül vagy sűrű kuplungozáskor nem tapasztalok rendellenességet, de ha váltás nélkül, pl: autópályán megyek hosszabb időt (fél órát, másfél órát, több tucat km-ert, az első pedálkinyomáskor beragad..
mazda-auto.hu | 2011-05-25 08:28 monguzka részére
Ez az alkatrész gondoskodik arról, hogy csökkentse a vezérműszíj rezgését, illetve megakadályozza a lelazulását.
monguzka | 2011-05-24 20:56
köszönöm a választ de mi az a olajos vezérműszíj feszítő/rezgéscsillapító "patron" ?
mazda-auto.hu | 2011-05-24 10:43 gulyas_peter részére
Köszönjük a visszajelzést! Igen, ha ezek a tömítések rosszak, akkor tömítetlenek a hengerek, így a szelepfedélből olajat tud beszívni a motor, illetve vissza is tud fújni.
gulyas_peter | 2011-05-24 10:26
Sziasztok,
Tegnap volt az M6unk szervízben.
A probléma az volt,hogy a motorolaj beöntőt letekerve csattogás, és kékes füst volt. Illetve az olajfogyasztásom megnőtt 2 hónapja. 1500km/1l.
A probléma az volt, hogy a befecskendezőknél a tömítések (4ből 2, de mind ki lett cserélve) elöregedtek.
Ezeket kicserélve a kékes füst és a csatogós hang is elmúlt. Az olajfohógyasztásról később tudok írni.
1200 és 1500 as fordulatszám között a kocsi remegett is, és ez is megszűnt.
remélem hasznos információkkal szolgáltam. :))))
mazda-auto.hu | 2011-05-24 08:56 mazda-auto.hu részére
A vízpumpás kérdésre az innen jobbra látható Mazda6 (fehér)-ra kattintva a GYIK-ban találsz választ.
mazda-auto.hu | 2011-05-24 08:55 monguzka részére
Az akkumulátor ajánlás nem egy olyan dolog, melyre teljes bizonyossággal konkrét válaszokat lehet adni. Vannak jobb és rosszabb akksik, de a nagyobb márkáknak is van olcsóbb és jobb típusa, azonos kapacitáson és indítóáramon belül is. Ha gyakran áll napokat az autó, akkor érdemes nagyobb Ah-s akkut vásárolni. Ez később merül le ha teljesen fel van töltve. A nagyobb indítóáramnak inkább télen, vagy AutóHiFi-s alkalmazásokban van jelentősége, vagy esetleg az indítást nehezítő kisebb hibák átfedésében.
mazda-auto.hu | 2011-05-24 08:42 atomjuve részére
Két emberes. Valaki bent nyomogatja a pedált, a másik pedig a motortérben próbálja kiszűrni a hibát. Az alsó munkahenger 35649,-Ft, vagy a javítószettje 7665,-Ft. A főmunkahenger 53880,-Ft, vagy a javító szett 6100,-Ft.