2025. Február 9. - Abigél
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-D. A dízel.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Még nem sorozatérett a 16X wankel.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
szab8814 | 2011-05-31 15:49 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a tippet, megnézem ezt is illetve a lentebb írt tömítéseket a befecskendezőknél, hátha valamelyik a ludas.
mazda-auto.hu | 2011-05-31 11:20 szombathely részére
Sajnos nincs, és nincs is hozzá Magyarország térképét tartalmazó lemez.
AndreW77 | 2011-05-31 09:48 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszokat!
1. Valami olyasmit mondott a szerelő, hogy a kuplungnál valamit kézzel meg lehet mozgatni, aminek van egy határa, hogy mennyit mozdulhat el. Ez meg többet mozdult. Egyértelmű jelét még nem tapasztaltam, hogy baj lenne a kuplunggal, gyanús esetek voltak (lefulladás, gázra a szokásosnál lassabb reakció, de egyik sem olyan szituban, hogy egyértelműen azt tudnám mondani, hogy a kuplung miatt), ezért a szervíz előtt mondtam a szerelőnek, hogy ezt nézze meg legyen szíves.
3. Erre azt mondták, hogy már elkezdte enni a tárcsát, úgyhogy úgyis cserélni kell azt is, nem is foglakoztak vele tovább. Az meg fel se merült, hogy kapásból kicsréljék, mert nem tartanak tárcsát raktáron (???).
szombathely | 2011-05-31 09:16
Tisztelt Mazda Autó!
2004.9-havi M6-hoz van Magyarország térkép a gyári navin?
mazda-auto.hu | 2011-05-31 08:43 AndreW77 részére
1.A "kezd kuplungos lenni..." eléggé behatárolhatatlan fogalom. Nehéz kinyomni? Megcsúszik felsőbb fokozatokban? Ha Te nem érzel változást, akkor...?
Egy kuplungot (és a vonatkozó alkatrészeket)egyébként 1 perc alatt is tönkre lehet tenni, ezért nem vonatkozik rá a nyújtott garancia.
2. A lendkerék esetében szintén nem lehet általánosítani. Van akinek 300000 km-nél többet bír, van akinek 100e-t. Ha mindent cserélni kell, akkor is megoldható 300000 Ft-ból az alkatrészek beszerzése, de meg kell jegyeznem, hogy a magyar gyári Mazda árakon igazat mondott a szerviz.
3. A hátsó féktárcsák 80000 km alatt nagyon ritkán kopnak el annyira, hogy ne lehessen már felszabályozni őket. Ez munkadíjjal együtt kb. 12-15e Ft nálunk. Persze ilyenkor a fékbetétet is célszerű cserélni, de ha még nagyon vastag a betét és nincs megégve, akkor esetleg azok is síkba "hozhatóak".
mazda-auto.hu | 2011-05-31 08:31 szab8814 részére
Az izzítógyertyák rendben vannak? A műszerfalon nem jelzi, de 60C fokos vízhőmérsékletig is segítik a motor "kultúrált" működését.
Loránd | 2011-05-30 21:49
Sziasztok
Érdeklődnék RF5N jelzésű EGR szelep után, ha van megbizható helyről bontott akkor érdekelne...
Köszönettel Loránd
nicoteen | 2011-05-30 21:19 AndreW77 részére
Üdv!
Nemrég estem át a kuplung szett és lendkerék cserén.Nekem 250ezer km-t bírtak ki.A szerelő aki végezte a javítást azt mondta, hogy átlagosan 150ezeret bírnak, de vittek hozzá már 70ezer km-el is.Nekem a kuplung amikor rossz volt, akkor szinte nem is volt holtjáték, és nehéz volt kinyomni.2őstömegűlendkerék hibát úgy érzed, hogy kis fordulaton remeg az autó, úgy mintha nem bírná a sebesség és vissza kéne váltani és indulásnál ráz az autó.A 450 ezer nagy lehúzás, a kakasdi márkaszervízben nekem is ennyit mondtak.Végül csepelre vittem, ott 300ezerbe volt a kuplungszett+2őstömegű+éves szervíz+ munkadíj.
AndreW77 | 2011-05-30 16:09
Sziasztok!
Most voltam a 80e-es szervízen (2077.11. havi, kifutó modell, 121le-s dízel Mazda 6). A szervíz rendben lement, a következő megállapításokkal:
- kezd "kuplungos" lenni a kocsi. Állítólag 200eFt-nál kicsit nagyobb költség, ha nem kérem a kettőstömegű lendkerék cseréjét, ha azt is, akkor 450eFt. Reális ez? Célszerű ilyenkor a lendkereket is cseréltetni (azt mondták, hogy per pillanat annak semmi baja)? Vettem a kocsira kiegészítő garanciát, persze erre nem jó. Ez hogy lehet? Családdal utazom, többnyire autópályán vagy munkába városon belül, nem ölöm az autót, hogy lehet, hogy csak ennyit bírt a kuplung? Ez általános?
- hátső fékek ferdén fogtak, ezért elkezdték megenni a tárcsát, hamarosan cserélni kell cakk-pakk. Nagyságrendileg 50eFt-ra mondták ezt az akciót. Gondolom, ez beállítás kérdése (folyamatosan szakszervízben volt szervízelve az autó), tényleg nem vonatkozik a kiterjesztett garancia (legalább a tárcsára)?
Megmondom őszintén, csalódott vagyok. Egyrészt a hírhedt Mazda megbízhatóságot nem nagyon látom, másrészt vettem nem is olyan rég egy több, mint 80eFt-os garancia kiterjesztést, amiről az derül ki (most, hogy kellene is), hogy nem vonatkozik semmire, amivel gondom van...
Köszi,
András
LaszloM6 | 2011-05-30 15:52
Tisztelt Mazda Auto!
Az lenne a kérdésem, hogy én kértem ajánlatot, kipufogó rendszerre, dízel mazdánál. 2 dolgot mondtak.
1. egy dob marad, és csak a cső megy a másik oldalra, amely elvileg teljesítményt is növel.
2. Két dob lesz, de az lefojtja a motort.
Tudnának ebbe nekem véleményt alkotni?
Előre köszönöm.