2025. Február 12. Szerda - Lívia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
KR | 2011-02-21 13:08
Hello!Erdeklodok, hogy Mazda 6 eseten melyik az az evjarat ahol mar kijavitottak az elso fenyszorok magassagallito motorjat? Vagy esetleg javitasra van lehetoseg?
mazda-auto.hu | 2011-02-21 12:37 dana részére
Köszönjük a visszajelzést!
Igen, az eltömődött szűrő gázolaj áramlásával szembeni megnövekedett ellenállása gondot okoz.
dana | 2011-02-21 11:47 dana részére
Oké hogy feljebb van a szűrő mint a teknő alja, de akkor is sok olaj kifolyik nem?
dana | 2011-02-21 11:45 mazda-auto.hu részére
Hello! Egy régebbi problémára írok hogy megoldódott. Kérdeztem hogy mitől lehet az hogy gyorsításkor 3-asba 3500-3700-as fordulatnál 4-esbe meg már olyan 3000-nél megtorpant az autó és nem gyorsult tovább. Még icit rángatott is. MEgvolt az olajcsere, szűrőcsere, légszűrő csere és persze a fő okozónak vélt üzemanyag szűrő csere is. Hát mit mondjak elég koszos volt az ÜA-szűrő. Csere óta szépen muzsikál akár 5000-es fordulattal is!
dana | 2011-02-21 11:35 majdnemmérnök részére
Szia Majdnemmérnök!
Ezt az 5000km-es olajszűrő cserét még mindig nem értem?!? Hogyan oldod meg hogy ne follyon ki az olaj? Ha még nagyon gyors is vagy 2-3 liter biztosan kifolyik! Meg szerintem nem egy tiszta munka! Vagy a motort kiveszed és hátradöntöd??? ?
gulyas_peter | 2011-02-21 11:07 majdnemmérnök részére
Szia Majdnemmérnök!
Köszi a válaszod!
Ha a turbó a hibás, annak van valami érezhető jele igaz? Gondolom nem úgy megy a kocsi. sajna nem értek hozzá :))))
Helyileg Székesfehérváron vagyok!
Van itt valaki székesfehérvári?
majdnemmérnök | 2011-02-20 19:28 gulyas_peter részére
Szia Péter!
Nehéz okosnak lenni,a turbót le lehet venni és felújítással foglalkozó szervizben megnézetni,ha ez a gond akkor megúszhatod kb 80-ezerből.A turbót te magad is tudod ellenőrizni.
1-le kell venni a levegőszűrőtől érkező gumicsövet
2-a nyiláson benézve látsz egy tengelyt amin rajta van egy kompresszorlapát
3-megfogod kézzel a tengelyvéget és megmozgatod
-fel-le mozognia kell hiszen olajon fut,ez a mozgás kb 2 mm.
-tengelyirányban is meg kell mozgatni ha mozog meg van a gond
ha tengelyirányban sem mozog akkor kell az olajlehúzó gyűrűnél keresni a hibát.
Én a helyedben megnézetném a turbót mielőtt a motort megbontanám.Nem tudom hol tartózkodol országon belül Nyírbátorban van egy nagyon jó turbós.
gulyas_peter | 2011-02-20 17:48 majdnemmérnök részére
Szia Majdnemmérnök!
Jól néztem meg az olajszintet!
Májusban vettem a kocsit, és ez volt az első olajcserém! Ahogy írtam is ez az olajfogyasztás a 3 hete ezelőtti olajcsere óta van! A kocsiban amúgy 200.000 km van!
Valamilyen alkatrész cserével nem orvosolható?
Mazda autó írta anno, hogy vmi olajlehúzó gyűrűk lehet nem megfelelően működnek, vagy vmi turbó szimering
koklar1 | 2011-02-20 16:14
Sziasztok!Van egy eladó komplett hűtősorom Mazda6 2.0dízel RF5C-be.(hűtő,klíma hűtő, klímaszárító, keret, és a lökhárító merevítő,ventilátor nélkül)Minden gyári bontott, és hibátlan.Akit érdekel dobjon egy mailt:k.z.laszlo@gmail.com.
Az ára kompletten:85.000Ft.
majdnemmérnök | 2011-02-20 15:57 dana részére
Szia Dana!
Csak letekerem a szűrőt, az újat felöntöm olajjal és mehet fel az új.A blokk oldalát lefújom féktisztítóval és kész.Jó Mazdázást.