2025. Február 12. Szerda - Lívia
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:22 LaszloM6 részére
A felni felszerelhető, viszont nyomtávszélesítő nélkül nem mutat valami jól, hiszen 5 mm-rel beljebb van a külső perem, mint a első generációs Hatosok esetében. A gyári 17-es Mazda6 2002-2007 gumiméret pedig 215/45R17.
mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:17 gulyas_peter részére
Komplett gyűrűszett van 97215,-Ft-ért. Ezek cseréjéhez viszont le kell venni a hengerfejet, így egy 30558,-Ft-os hengerfej tömítésre, illetve az injektor tömítésekre (kis tétel) is szükség van. A vezérműszíjat is le kell lazítani, így ha régen volt cserélve, akkor nem igazán szabad a használt szíjat visszatenni. A munkadíj is elérheti a 25-30e Ft-ot, melyben az olajteknő tömítése is benne van. Viszont valóban célszerű először a turbót ellenőrizni, mivel ez könnyebben elérhető, de általában sajnos a sok motorolaj elégetése a gyűrűk leragadását, kopását okozza, így a jó turbó még nem biztos, hogy megoldja a gondokat.
Fecó | 2011-02-21 20:32 Fecó részére
15'az a gyári lemezfelni
Fecó | 2011-02-21 20:28 LaszloM6 részére
Még annyi.
A téli a gyári 15" 195/65/15 gumi,az itt-ott már néhányszor a doblemezvédő műanyagba(csak elöl bele vert/ért).
Míg a gyári 17" alú ezzel az 215/50/17 sosem koccolt,(nyári)amikor öten ültünk az autóban ,annyira nem rugózott be egyenletlen úton hátul hogy beleért volna a doblemezbe a kerék,(ja és nincs peremezve az ív).
majdnemmérnök | 2011-02-21 19:47 gulyas_peter részére
Szia Péter!
A turbó hibának legtöbbször a túlzott olajfogyasztás a jele,menetdinamikában nem biztos,hogy észre lehet venni,mert folyamatosan alakul ki és szépen hozzászoksz.
majdnemmérnök | 2011-02-21 19:42 dana részére
Szia Dana!
Csak a szűrőben lévő olaj folyik ki,ha az új szűrőt nem töltöd fel akkor is jó.
Az olajteknőből az olaj nem tud kifolyni az olajszűrő csatlakozásnál.A művelet után egy kis féktisztító és szép tiszta minden.
LaszloM6 | 2011-02-21 19:41 Fecó részére
Köszönöm....
Fecó | 2011-02-21 19:29 LaszloM6 részére
Szervusztok.
Biztos stimmel.Ez a gumiméret tuti hogy jó,az enyém is ezen gurul.
LaszloM6 | 2011-02-21 17:08
Tisztelt Mazda Auto
Az új m6 (2008-tól)-on lévő felni kompatibilis a régebbi típusokkal(2003)??
például :
7×17-es 5×114,3-as ET60
215/50 R17
gulyas_peter | 2011-02-21 15:11
Tisztelt MAzda-autó!
Önöknél mennyibe kerül az olajlehúzó gyűrű, és mekkora munka annak kicserélése?
Illetve magas olajfogyasztásnál mit érdemes még megnézni?