2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
ecco | 2013-09-03 22:43
Sziasztok
Sajnos az élet úgy hozta, hogy meg kell vállnom régi szeretett autóimtól.
88évj. 626 2.2b 5ajtós magyar papíros
90 körüli 626 2.2b 4x4 osztrák papírral
egyben vagy alkatrészként eladók
Van még plusz váltó (benzines) és OZ felnik és coupe kaszni elemek is.
06702534533 Norbert
Üdv
djjosy | 2013-09-03 22:27 anulu29 részére
Igen,sajnos másképp nem megy.Csak átakartam volna mosni,de ha leveszem róla a két csövet akkor is kitudom mosni a helyén csak még 1-2 specko csövet "ide-oda" kell majd csinálnom hogy a tisztitó anyagot be majd a retket meg kitakaritsam belőle:))))
De ez még várat magára mert sok a dolgom...
djjosy | 2013-09-03 21:25 BluElite részére
Kábelsarunál volt a hiba ezekkel kezdtem és jó lett,már megnem mondom melyik szinű volt mert volt vagy 5-6 vezeték ide oda:))))Jobban megy:turbócsöveknél lévő bilincseket megnéztem és utána kellett húzni pár darabnak mert szinte nem is szorítottak....lehet ki is fújt itt ott de most jobban érzem a nyomatékot:)))
anulu29 | 2013-09-03 20:46 djjosy részére
Mint laikus csak félve szólnék bele , de ha a coolert (jól értem, turbó hűtő?) akarod kiszerelni sajnos az egész elejét le kell bontani. Sajnos ez személyes tapasztalat!
cserepcsabi | 2013-09-03 20:16 mazda-auto.hu részére
Igen, nagyon füstöl.
A füst kékes szürke, és tejfehér között változik, és egyértelműen olajszagú.
Mi lehet az oka hogy a szívócsőbe olaj kerül?
Jah nem írtam még hogy a motorba csak szintetikus olajat használok.
Először Castrol Edge 5W-30 ((Mazdások ajánlásával) Én kicsit "vékonynak" találtam bele ezt az olajat közel a 200 000 km-hez)
Később Castrol Magnatec 10W-40
Jelenlegi olaj Shell Helix HX7 10W-40
BluElite | 2013-09-03 15:15 djjosy részére
Örülök a sikerednek. És hol volt a kontakt hiba?
Mit tettél az autóval hogy jobban megy?
djjosy | 2013-09-03 14:46
Jelentem index visszajelző megjavítva..:)))Kontakt:)))Viszont a coolert nem tudtam levenni mert a lökháritó nem engedi....de még jó hogy ott jártam mert 2 csőnél laza volt a bilincs így hát átnéztem mindet.Volt még 2 ahol meg kellett húzni.Viszont jobban megy a kocsi lassan a klímát se veszem észre annyira:))))))
mazda-auto.hu | 2013-09-03 07:57 cserepcsabi részére
Kicsit ellentmondásos, hogy nagyon füstöl az autó, de nincs olajfogyasztás. Biztosan kékes színű a füst?
Ha igen, természetesen lehet szelepszár szimering hiba is, de az általában hidegindítás után is látható füstölést okoz, illetve hosszabb motorfék üzem után újra gázt adva is. Az olajlehúzó gyűrűk fészkének eltömődése is okozhat hasonló jelenséget, de ez állandó olajfogyasztással jár.
Esélyes még, hogy mivel magas fordulaton nagyobb a szívócső vákuum, ilyenkor beszívja a motor a korábban a kartergáz csőbe, szívócsőbe került motorolajat. Ez magyarázatot adhat arra, hogy kis fordulaton miért nem füstöl.
Annak, hogy ezekre a helyekre miért kerül olaj, több oka is lehet.
cserepcsabi | 2013-09-02 20:50
Sziasztok,
Nekem egy 1994 es évjáratú 1840 ccm -es Benzines Mazda 626 om van.
Egy olyan problémára lettem figyelmes, hogy az autó 5000 es fordulat fölött bitang nagy olajfüstöt ereget, Hidegen és alacsonyabb fordulaton semmi. Olajfogyást se vettem még észre eddig.
Én a szelepszár szimmeringre gondlok, de mondtak olyat is hogy az olajlehúzó gyűrű letapadhatott, amit kétlek.
Kizárólag Shell 95 V-power Nitro üzemanyagot tankolok bele már 4 éve.
Valaki találkozott már hasonló jelenséggel?
Bárki segítségét szívesen fogadnám.
Köszi szépen.
Üdv.: Csabi
djjosy | 2013-09-02 18:10
Holnap ha lesz időm belekukkantok a visszajelző ledtől kezdve.Van hogy ráadom a gyújtást és folyamatosan világit,menet közben gondol egyet elalszik.Amikor elalszik és indexelek akkor futó nélkül egyet villan ahogy kell.....Leveszem a gyújtást ráadom akkor megint világit....2körös van benne ha jóltudom....max cserés lesz 1 próbát megér végignézni....