2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ecco | 2013-09-03 22:43

 Sziasztok

Sajnos az élet úgy hozta, hogy meg kell vállnom régi szeretett autóimtól.

88évj. 626 2.2b 5ajtós magyar papíros

90 körüli 626 2.2b 4x4 osztrák papírral 

egyben vagy alkatrészként eladók

Van még plusz váltó (benzines) és OZ felnik és coupe kaszni elemek is.

06702534533 Norbert

Üdv

djjosy | 2013-09-03 22:27 anulu29 részére

 Igen,sajnos másképp nem megy.Csak átakartam volna mosni,de ha leveszem róla a két csövet akkor is kitudom mosni a helyén csak még 1-2 specko csövet "ide-oda" kell majd csinálnom hogy a tisztitó anyagot be majd a retket meg kitakaritsam belőle:))))

De ez még várat magára mert sok a dolgom...

djjosy | 2013-09-03 21:25 BluElite részére

 Kábelsarunál volt a hiba ezekkel kezdtem és jó lett,már megnem mondom melyik szinű volt mert volt vagy 5-6 vezeték ide oda:))))Jobban megy:turbócsöveknél lévő bilincseket megnéztem és utána kellett húzni pár darabnak mert szinte nem is szorítottak....lehet ki is fújt itt ott de most jobban érzem a nyomatékot:)))

anulu29 | 2013-09-03 20:46 djjosy részére

 Mint laikus csak félve szólnék bele , de ha a coolert (jól értem, turbó hűtő?) akarod kiszerelni sajnos az egész elejét le kell bontani. Sajnos ez személyes tapasztalat!

cserepcsabi | 2013-09-03 20:16 mazda-auto.hu részére

 Igen, nagyon füstöl.
A füst kékes szürke, és tejfehér között változik, és egyértelműen olajszagú.

Mi lehet az oka hogy a szívócsőbe olaj kerül? 

 

Jah nem írtam még hogy a motorba csak szintetikus olajat használok.

 

Először Castrol Edge 5W-30 ((Mazdások ajánlásával) Én kicsit "vékonynak" találtam bele ezt az olajat közel a 200 000 km-hez)

Később Castrol Magnatec 10W-40

Jelenlegi olaj Shell Helix HX7 10W-40

 


 

BluElite | 2013-09-03 15:15 djjosy részére

 Örülök a sikerednek. És hol volt a kontakt hiba?

Mit tettél az autóval hogy jobban megy?

djjosy | 2013-09-03 14:46

 Jelentem index visszajelző megjavítva..:)))Kontakt:)))Viszont a coolert nem tudtam levenni mert a lökháritó nem engedi....de még jó hogy ott jártam mert 2 csőnél laza volt a bilincs így hát átnéztem mindet.Volt még 2 ahol meg kellett húzni.Viszont jobban megy a kocsi lassan a klímát se veszem észre annyira:))))))

mazda-auto.hu | 2013-09-03 07:57 cserepcsabi részére

 Kicsit ellentmondásos, hogy nagyon füstöl az autó, de nincs olajfogyasztás. Biztosan kékes színű a füst?

Ha igen, természetesen lehet szelepszár szimering hiba is, de az általában hidegindítás után is látható füstölést okoz, illetve hosszabb motorfék üzem után újra gázt adva is. Az olajlehúzó gyűrűk fészkének eltömődése is okozhat hasonló jelenséget, de ez állandó olajfogyasztással jár. 

Esélyes még, hogy mivel magas fordulaton nagyobb a szívócső vákuum, ilyenkor beszívja a motor a korábban a kartergáz csőbe, szívócsőbe került motorolajat. Ez magyarázatot adhat arra, hogy kis fordulaton miért nem füstöl. 

 Annak, hogy ezekre a helyekre miért kerül olaj, több oka is lehet. 

cserepcsabi | 2013-09-02 20:50

Sziasztok,

 

Nekem egy 1994 es évjáratú 1840 ccm -es Benzines Mazda 626 om van.

 

Egy olyan problémára lettem figyelmes, hogy az autó 5000 es fordulat fölött bitang nagy olajfüstöt ereget, Hidegen és alacsonyabb fordulaton semmi. Olajfogyást se vettem még észre eddig.

Én a szelepszár szimmeringre gondlok, de mondtak olyat is hogy az olajlehúzó gyűrű letapadhatott, amit kétlek.
Kizárólag Shell 95 V-power Nitro üzemanyagot tankolok bele már 4 éve.

 

Valaki találkozott már hasonló jelenséggel? 

Bárki segítségét szívesen fogadnám.

Köszi szépen.

Üdv.: Csabi

 

djjosy | 2013-09-02 18:10

 Holnap ha lesz időm belekukkantok a visszajelző ledtől kezdve.Van hogy ráadom a gyújtást és folyamatosan világit,menet közben gondol egyet elalszik.Amikor elalszik és indexelek akkor futó nélkül egyet villan ahogy kell.....Leveszem a gyújtást ráadom akkor megint világit....2körös van benne ha jóltudom....max cserés lesz 1 próbát megér végignézni....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó