2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
djjosy | 2013-09-12 21:36 cuba.71 részére
Röhögj csak:))) Én boldog vagyok..:)) Nincs kettőstömegű lendkerék sem Ac pumpa sem nagynyomású szivattyú meg mit tom én még mik,amik a mai dizel kocsikat rémisztővé teszik hogy mikor áll meg alattam valamiért....De a legnagyobb örömmel azt tölt el hogy azért csak körmöltél miattam pár sort...ismét:))))):DDD(tudtam hogy hamarabb reagálsz rá mint Mazda-auto...:DDDDDDDDD
BluElite | 2013-09-12 19:20
Jó hír, ma felakasztottam a lakókocsit, mentem vele egy kört. Úgy tűnik áll a vonóhorog mint a cövek. Holnap elviszem egy hosszabb útra, remélem ott sem lesz gond. Mondjuk tényleg profinak tűnt a karosszériás.
BluElite | 2013-09-12 19:18 mazda-auto.hu részére
Nálam a legutóbbi olajcserénél (kb májusban...) vagy 500 km-t mentem vele, mire feketedett az olaj. Érdekes, mert tavaly az olajcserénél tényleg pár km volt.
Kíváncsi lennék, nálam mennyi üa megtakarítás jelentkezne, amikor szólóban eszik valahol 4.5 és 5 között, vontatva kb 7.2.
Valami teljesítmény növekedés tapasztalható, ha már tökéletesebben ég el az üzemanyag? Milyen fordulatszám tartományokban?
Az eszköt igényel karbantartást, szervizt, tisztítást, stb... az élete során?
Valamint olvastam a kezdőlapon olyat hogy csökken a co2 és no2 kibocsátás, helyette víz képződik. Ennek mi a sorsa, okoz-e korróziót motorban, kipufogóban, vagy ne adj isten a turbó megfelelő oldalán amit hajt a kipuf. gáz? (Elnézést a kérdésért, lehet, nem esett le minden tisztán )
Köszönettel: BluElite
cuba.71 | 2013-09-12 18:13 djjosy részére
:DDDD
Csakis az adagolóban lévő szivattyú gondoskodik a szállitásról.
Amit nyomkodtál a cserénél,na azzal töltötted fel az üres g.szürődet,nem gázolajmegtartás a szerepe.:D
A g.megtartása az adagoló szerepe lenne.:D
Na kikörmöltem,kiröhögtem magam.
A multkoriért :D
djjosy | 2013-09-12 16:43
Mazda-auto-hoz lenne 1 kérdésem ha már a lendkerekes dologgal kapcsolatban feldobta a napom:)))) Van e a 626 Ditd-ben üzemanyagszivattyú vagy ac pumpa vagy nem is tudom mi ami az üzemanyagot feltolja,szivja vagy megtartja...(És nem röhögni azért mert nemtudom:))Üzemanyagszürő cserénél kellett a tetején nyomogatni gondolom igy manuálisan "felszivtam" a gázolajat....Amire én gondolok az az hogy az adagoló felszivja az üzemanyagot,és amit nyomkodtam a cserénél az pedig megtartja a gázolajat....:)))
djjosy | 2013-09-12 16:01 BluElite részére
Én szivesen felajánlom Mazda-auto - nak a vasat úgyis csak 20km-re lakom tőlük.Csak most nincs erre 50rúgóm:)))))
expanzio | 2013-09-12 15:58
x
mazda-auto.hu | 2013-09-12 14:47 BluElite részére
Az égés hatékonyságát növeli, tehát minden egyes munkaütemben jobb hatásfokkal ég el az üzemanyag/levegő keverék. DiTD-be még nem szereltük, de közös nyomócsöves dízelekbe már igen. Azok esetében meglepően jó eredményeket tapasztalunk. A fogyasztás 1 liter körüli mennyiségben csökken 100 km-enként, de például igen meglepő az is, hogy olajcsere után, nem feketedik be a motorolaj, pedig normál esetben a dízelmotorokban ehhez pár kilométer is elég.
A kisnyomású üzemanyag ágba kell becsatlakoztatni a szerkezetet, és működési elvéből adódóan konstrukciótól függetlenül növeli az égés hatásfokát.
BluElite | 2013-09-12 13:00
Kedves Mazda-Auto!
A weboldal kezdőlapján lévő ECO-TAK pontosan, micsoda, és 626DiTD-ben van értelme? Ilyen típusba szereltek már be? Ha igen, milyen eredménnyel? Pusztán érdeklődésből.
Továbbá egy kérdés: a középkonzolban valahol (nagyjából a levegő beömlők mögött) kis fordulaton valami zörög. Valami műanyag elem lehet. Kibontottam, de nem találtam meg a forrását. Valakinek valami ötlete? Továbbá a bal első ajtóban szintén, de az enm olyan vészes. Az ajtókárpit lebontásának van valami különlegessége?
Köszönöm: BluElite
kt626 | 2013-09-12 11:49 mazda-auto.hu részére
Én is gondoltam erre, főleg hogy vezérműszíjcsere is volt, amíg a generátort javítására kellett várni, úgyhogy eléggé szét lett szedve az autó. Nem láttam ilyen problémát, ráadásul a menetteljesítménnyel nincs gond. Ha falsot szívna, akkor az is romlana, ha jól tudom.