2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-09-22 08:53 Rostai66 részére

Nagy valószínűséggel az alsó munkahenger lesz a ludas, de azért át kellene nézni a rendszert, mielőtt megveszed az alkatrészt.

Meszes | 2009-09-21 19:51

Hy!

626 gd 2.0 injektoros sokáig nem volt ott csak külső állítócsavaron tekergetett de melyiken
azt nem tudom szerinted?

köszi!

megkérdezni nem tudom tőle nem elérhető az ember

Rostai66 | 2009-09-21 19:12

T. Szakértő!
99-S Mazdámon kb. egy órás használat után megnő a kuplung holtjátéka annyira hogy alig lehet váltani. Néhány hirtelen pumpálás után a helyzet átmenetileg javul, és hosszabb parkolás(45-60perc)után megszűnik.Az autó tavasszal volt kuplungozva, én az alsó hengerre tippelek mivel a motortól átmelegedve talán szorul vagy ilyesmi,de mielőtt néhány tízezret elpufogtatok szeretném a kérdést jobban körüljárni.A totalcar-n valaki hasonlóra panaszkodott ennél a típusnál.
Üdv!

mazda-auto.hu | 2009-09-21 08:51 Meszes részére

Karburátoros? Amennyiben igen, akkor valószínűleg a karburátoron állítottak a CO érték miatt.

Nem tudom mennyi ideig volt ott az autó. Ebból lehetne következtetni, hogy a fúvókákhoz is hozzányúlt a karburátor belsejében (hosszabb idő), vagy csak a külső csavart állította.

Meszes | 2009-09-19 21:12

Hy!

626 gd 2.0 benzin zöldkártya csináltatása után jelentkezett a hiba: Terhelést kap a motor leáll PL:lassan csusztatott kuplunggal akarok indulni v.csak kereszteződésnél kinyomom a kuplungot és leáll. Hidegen melegen.
Folytószelepházat kitakarítottam. Mi lehet szerinted?
Tuti elállított valamit a Sötötzöld-kártyás.
A szívócsonk bal odalán van 3 csavar egymás alatt azzal mit állítok?

Vároma válaszodat Köszi!!!

mazda-auto.hu | 2009-09-15 09:16 pogi részére

Elképzelhető, hogy a vízhőfok jeladó hiányzik, és emiatt nem érzékeli az izzító rendszer, hogy meleg a motor. Viszont egyik vízhőfok szenzor sem a szívócsonkon van. Fontos, hogy ez a szenzor nem az a szenzor, ami a műszeregység vízhőfok mutatóját vezérli. Tehát ez vagy egy újabb probléma, vagy nem a szívócsonkot nevezed annak.

pogi | 2009-09-14 21:47

Sziasztok! 626 ,2.0D , 1991.Nem klímás. Megfigyeltem melegen is izzít de izzító relé akkor is végig izzítja max időt. Minek? Szerintem melegen indítás már után nem kéne tovább izzítania járó motornál a max időig.Tippem szerint 2 vezetékes lehet gomba szívó csonkba.Köszönöm.

pogi | 2009-09-14 21:47

Sziasztok! 626 ,2.0D , 1991.Nem klímás. Megfigyeltem melegen is izzít de izzító relé akkor is végig izzítja max időt. Minek? Szerintem melegen indítás már után nem kéne tovább izzítania járó motornál a max időig.Tippem szerint 2 vezetékes lehet gomba szívó csonkba.Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2009-09-14 08:51 pogi részére

A szívócsonk oldalában elvileg csak egy tömítő "sapka" van egy gyári furaton.
Amennyiben mégis szenzor volt, akkor léghőmérséklet érzékelő lehetett, de a 1991-es GD 626-oson nem találok ilyesmit.

mazda-auto.hu | 2009-09-14 08:34 takagi008 részére

A légzsák "körben" utal valamilyen problémára. Lehet, hogy csak érintkezési hiba van, de sajnos olyannal is találkoztunk már, hogy használtan vett autóból korábbi törés miatt hiányzott a légzsák. Egy Mazda műszeres kiolvasás kijelezheti, hogy hol van a probléma ,és így nem kell mindent végignézni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó