2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-09-22 08:53 Rostai66 részére
Nagy valószínűséggel az alsó munkahenger lesz a ludas, de azért át kellene nézni a rendszert, mielőtt megveszed az alkatrészt.
Meszes | 2009-09-21 19:51
Hy!
626 gd 2.0 injektoros sokáig nem volt ott csak külső állítócsavaron tekergetett de melyiken
azt nem tudom szerinted?
köszi!
megkérdezni nem tudom tőle nem elérhető az ember
Rostai66 | 2009-09-21 19:12
T. Szakértő!
99-S Mazdámon kb. egy órás használat után megnő a kuplung holtjátéka annyira hogy alig lehet váltani. Néhány hirtelen pumpálás után a helyzet átmenetileg javul, és hosszabb parkolás(45-60perc)után megszűnik.Az autó tavasszal volt kuplungozva, én az alsó hengerre tippelek mivel a motortól átmelegedve talán szorul vagy ilyesmi,de mielőtt néhány tízezret elpufogtatok szeretném a kérdést jobban körüljárni.A totalcar-n valaki hasonlóra panaszkodott ennél a típusnál.
Üdv!
mazda-auto.hu | 2009-09-21 08:51 Meszes részére
Karburátoros? Amennyiben igen, akkor valószínűleg a karburátoron állítottak a CO érték miatt.
Nem tudom mennyi ideig volt ott az autó. Ebból lehetne következtetni, hogy a fúvókákhoz is hozzányúlt a karburátor belsejében (hosszabb idő), vagy csak a külső csavart állította.
Meszes | 2009-09-19 21:12
Hy!
626 gd 2.0 benzin zöldkártya csináltatása után jelentkezett a hiba: Terhelést kap a motor leáll PL:lassan csusztatott kuplunggal akarok indulni v.csak kereszteződésnél kinyomom a kuplungot és leáll. Hidegen melegen.
Folytószelepházat kitakarítottam. Mi lehet szerinted?
Tuti elállított valamit a Sötötzöld-kártyás.
A szívócsonk bal odalán van 3 csavar egymás alatt azzal mit állítok?
Vároma válaszodat Köszi!!!
mazda-auto.hu | 2009-09-15 09:16 pogi részére
Elképzelhető, hogy a vízhőfok jeladó hiányzik, és emiatt nem érzékeli az izzító rendszer, hogy meleg a motor. Viszont egyik vízhőfok szenzor sem a szívócsonkon van. Fontos, hogy ez a szenzor nem az a szenzor, ami a műszeregység vízhőfok mutatóját vezérli. Tehát ez vagy egy újabb probléma, vagy nem a szívócsonkot nevezed annak.
pogi | 2009-09-14 21:47
Sziasztok! 626 ,2.0D , 1991.Nem klímás. Megfigyeltem melegen is izzít de izzító relé akkor is végig izzítja max időt. Minek? Szerintem melegen indítás már után nem kéne tovább izzítania járó motornál a max időig.Tippem szerint 2 vezetékes lehet gomba szívó csonkba.Köszönöm.
pogi | 2009-09-14 21:47
Sziasztok! 626 ,2.0D , 1991.Nem klímás. Megfigyeltem melegen is izzít de izzító relé akkor is végig izzítja max időt. Minek? Szerintem melegen indítás már után nem kéne tovább izzítania járó motornál a max időig.Tippem szerint 2 vezetékes lehet gomba szívó csonkba.Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2009-09-14 08:51 pogi részére
A szívócsonk oldalában elvileg csak egy tömítő "sapka" van egy gyári furaton.
Amennyiben mégis szenzor volt, akkor léghőmérséklet érzékelő lehetett, de a 1991-es GD 626-oson nem találok ilyesmit.
mazda-auto.hu | 2009-09-14 08:34 takagi008 részére
A légzsák "körben" utal valamilyen problémára. Lehet, hogy csak érintkezési hiba van, de sajnos olyannal is találkoztunk már, hogy használtan vett autóból korábbi törés miatt hiányzott a légzsák. Egy Mazda műszeres kiolvasás kijelezheti, hogy hol van a probléma ,és így nem kell mindent végignézni.