2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


m626 | 2009-12-21 09:35

sziasztok!
ma reggel, mikor bekapcsoltam a belső szélvédő párátlanítást, nem kapcsolt be az A/C. ez a hideg miatt lehet, vagy kezdjek aggódni?később sem kapcsolt be, mikor már üzemmeleg volt a motor.(2 napig nem mentem vele) eddig hibátlanul tette a dolgát.az autó GF 2.0 benzines. köszönöm előre is!

mazda-auto.hu | 2009-12-21 08:32 johny22 részére

Lehet, hogy becsípődött valamelyik kábel a betolás közben, vagy akár el is tört, esetleg rövidzárat okozott. Szétcsúszott csatlakozó?...

Fals levegő, gyújtógyertya, kábel, vízhőfok gomba...stb

johny22 | 2009-12-19 18:56

sziasztok!
92-es évjáratú 626-osom van. 2000-es benzines.
az a gondom hogy recsegtek a hangszórókés azt gondoltam hogy a lejátszómmal van a gond.
ezért kiszedtem.
de amikor toltam vissza a heljére akkor meghalt.
és nem csak a lejátszó,hanem kiment a digitális kis kijelző a műszerfalon ami az időt mutatja valamint a belső világításom is.csak a kesztyűtartó lámpája ég,és a műszerfal.
megnéztem a biztosítékokat és egy 10 A-os szét volt égve.
kicseréltem de semmi nem javult meg.ehhez kérnék egy kis segítséget.
ja és még valami!

az autó fordulata minden indításkor visszazuhan hiába nyomom a gázt és nagyon nehezen pörög fel a motor.
néha menetközben is érzem hogy nagyon elgyengül az autó.
kb 3000-es fordulattól már normálisan viselkedik de alatta pfff.
a hangján is észrevehető hogy akadozik.és az elvileg 115 lóerőből kb 75 érezhető.
előre is köszönöm a segítséget.
röviden ennyi lenne! :-)

johny22 | 2009-12-19 18:56

sziasztok!
92-es évjáratú 626-osom van. 2000-es benzines.
az a gondom hogy recsegtek a hangszórókés azt gondoltam hogy a lejátszómmal van a gond.
ezért kiszedtem.
de amikor toltam vissza a heljére akkor meghalt.
és nem csak a lejátszó,hanem kiment a digitális kis kijelző a műszerfalon ami az időt mutatja valamint a belső világításom is.csak a kesztyűtartó lámpája ég,és a műszerfal.
megnéztem a biztosítékokat és egy 10 A-os szét volt égve.
kicseréltem de semmi nem javult meg.ehhez kérnék egy kis segítséget.
ja és még valami!

az autó fordulata minden indításkor visszazuhan hiába nyomom a gázt és nagyon nehezen pörög fel a motor.
néha menetközben is érzem hogy nagyon elgyengül az autó.
kb 3000-es fordulattól már normálisan viselkedik de alatta pfff.
a hangján is észrevehető hogy akadozik.és az elvileg 115 lóerőből kb 75 érezhető.
előre is köszönöm a segítséget.
röviden ennyi lenne! :-)

mazda-auto.hu | 2009-12-18 14:45 hergabor részére

Mint írtam, a diagnosztika csak támpontot ad a hiba megoldásához. A megoldáshoz viszont valószínűleg alkatrészcsere is szükséges (nem feltétlen). Éppen ezért az ár is a beavatkozás mértékétől függ.

hergabor | 2009-12-18 14:23 mazda-auto.hu részére

És ha megcsináljátok a diagnosztikát, akkor utána be is tudjátok állítani, h átmenjen a vizsgán? kb ez mennyibe kerülne? címetek?

Köszi szépen!!

mazda-auto.hu | 2009-12-18 12:31 hergabor részére

Mi például tudunk diagnosztikát végezni, mások nevében nem tudok nyilatkozni. Lehet, hogy Szolnokon nincs "régi" műszer", csak az új laptop?

hergabor | 2009-12-18 11:40

Köszi szépen a választ!

Én nem értek hozzá, de azt mondták a zöldkártyások, hogy arra van szükség, hogy a motordiagnosztikára van szükség. Szolnokon pedig ezt senki nem vállalta, lehet h csak leráztak, de pl a mazdások azt mondták, h régi autó, és nem tudnak rácsatlakozni, nincsen megfelő csatlakozójuk hozzá.
1-nem motordiagnosztikára van szükség?
2- Pesten próbáljam meg?

KöszI!

mazda-auto.hu | 2009-12-18 10:12 hergabor részére

Egy injektoros autó beállítása valójában alkatrész ellenőrzésekre-cserékre korlátozódik. Önmagában számítógéppel nem lehet helyrehozni, az csak segédeszköz lehet a javításhoz. Nehéz elhinni, hogy nincs olyan szerviz aki vállalja.

hergabor | 2009-12-17 22:38

Sziasztok!

Van egy 95-ös 2 literes benzines 626-osom, a probléma az vele, h a környezetvédelin (zöldkártya) nem megy át, rosszak a kibocs. adatai, és sehol nem vállalják, hogy beállítják motorvizsgálattal. Mit lehet ilyenkor tenni?
Köszi szépen!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó