2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2009-11-10 17:05 laca117 részére
Valószínűleg a kopás miatt válla van belül a dobnak, és a pofák ebbe beleakadnak. Valahogyan összébb kellene nyomni a pofákat, de lehet, hogy a munkahenger sem megy könnyen vissza alaphelyzetbe.
laca117 | 2009-11-09 20:13
Tisztelt szakértő!Szeretném megtudakolni,hogy a '89 2.0 dieselemen a fékdobot,hogy tudnám levenni mert a kalapálás nem használ.Talán az aggyal eggyütt?
Rostai66 | 2009-11-09 17:36 TAtish részére
Köszi a tippet!!
Már könnyes szemekkel készültem a kormánymű felújítására és kezdett a márkába vetett hitem meginogni,de ez nekem is bejött.
Jobb oldalon levettem a kutyacsontot (ez egyébként jó)a két szilent kissé lazának tűnt+másik kutyacsonton minimális lógás.Így megbontva próbakör.Eredmény irgalmatlan kopogás sehol.
A kormányműhöz képest elhanyagolható hiba anyagilag is.Ez mégis csak MAZDA!!!
Köszi!!!
mgabesz | 2009-11-07 16:46 sanya részére
Köszönöm a kimerítő választ! Utána járok majd a dolognak.
mazda-auto.hu | 2009-11-07 13:22 sanya részére
...a szakértők a nyílt hétvégén nem tudnak pihenni..:-). Köszi a részletes válaszért, hétköznap is "meg van engedve". :-).
Csak annyi még, hogy például nekünk is van olyan esztergánk, mellyel a kerékagyon felszabályozható a tárcsa, igaz csak az első tengely esetében.
sanya | 2009-11-07 12:20 mgabesz részére
Szia mivel a szakértők hétvégén pihennek, addigis válaszolok a kérdésedre, majd javítanak ha nem pontos a válasz.Miután a régi fékbetéteket kiveszik, a tárcsa amihez hozzányomódnak egyenetlenre kopott, ezért amikor beteszik az új fékbetétet (sima felülettel) a tárcsát is lekell szabályozni hogy sima legyen a felülete( amegfelelő érintkezési felület ezálltal biztosított), ezt a műveletet az esztergályos végzi mégpedig befogja a tárcsát az eszterga padon és a kést nekitolva síkra esztergálja. A végeredmény egy mattul csillogó sik felület ott ahol a fékbetét érinti a tárcsát.
Kérdezz rá hogy szabályozták e összeszerelés elött, de nem hinném hogy van olyan szerelő aki szabályozás nélkül betétet cserél...ha mégse történt meg pótoltasd, és nézz másik szerelő után.
takagi008 | 2009-11-06 22:19
sziaztok.626ditd mazdához keresek porlasztócsúcsot és adagolót.segitsetek.köszi
mgabesz | 2009-11-06 19:08
Hú hát én nem értek az ilyenekhez, de megkérdezem majd a szerelőt és utána járok. Azért a kedvemért elárulod nekem hogy mit is jelent a tárcsák felszabályozása?
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2009-11-06 08:36 mgabesz részére
Amennyiben a két oldal között nincs eltérés, akkor nem valószínű, hogy az egyes oldalakon kell keresni a hibát. A tárcsák fel lettek szabályozva az új betétekhez?
mgabesz | 2009-11-05 23:10
Sziasztok!
Nekem az lenne a problémám, hogy most műszakizna a 626-osom (1993-as) de a kézifékkel valami gond van. A hátsó féknyergek cserélve lettek, majd a fékbetéteket is egy német márkájúra de a kézifék így is csak 70%os lett a mérésen. Ezek után a fékbetétet kicseréltük egy japán gyártmányra de így még rosszabb lett a helyzet kb 54%os. Valakinek van tippje mi lehet gond? A szerelő szerint a munka hengerek jók, és a bovden is cserélve lett úgy 2-3éve. Minden felvetést örömmel veszek :)