2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-11-10 17:05 laca117 részére

Valószínűleg a kopás miatt válla van belül a dobnak, és a pofák ebbe beleakadnak. Valahogyan összébb kellene nyomni a pofákat, de lehet, hogy a munkahenger sem megy könnyen vissza alaphelyzetbe.

laca117 | 2009-11-09 20:13

Tisztelt szakértő!Szeretném megtudakolni,hogy a '89 2.0 dieselemen a fékdobot,hogy tudnám levenni mert a kalapálás nem használ.Talán az aggyal eggyütt?

Rostai66 | 2009-11-09 17:36 TAtish részére

Köszi a tippet!!
Már könnyes szemekkel készültem a kormánymű felújítására és kezdett a márkába vetett hitem meginogni,de ez nekem is bejött.
Jobb oldalon levettem a kutyacsontot (ez egyébként jó)a két szilent kissé lazának tűnt+másik kutyacsonton minimális lógás.Így megbontva próbakör.Eredmény irgalmatlan kopogás sehol.
A kormányműhöz képest elhanyagolható hiba anyagilag is.Ez mégis csak MAZDA!!!
Köszi!!!

mgabesz | 2009-11-07 16:46 sanya részére

Köszönöm a kimerítő választ! Utána járok majd a dolognak.

mazda-auto.hu | 2009-11-07 13:22 sanya részére

...a szakértők a nyílt hétvégén nem tudnak pihenni..:-). Köszi a részletes válaszért, hétköznap is "meg van engedve". :-).

Csak annyi még, hogy például nekünk is van olyan esztergánk, mellyel a kerékagyon felszabályozható a tárcsa, igaz csak az első tengely esetében.

sanya | 2009-11-07 12:20 mgabesz részére

Szia mivel a szakértők hétvégén pihennek, addigis válaszolok a kérdésedre, majd javítanak ha nem pontos a válasz.Miután a régi fékbetéteket kiveszik, a tárcsa amihez hozzányomódnak egyenetlenre kopott, ezért amikor beteszik az új fékbetétet (sima felülettel) a tárcsát is lekell szabályozni hogy sima legyen a felülete( amegfelelő érintkezési felület ezálltal biztosított), ezt a műveletet az esztergályos végzi mégpedig befogja a tárcsát az eszterga padon és a kést nekitolva síkra esztergálja. A végeredmény egy mattul csillogó sik felület ott ahol a fékbetét érinti a tárcsát.
Kérdezz rá hogy szabályozták e összeszerelés elött, de nem hinném hogy van olyan szerelő aki szabályozás nélkül betétet cserél...ha mégse történt meg pótoltasd, és nézz másik szerelő után.

takagi008 | 2009-11-06 22:19

sziaztok.626ditd mazdához keresek porlasztócsúcsot és adagolót.segitsetek.köszi

mgabesz | 2009-11-06 19:08

Hú hát én nem értek az ilyenekhez, de megkérdezem majd a szerelőt és utána járok. Azért a kedvemért elárulod nekem hogy mit is jelent a tárcsák felszabályozása?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-11-06 08:36 mgabesz részére

Amennyiben a két oldal között nincs eltérés, akkor nem valószínű, hogy az egyes oldalakon kell keresni a hibát. A tárcsák fel lettek szabályozva az új betétekhez?

mgabesz | 2009-11-05 23:10

Sziasztok!
Nekem az lenne a problémám, hogy most műszakizna a 626-osom (1993-as) de a kézifékkel valami gond van. A hátsó féknyergek cserélve lettek, majd a fékbetéteket is egy német márkájúra de a kézifék így is csak 70%os lett a mérésen. Ezek után a fékbetétet kicseréltük egy japán gyártmányra de így még rosszabb lett a helyzet kb 54%os. Valakinek van tippje mi lehet gond? A szerelő szerint a munka hengerek jók, és a bovden is cserélve lett úgy 2-3éve. Minden felvetést örömmel veszek :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó