2024. December 29. - Tamás

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2015-05-10 18:21

Sziasztok,

 

Ha a kézifékkar végén található gumit felhajlitom, a jobb szélén van egy kb. 8-as csavar, ezzel lehet valamit állitani?

 

A középkonzolon (amin a kézifékkar is van)  elől találtam 2 db csavart, illetve 2 db csavart hátul, de középen mintha fogja még valami.

Ez hol lehet?

CptReynolds | 2015-05-01 21:02 pusi65 részére

 Köszönöm a segítséget.

CptReynolds | 2015-05-01 20:57 pusi65 részére

 Köszönöm a segítséget.

CptReynolds | 2015-05-01 20:51 pusi65 részére

 Köszönöm a segítséget.

BluElite | 2015-04-30 21:21 pusi65 részére

 egyetértek, + nyomatékosítva: a korrózióra nagyon kell figyelni! Sok helyen gyárilag nagyon vékonyak a lemezek, így ezen nincs is szinte felületi rozsda, hanem rögtön teljesen átrohad....

pusi65 | 2015-04-29 18:27 CptReynolds részére

 Kerékjárat korrózió, légzsák visszajelzés helyes működése. Itt egy lista is :

http://m.cdn.blog.hu/be/belsoseg/file/tc-checklist.pdf

Vétel után minden! létező folyadék csere, vezérlés csere, szűrők, gyertya-izzító.

 

CptReynolds | 2015-04-29 17:39

 Sziasztok!

 
Szombaton megyek megnézni egy 1998-as 626 2.0 GLX-et. Szeretnék tanácsot kérni mire figyeljek oda, mik a típushibák, esetleg miket érdemes azonnal kicserélni.

BluElite | 2015-04-26 19:44 Gabor83 részére

 nálam szerencsére jó, nem volt még gondom vele. Sőt, igazán nagy bajaim semmivel sem voltak. Csak pár apróság.... Leginkább a korrózióra való hajlam az ami aggaszt, egyedül azzal kell küzdeni.

Gabor83 | 2015-04-25 21:26 BluElite részére

 2001-s GF, köszi, holnap kiprobálom.

Vellanyosablak nem akadt még valakinél? Nálam a jobb első nyugdlődik eléggé.

Lehet, hogy csak piszkos.

Gabor83 | 2015-04-25 21:24 mazdarobi részére

 Ez tipushiba lesz, nálam is ezt játsza.

Nem sok esélyt látok rá, hogy meg tudjuk csinálni. :/

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó