2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2015-03-31 20:57

Sziasztok,

 

Fényező szólt, hogy folyik a bal hátsó fékem (a nyeregnél).

Van tippetek rá, hogy ezzel mit lehet kezdeni? (2002-s GF)

beci46 | 2015-03-15 17:07

 Üdv Mindenkinek!

 

1986-os 626 D Mazdához kilenc db. 13"-os lemezfelni gumival (gumik kuka pár db. kivételével) minden elfogadható áron eladó, lehetőleg egyben

frici90 | 2015-02-26 19:09

 Üdv mindenkinek.

 

Van egy Mazda 626 1.8 GF 100 HP 1999-es kocsim. Kitakarítottam a fojtószelepet de közbe csináltam egy kis hülyeséget. Kivettem a pillangót és levettem a fojtószelepállás érzékelőt. Vissza tettem mindent úgy ahogy volt.

Ez után az volt a jelenség, hogy amikor gurult az autó és kivettem üresbe, 1700 volt a fordulat, és ha ráléptem a gázra, visszaállt 1100-ra ahogy szokott. Elvittem szerelőhöz aki bekalibrálta ha jól tudom. Most nincs is gond az alapjárattal akkor ha gurul az auto. Szóval ez megoldódott.

Viszont most nem egyenletes az alapjárat akkor, amikor áll az auto. Nem úgy kell elképzelni, hogy 100-200-at ingadozik...

Nagyon minimálisan, de ez épp elég ahhoz hogy zavarjon, mível 160000km van az autóban, és eddig úgy járt mint egy svájci óra, mindenféle ingadozás nélkül. 

Lenne valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baja az autónak? :(

Nagyon szépen köszönöm előre is a választ.

 

kelehead | 2015-02-22 19:21

 

 

kelehead | 2015-02-22 19:19

 Üdv mindenkinek!

Mazda 626ditd '99-es évjárat,hogyan lehet a szélvédő tövében lévő műanyag takaró elemet sérülésmentesen eltávolítani.Ablaktörlés közben valami nagyon nyikorog és nem lehet másképpen hozzáférni.Ha valaki tudja, kérem mondja el.

Köszi előre is. 

 

Lantos749 | 2015-02-22 17:41

 Üdv!

Milyen motor olajat használtok/ajánlotok?
(2001 -es 1.8. 74kW benzines)

Lantos749 | 2015-02-21 18:59 BluElite részére

 Köszi szépen!

beci46 | 2015-02-17 08:32 BluElite részére

 Az előbb vettem észre, hogy az motoros bejáratásról szólt....

Íme egy autós....

 

Minden módszerre van műszakilag igazolható pro és kontra érv, az azonban biztos, hogy a kis fordulatot nagy terheléssel ( 5. fokozatban 40-nel erőltetve a motort) és a nagy fordulatot (4000 felett) kerülni kell. Én azt vallom, hogy a bejáratást úgy kell végezni, ahogy az autót normál üzemben majd használni fogjuk, tehát felvéve a forgalom ritmusát, néha megállva, gyorsítva, de nem terhelve a motort feleslegesen. Tudom, hogy vannak mindenféle hitvallások ezzel kapcsolatban (csak teliholdnál, csak nővel a jobb 1-ben stb.), de ezen állítások javarésze műszakilag nem megalapozott.

Átlagosan kell használni, nem forgatva, nem erőltetve kis fordulaton, figyelve a motorra, esetleg néha megállni 10-20 percre. Az első 50-100 km-t valami olcsóbb olajjal érdemes megtenni, mert utána ezt le kell engedni, szűrőt cserélni, hogy a gépmunka után esetlegesen bent maradó szennyeződések kiürüljenek. Utána normál (motorhoz ajánlott) olajat kell beletölteni és járatni.

Megjegyezném, hogy ha a gépmunka pontos, akkor a bejáratásnak nincs akkora jelentősége, mint a 30 évvel ezelőtti motorok esetében.

Üdvözlettel:

Autódoki

 

beci46 | 2015-02-17 08:27 BluElite részére

 Remélem ezzel a linkkel tudtam segíteni....

 

http://www.taborituning.hu/szerelesi-bejaratasi-otletek.html

 

BluElite | 2015-02-17 07:05 Lantos749 részére

Szia! Mivel még nem válaszolt senki, megpróbálom leírni, hogy csináltam anno, a régi fordomnál, amikor ugyan ebben a cipőben voltam. Amikor megvolt a hengerfej javítás és a gyűrűzés, természetesen friss, jó minőségű olaj lett a motorba töltve. A bejáratást meg a következőképpen csináltam: nagyjából úgy vezettem ahogy szoktam, nincs nagy lábam. Kb félgázzal gyorsítás, nem tettem ki teljes terhelésnek a motort. Elsőre elmentem vele egy kis országúti kocsikázásra, hogy melegedjen fel normálisan, később ugyan úgy mentem vele városban is. Ha kellett, időben visszakapcsoltam, húzatni sem húzattam üveghangig... A lakókocsi vontatást az első 1000-2000 km-en hanyagoltam. Röviden: véleményem szerint normálisan kell közlekedni. És amit még megcsináltam az, hogy az említett 2000 km után lecseréltem az olajat. Két szerelő is kérdezte hogy minek, de úgy voltam vele, hogy nem ezen spórolok. Mivel újak voltak a gyűrűk, a fene tudja, de nyugodtabb voltam hogy friss olaj került bele. Üdvözlettel: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó