2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


V.Attila | 2015-02-04 20:00

 Tisztelt mazda-aut.hu! 2001 es gyártású 626 110-Le ditd gépkocsiba szeretném megtudni, hogy a Totál olajai közül melyik legjobb bele.Németországból hoztam és ott a Mazda szervíz a Total Quartz ineo MC3 5W-30 típúsú olajat rakta bele, de ahogy néztem a Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30 való inkább bele.  Jól gondolom vagy nem kell ilyenekkel foglalkozni és elég ha csak 5W-30 as ? Illetve a váltóba is szeretném megtudni, hogy milyen és mennyi olyaj való. Válaszát előre is köszönöm.

Novo | 2015-02-04 10:58

Szép napot!

 

Két dolog miatt ragadtam billentyűzetet:

- van egy 626-os Mazdám,2000-es évjáratú, utolsó kiadás, 2 literes benzines motorral, 214.000 km van a motorban.

Ha 8-10 óránál többet áll az autó, beindításkor kékes füstöt ad,kb 30 másodpercig, viszont utánna semmi.

Fogyasztás 8 liter körül, kompressziót mértünk hidegen és melegen is,nincsennek 0,5 bar-nál nagyobb eltérések.Szelepszár szimering lehetséges? Ha ez a hiba, körülbelül mekkora javítási költséggel számoljak?

- a másik,hogy elgondolkodtam egy 6-os benzines Mazdán,2004-es évjárat körülin,ezeknél mennyire kell tartani a korróziótól?Ha jól tudom, itt még nincs kettős tömegű lendkerék illetve a motor láncos.

Üdvözlettel: egy Mazda tulajdonos

mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:29 sstall részére

 Nagyszerű! Köszönjük a visszajelzést!

sstall | 2015-02-03 21:39 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda-autó, BluElite! A turbó csövön van két érzékelő, ami előtt van egy bilincs, ez lógott, és a cső is picit szét volt csúszva, amit jobban összedugtunk, majd rendesen meghúztunk. Viszont kicseréltem a gázolajszűrőt is, ami igen piszkos volt már, nem tudom, hogy mikor lehetett kicserélve, de éppen ideje volt már ennek is. A probléma megszűnt, szépen húz az autó. Válaszukat köszönöm, nagy segítség volt! Tisztelet érte! 

mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:50 BluElite részére

 ...vagy például el van dugulva az üzemanyag rendszer. Szűrőcserével egybekötve, próbaképpen a szűrőtől a tank felé menő (valójában jövő) csőbe vissza kellene fújni levegővel. Ha ezek utánjobban megy, akkor szennyeződés van a tankban. Legutóbb nálunk egy ugyanilyen autóval ez volt a gond.

BluElite | 2015-02-02 10:46 sstall részére

Szép napot!

 

 Én jártam így, egy turbócső durrant el. A hiba - ha jól látható helyen van - könnyen kideríthető. Meg kell kérni valakit,  adjon egy kövér gázt, és nézni kell, kinyílik-e valamyelyik cső. Nekem az utolsó, 45 fokban tört cső ment el.... Bontottat nem érdemes venni, utángyártott nincs, a gyári 90 ezer.... vettem pár ezer forintért szilikon turbócsövet, azzal magam megoldottam, és jó a gép.

 

Üdvözlettel: BluElite

sstall | 2015-02-01 20:44

 Tisztelt Mazda-autó! 626-os 101 lovas 2.0 ditd motorú autóm van. A következő történik. Mikor eléri a 3000-3500 fordulatszámot, az autó ledadog nem forog tovább, ezt a fordulatszámot pedig tartja. Magasabb fokozatban 5.-ben 3000-ret sem éri el. Hibakód nincs, turbó megy. Mi okozhatja? Valakinek volt már hasonló? Ötletek vannak, mi lehet, de nem mennék ezeken sorban, ha valaki tudja a megoldást. Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-01-21 12:16 frici90 részére

 Valószínűleg igen, de hogy hol, és mennyiért, nem tudom. Túl nagy változást, mint általában a szívómotoroknál, nem lehet várni tőle.

frici90 | 2015-01-20 17:06

 Üdv. Van egy Mazda 626 1.8 16V DOHC 1999-es kocsim. Az lenne a kérdésem, hogy ennél az autónál is megoldható a chip tuning (motor optimalizálás)? Előre is köszönöm a választ.

ecco | 2015-01-18 23:37

 Sziasztok

89es 626 os automata valtójàban behalt (àlítólag, szètszedve nem lett) valami fèkszíj. Konkrétan nincs hàtramenet.

mit tudtok erről mekkora lehet a javítási költség? Köszönöm 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó