2024. November 24. - Emma
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 1-4.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Megkezdődött az új Mazda5 gyártása.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
V.Attila | 2015-02-04 20:00
Tisztelt mazda-aut.hu! 2001 es gyártású 626 110-Le ditd gépkocsiba szeretném megtudni, hogy a Totál olajai közül melyik legjobb bele.Németországból hoztam és ott a Mazda szervíz a Total Quartz ineo MC3 5W-30 típúsú olajat rakta bele, de ahogy néztem a Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30 való inkább bele. Jól gondolom vagy nem kell ilyenekkel foglalkozni és elég ha csak 5W-30 as ? Illetve a váltóba is szeretném megtudni, hogy milyen és mennyi olyaj való. Válaszát előre is köszönöm.
Novo | 2015-02-04 10:58
Szép napot!
Két dolog miatt ragadtam billentyűzetet:
- van egy 626-os Mazdám,2000-es évjáratú, utolsó kiadás, 2 literes benzines motorral, 214.000 km van a motorban.
Ha 8-10 óránál többet áll az autó, beindításkor kékes füstöt ad,kb 30 másodpercig, viszont utánna semmi.
Fogyasztás 8 liter körül, kompressziót mértünk hidegen és melegen is,nincsennek 0,5 bar-nál nagyobb eltérések.Szelepszár szimering lehetséges? Ha ez a hiba, körülbelül mekkora javítási költséggel számoljak?
- a másik,hogy elgondolkodtam egy 6-os benzines Mazdán,2004-es évjárat körülin,ezeknél mennyire kell tartani a korróziótól?Ha jól tudom, itt még nincs kettős tömegű lendkerék illetve a motor láncos.
Üdvözlettel: egy Mazda tulajdonos
mazda-auto.hu | 2015-02-04 07:29 sstall részére
Nagyszerű! Köszönjük a visszajelzést!
sstall | 2015-02-03 21:39 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-autó, BluElite! A turbó csövön van két érzékelő, ami előtt van egy bilincs, ez lógott, és a cső is picit szét volt csúszva, amit jobban összedugtunk, majd rendesen meghúztunk. Viszont kicseréltem a gázolajszűrőt is, ami igen piszkos volt már, nem tudom, hogy mikor lehetett kicserélve, de éppen ideje volt már ennek is. A probléma megszűnt, szépen húz az autó. Válaszukat köszönöm, nagy segítség volt! Tisztelet érte!
mazda-auto.hu | 2015-02-02 10:50 BluElite részére
...vagy például el van dugulva az üzemanyag rendszer. Szűrőcserével egybekötve, próbaképpen a szűrőtől a tank felé menő (valójában jövő) csőbe vissza kellene fújni levegővel. Ha ezek utánjobban megy, akkor szennyeződés van a tankban. Legutóbb nálunk egy ugyanilyen autóval ez volt a gond.
BluElite | 2015-02-02 10:46 sstall részére
Szép napot!
Én jártam így, egy turbócső durrant el. A hiba - ha jól látható helyen van - könnyen kideríthető. Meg kell kérni valakit, adjon egy kövér gázt, és nézni kell, kinyílik-e valamyelyik cső. Nekem az utolsó, 45 fokban tört cső ment el.... Bontottat nem érdemes venni, utángyártott nincs, a gyári 90 ezer.... vettem pár ezer forintért szilikon turbócsövet, azzal magam megoldottam, és jó a gép.
Üdvözlettel: BluElite
sstall | 2015-02-01 20:44
Tisztelt Mazda-autó! 626-os 101 lovas 2.0 ditd motorú autóm van. A következő történik. Mikor eléri a 3000-3500 fordulatszámot, az autó ledadog nem forog tovább, ezt a fordulatszámot pedig tartja. Magasabb fokozatban 5.-ben 3000-ret sem éri el. Hibakód nincs, turbó megy. Mi okozhatja? Valakinek volt már hasonló? Ötletek vannak, mi lehet, de nem mennék ezeken sorban, ha valaki tudja a megoldást. Válaszát előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-01-21 12:16 frici90 részére
Valószínűleg igen, de hogy hol, és mennyiért, nem tudom. Túl nagy változást, mint általában a szívómotoroknál, nem lehet várni tőle.
frici90 | 2015-01-20 17:06
Üdv. Van egy Mazda 626 1.8 16V DOHC 1999-es kocsim. Az lenne a kérdésem, hogy ennél az autónál is megoldható a chip tuning (motor optimalizálás)? Előre is köszönöm a választ.
ecco | 2015-01-18 23:37
Sziasztok
89es 626 os automata valtójàban behalt (àlítólag, szètszedve nem lett) valami fèkszíj. Konkrétan nincs hàtramenet.
mit tudtok erről mekkora lehet a javítási költség? Köszönöm