2025. Január 1. Szerda - ÚJÉV

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lantos749 | 2015-02-11 12:27

 Üdv! Az autóm motorfelújításon esett át (hengerfej, gyűrűsor.....) az előzményeket nem részletezném, mert még most is eléggé felkavaróak....

A kérdésem az lenne, hogy a bejáratós időszak meddig tart és hogyan kell végrehajtani?
- elléggé ellentmondásos infókat kaptam eddig.....

beci46 | 2015-02-09 15:07 pusi65 részére

Üdvözlöm!

Köszönöm az érdeklődést, de sajnos valamennyi felni 13 "-os.

 

pusi65 | 2015-02-08 19:27 beci46 részére

 Kedves beci46, ha 14-es a felni, akkor érdekelne. puszsolt@freemail.hu ra írj, hogy ne a fórumot terheljük a privát szöveggel. üdv.

beci46 | 2015-02-08 18:12

Üdv Mindenkinek!

 

1986-os 626 D Mazdához kilenc db. lemezfelni gumival (gumik kuka pár db. kivételével) minden elfogadható áron eladó.

 

 

V.Attila | 2015-02-08 09:28 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt mazda-auto.hu! A válaszát köszönöm szépen. A vezérlés csere későbbre tevődött mert sikerült a kinti Mazda kereskedéssel  beszélni akikhez az autót hordták, és most esettát rajta. Ha aktuális lesz jelentkezem, bár az lehet, hogy csak a jövő évben lesz. 

Gabor83 | 2015-02-07 20:06 Lantos749 részére

Lehet, hogy ezzel nem leszek népszerű, de én lebeszélnélek erről, mert bontóban baromi nehéz hozzá bármit is találni, utángyártott pedig nem mindenből van.

Pl., én egy jobb hátsó ködlámpa után már fél éve kajtatok, a gyári 90 ezer Ft-ba kerül.

 

Én inkább az első generációs 6-osok között néznék körbe, azokból lényegesen többet adtak el.

mazda-auto.hu | 2015-02-06 09:05 V.Attila részére

 2,7 liter 75w-90 (GL4 v. GL5 ) hajtóműolaj kell bele. A vezérlés csere 25146,-Ft, vezérműszíj 29839,-Ft, görgö 8795,-, görgő 9284,-, feszítő 23900,-Ft. 3-4 óra

V.Attila | 2015-02-05 12:49 mazda-auto.hu részére

 Értem. Köszönöm szépen a válaszát. A váltóolajról is tudna infót adni, hogy milyen előírásnak  kell megfelelnie? Esetleg konkrét típust?

Vezérlréscser mennyi idő és milyen költség lenne önöknél? Köszönöm válaszát.

 

mazda-auto.hu | 2015-02-05 08:50 V.Attila részére

 A Future NFC inkább alacsony HTHS viszkozitású, úgynevezett üzemanyag takarékos olaj, így a kettő közül az Ineo MC3 alkalmasabb, de mivel már nem fiatal motor, talán egy 5w-40, 0w-40 még előnyösebb, hogy kompenzáljuk a kopások okozta veszteséget.

mazda-auto.hu | 2015-02-05 08:43 Novo részére

 A jelenség alapján elképzelhető, hogy a szelepszár szimeringek nem tömítenek. Kb. 3,5-4 órás munka. A szimeringek ára gyártmányfüggő, de minimum 40000,-Ft körül alakul egy ilyen munka.

 

A Mazda6 benzines motorok láncosak, korrózió szempontjából különösen a 2006-ig gyártott példányok lehetnek problémásak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó