2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-09 14:22 Tibike részére

A komprex töltőnek valójában tényleg csak csapágy baja lehet.
A komprex dízelnek viszont meglehetősen bonyolult kipufogógázzal kapcsolatos vezérlése (szelep) van, így ha jó a csapágy a töltőben, akkor valami más okozhatja a hibát.

laca117 | 2009-02-09 10:13 Sanyika részére

Hello.Én is a szilentekre gondoltam,talán a rúdfejre,a guminyomás most 2.2 nyáron 2.A gömbtámaszt amúgy magam cseréltem ki.Nekem a hátsókerék is nagyot koppan lehet,hogy mazdabetegség?A jeladót sajnos nem tudom hol lehet,de én a főtengely végénnél keresném,esetleg adagolótengely.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 08:45 ficsur36 részére

Kevés a hűtővíz.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 08:44 laca117 részére

Elképzelhető, hogy a kormányműnek van holtjátéka, de például az is lehet, hogy kevés az első kerekeknek beállított összetartás.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 08:30 Rostai66 részére

Valószínűleg a szerkezet "fáradt el". A munkahengerek hibájától általában nem keményedik fel a pedál, csak egyszerűen nem emel ki a kuplung.

Tibike | 2009-02-08 20:10

Sziasztok!

Van egy 2.0 diesel comprex mazda 626-os nálam. A kompresszor fújó oldalán is jön a kipufogó füst, már szétszedtem a kompresszort, de szemmel láthatóan nincs neki baja. Picikét lóg a csapágy.

Elég sokat olvasgattam róla,hogy igazából hibája csak a csapágy lehet? azt mondják. Erre nem tudok rájönni miért füstől bele a szívótorokba, mert így nem is megy az autó csak alapjáraton!??

Megoldási javaslatokat, esetleg linkeket köszönöm!!

ficsur36 | 2009-02-08 15:38

Szisztok nekem egy1990.2.0-626.dizel van néha a müszerfalon balrol a 2-dik lámpa égvemarad ami egy görög épületre hasonlit és nemtudom mit jelent segicsetek.föleg hidegen csinálja de edig nemvolt gondom vele.

Sanyika | 2009-02-08 00:25 laca117 részére

Helló, a szilenteket nézd meg egyforma kemények mind a két oldalon, és hol csináltattad a alsó gömbfej cserét? nagyot koppan, nekem is és elvileg minden rendben guminyomás nem túl magas? Stabilizátor rúd szilenteket is nézd át, rám még ez vár.
Megtudod nekem mondani, hogy hol van a fordulatszámmérő jeladója?

laca117 | 2009-02-07 17:49

Sziasztok!Egy 1989-es 2.0 diesel mazdám van,az a problémám,hogy sétál a kocsi eleje főleg rossz uton érezni találomra valamelyik irányba elindul.Kerekek most lettek centirozva,alsó gömbtámaszok cserélve,lengéscsillapitók kb.1 évesek,futómübeállítás most volt 2 hónapja.Kérdésem mi lehet a probléma?Másik gondom,nagyon kemény az autó rugózása kis kátyukon áthaladva is nagyot üt,amit más autók meg sem éreznek.A válaszokat előre is köszönöm tisztelettel.

Sanyika | 2009-02-07 08:31

Helló, érdeklődnék, hogy 89-es kombi 2.0 D-be hol van a fordulatszámmérő jeladója, mert csak néha működik a fordulatszámmérő???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó