2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-09 14:22 Tibike részére

A komprex töltőnek valójában tényleg csak csapágy baja lehet.
A komprex dízelnek viszont meglehetősen bonyolult kipufogógázzal kapcsolatos vezérlése (szelep) van, így ha jó a csapágy a töltőben, akkor valami más okozhatja a hibát.

laca117 | 2009-02-09 10:13 Sanyika részére

Hello.Én is a szilentekre gondoltam,talán a rúdfejre,a guminyomás most 2.2 nyáron 2.A gömbtámaszt amúgy magam cseréltem ki.Nekem a hátsókerék is nagyot koppan lehet,hogy mazdabetegség?A jeladót sajnos nem tudom hol lehet,de én a főtengely végénnél keresném,esetleg adagolótengely.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 08:45 ficsur36 részére

Kevés a hűtővíz.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 08:44 laca117 részére

Elképzelhető, hogy a kormányműnek van holtjátéka, de például az is lehet, hogy kevés az első kerekeknek beállított összetartás.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 08:30 Rostai66 részére

Valószínűleg a szerkezet "fáradt el". A munkahengerek hibájától általában nem keményedik fel a pedál, csak egyszerűen nem emel ki a kuplung.

Tibike | 2009-02-08 20:10

Sziasztok!

Van egy 2.0 diesel comprex mazda 626-os nálam. A kompresszor fújó oldalán is jön a kipufogó füst, már szétszedtem a kompresszort, de szemmel láthatóan nincs neki baja. Picikét lóg a csapágy.

Elég sokat olvasgattam róla,hogy igazából hibája csak a csapágy lehet? azt mondják. Erre nem tudok rájönni miért füstől bele a szívótorokba, mert így nem is megy az autó csak alapjáraton!??

Megoldási javaslatokat, esetleg linkeket köszönöm!!

ficsur36 | 2009-02-08 15:38

Szisztok nekem egy1990.2.0-626.dizel van néha a müszerfalon balrol a 2-dik lámpa égvemarad ami egy görög épületre hasonlit és nemtudom mit jelent segicsetek.föleg hidegen csinálja de edig nemvolt gondom vele.

Sanyika | 2009-02-08 00:25 laca117 részére

Helló, a szilenteket nézd meg egyforma kemények mind a két oldalon, és hol csináltattad a alsó gömbfej cserét? nagyot koppan, nekem is és elvileg minden rendben guminyomás nem túl magas? Stabilizátor rúd szilenteket is nézd át, rám még ez vár.
Megtudod nekem mondani, hogy hol van a fordulatszámmérő jeladója?

laca117 | 2009-02-07 17:49

Sziasztok!Egy 1989-es 2.0 diesel mazdám van,az a problémám,hogy sétál a kocsi eleje főleg rossz uton érezni találomra valamelyik irányba elindul.Kerekek most lettek centirozva,alsó gömbtámaszok cserélve,lengéscsillapitók kb.1 évesek,futómübeállítás most volt 2 hónapja.Kérdésem mi lehet a probléma?Másik gondom,nagyon kemény az autó rugózása kis kátyukon áthaladva is nagyot üt,amit más autók meg sem éreznek.A válaszokat előre is köszönöm tisztelettel.

Sanyika | 2009-02-07 08:31

Helló, érdeklődnék, hogy 89-es kombi 2.0 D-be hol van a fordulatszámmérő jeladója, mert csak néha működik a fordulatszámmérő???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó