2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Takker | 2009-03-05 15:06 laca117 részére

nekem is csak 4 mpig izzít kb, az kevés volna? medig kellene hivatalosan?

mazda-auto.hu | 2009-03-03 08:53 Csabi626 részére

Továbbra is azt valószínűsítem, hogy rossz a hűtősapka.

Takker | 2009-03-02 18:47 mazda-auto.hu részére

köszönöm szépen a tippet megéz(et)em mindenképpen akkor ezt!

Csabi626 | 2009-03-02 17:18

Tisztelt Szakértő, márkatársak!

A február 24.-én leírt hűtőventillátor jelenség a külső levegő hőmérsékletének emelkedésével úgy tűnik megszűnt.
Ha most jobban belegondolok, addig nem is csinálta, még nem voltak hidegek, ami eddig azért nem tűnt fel, mert csak tavaj nyár óta van nálam az autó.
Józan parasztésszel belegondolva ez elég logikátlannak tűnik, úgy gondolnám, hogy ha kint hidegebb van, akkor nem kell annyit forogni a ventillátornak...
Van valakinek ötlete hogy mi állhat a dolog mögött??

mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:21 Takker részére

Először is meg kellene vizsgálni, hogy könnyen forog-e a komprex tengelye? A komprexeken van egy úgynevezett indító szelep, amely 3000-res főtengely fordulat alatt nem engedi vissza a kipufogógázt a légszűrőház felé. Ennek hibája is lehet a baj forrása.

Takker | 2009-02-27 17:13 mazda-auto.hu részére

cseréltem rajta gázolajszűrőt, elöte is volt néha ilen gondja, meg sajnos utána is:(
üzemanyagot amugy kaphat, mert ha ezekután elindul jó nagy füstöt dob, gondlom az elégetlen gázolaj. én amugy (ahogy kivülről az egész kinéz) arra gonoltam, hogy azért áll le mert valmiért a fris levegő helyett az odakerülö füstöt fujja be neki. azt végképp nem értem, hogy a füst hogyan kerül oda, ahol levegőt sziv(na) be?

mazda-auto.hu | 2009-02-27 14:53 Takker részére

Elképzelhető, hogy csak el van tömődve a gázolajszűrő. A comprex töltő hibája miatt elvileg nem kellene leállnia a járó motornak.

Takker | 2009-02-27 14:12

elnézést kérek az elgépelésekért,kimaradt betűkért, már nagyon péntek délután van:)
szóval arrébbgurultam 20 métert, leállítottam és utána megint nem indult, csak hajtott az önindító.

Takker | 2009-02-27 14:10

még annyit hozzátennék, hogy voltolyan is, hogy tökéletesen indult, arrébbgurultam 20 métert, leálítotat és ugyanugy cska hajtott, denme indult. otthagytam, reggel pöccre. nemtudom, hogy van-e hozá köze, egyik ismerősömnek volt iylen autoja, aztmonda,hogy furcsán lassan reagál a gázadásra, ahogy felpörgette üresben. amenynire olvastam, a comprexnél ponthogy gyorsan kellene. persze sajnos nem sokat értek az autokhoz.

Takker | 2009-02-27 11:43

sziasztok!
lenne egy olyan problémám, ami egy pár hónapja vettem észre, ritkánjelentkezik,de bosszantó meglehetősen. A motor inditás után(jól inul, minuszokban is) néha megcisnátla azt, hogy inditottam gond nélkül majd pármásosperc után ingadozott a fordulat és leállt,gázt is hiába adtam. utána csak hajtott az öninditó, de semmi. ha hagytam, mondjuk, reggelig lazán indult. mikor legutóbb igy jártam vele, levettem a légszűrőt és világos füst jött ki a comprexből mikor próbáltam indítani: http://kephost.com/images/588_comprex.JPG pedig innen godnlom szivni kéne a levegőt neki:)
kicsit kinoztam utána, egyszer csak abbamaradt a füst és elindult. mi okozhatja?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó