2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-25 08:52 éjfélibagoly részére

Mivel nincs hibakód és nem fokozatosan gyengült le az autó, ezért elsősorban a vezérlés nem megfelelő állására gondolnánk, vagy esetleg pl. tömítetlen a turbó nyomóági szakasza.

éjfélibagoly | 2009-02-24 20:22

Sziasztok!
Nekem van egy 626 2.0Ditd 111LE autóm. Az autó nagyon nagyon jól ment ,egész addig amíg ídő előtt el nem szakatd a vezérműszíj! A motort szédszedtük,nincs baja hibakód sincs , a turbó is jó, és azóta nem megy rendesen az autó! Közben már kicseréltem a komplett motort mindenestől, és ezzel sem megy úgy az autó ahogy kellene!Tudja-e valaki,hogy ez mitől lehet ?

mazda-auto.hu | 2009-02-24 14:27 Csabi626 részére

Minden bizonnyal ki kell cserélni a hűtősapkát.

Csabi626 | 2009-02-24 13:56

A műszerfali hőmérő mutatója elég stabilan áll 5-10 fokkal a függőleges felett, de még bőven a megfelelő tartományban, és ez előtte is így volt.
Viszont azt megfigyeltem, hogy kihűlt állapotban a vastag gumicsövek "összeszívódnak", és ha ilyenkor lehúzom a sapkaszelep utáni kiegyenlítőtartályba vezető kis gumicsövet, akkor azon a nyíláson keresztül levegőt szív.
Ezután leellenőriztem, hogy a kis gumicső nincs e eldugulva, de az oda-vissza átjárható az oldaltartály felé.

mazda-auto.hu | 2009-02-24 11:39

Amennyiben kikapcsolt klíma mellett áll fenn a jelenség, akkor a következő dolgok lehetnek: alacsony a hűtővíz szint, kopott a vízpumpa lapát, a lerakódásoktól le vannak szűkülve a hűtő és esetleg a vízkör belső járatai, rossz a hűtőmotor kapcsoló gomba.

Beszédes lehet a hiba megtalálásához, hogy egyébként a hűtővíz hőfoka feljebbb emelkedik-e, mint korábban?

Csabi626 | 2009-02-24 11:02

Tisztelt Szakértő, márkatársak!

93-as kiadású 2.5/v6-osomnál megfigyeltem, hogy hosszabb út után (20-30km) jár a hűtőventillátor, és gyakran 5-10 perc is eltelik alapjáraton, mire leáll.
Természetes jelenség e ez, és ha nem, mire utalhat.

A válaszokat előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-02-24 08:34 sanya részére

Mazda 626 1990 2,0 16v gyújtógyertya: NGK BKR5E 11S, vagy Nippon Denso K20PR-U11

sanya | 2009-02-24 07:31

Sziasztok!

Megtudnátok nekem mondani, milyen tipusu gyertya kell a mazda 626 (1990) FE3( 2.0 16V) motorba? Esetleg tudtok vslamilyen fajtát ajánlani reális áron?

előre is köszönöm!

Üdv.

ragaszkodó | 2009-02-22 20:09 laca117 részére

A napokban nekem is szórakozott az izzítás,de miután az összes csatit az adagoló környékén lehúzogattam és kontaktsprayval megfújtam,helyrejött.

ragaszkodó | 2009-02-22 19:58

Éjfélibagolynak.Köszi a tippet,holnap vagy holnapután megnézem a gombát meg a sarut,Az ékszíjtárcsa meg érdekelne mert így eszi a szíjat.Magánban is beszélhetnénk róla

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó