2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Mazda Takeri, az új Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MAZDA dízelmotor, MZR-CD.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Rostai66 | 2009-02-04 12:47
Sziasztok!
1999-s 626 2.0D-m van,
nem rég vásároltam, és úgy tűnik, hogy a kuplungja rendellenesen kemény és csak tök padlón emel ki.A holtjátéka kb.2cm szerintem ez normális az autóban250e. km van kuplungozva még nem volt.Mit gondoltok a szerkezet fáradt el, vagy okozhatja a fő, vagy munkahenger hibája?
mazda-auto.hu | 2009-02-03 16:48 Mazdus részére
1. Valószínűleg a hidrotőkék tömítettsége kopás okán már nem az igazi. Erre utal, hogy hidegen, amikor az olajok még nagyon vastagok, nincs probléma. Melegen gyakorlatilag minden 40-es (második szám) jelzésű olaj megegyező vastagságú, így márkától, típustól függetlenül nem lesz változás. Azt pedig nem javaslom, hogy a hidrotőkék miatt egy melegen vastagabb 50-es vagy 60-as jelzésű olajat önts a motorba, mivel amit az egyik oldalon nyersz (csendes működés), azt a másik oldalon elveszted (nem kielégítő olajkeringés, magasabb működési hőmérséklet). Valószínűleg az autó korábbi gazdája kevésbé gondosan cserélte az olajat, ezért alakulhatott ki a probléma.
2. Kopott a kapcsoló.
3. Lehet szilent, lengéscsillapító is.
4. Igen nagy munka szétszedni a fűtésházat, és kenőanyagot juttatni a megfelelő helyekre.
5. Erre látatlanban nehéz válaszolni. Lehet, hogy középállásban kopott a kormánymű, de külső vagy belső kormányösszekötő is lehet.
6. Valószínűleg elöregedett a gumiszegély.
mazda-auto.hu | 2009-02-03 09:02 peepee részére
Tudomásunk szerint nem, illetve egyszerűen nem.
Mazdus | 2009-02-02 21:39
Sziasztok!
1993-as Mazda 626 2.0 tulaj vagyok.. Szeretem az autómat nagyon, igyekszem megbecsülni, számomra fontos, hogy mindig jó műszaki állapotban egyen, nem szeretem, ha állapota romlik.
Lenne néhány kérdésem, számomra zavaró műszaki problémákról, talán egy-egyre valaki tud válaszolni..
1. A motorba 8000 km-ént cserélek olajat, havonta kb 3000-3500 km-t megyek de valamiért szelep vagy hidrotőke hangja van. Azt mondták a szerelők inkább hidrotőke, de ez nem baj hagyjam csak. Engem zavar. Több olajat is kipróbáltam már,Valvolinet(adalékos10w-40) Addinol hancsökkentős olajat, hidrotőke tisztító adalékokat stb.. De nem hallgat el, persze néha igen.. Akkor szép hangja van. Általában ilyenkor hideg a motor.. Nem tudom..
2. A gyújtáskapcsolónál van valami gond, ha kiveszem a sluszit, bimbammol, ha kinyitom az ajtót.. Mint mikor bennthagynám, vagy rajt marad a világítás.. Érdekes de ha a körmömmel benyúlok, vagy néha csak hozzáérek a kulcslyukhoz elhallgat..
3. A jobb hátsó kerék felől, ha kátyúba megyek valami kopogás szerű zaj hallatszik, kutyacsontot most cseréltettem, de én még mindig hallom..
4.Fűtéskapcsolónál ha a fűtés irányát változtatom, ahogy átáll a motor(vagy valami) ilyen furcsa nyekergő hangot hallat..
5.Szervókormányra rájött az utóbbi időben, hogy ha tekergetem, mindig a jobb és ball irányváltás között mintha koppanna egyet.
6.Elektromos ablakemelő néha nem jó. NEm mechanikus hiba, hanem az ablak melletti gumiszegély behajlik, és beszorítja az ablakot..
Hu, így elsőre ennyi, ha netán valaki tud segíteni, köszönöm előre is..
peepee | 2009-02-02 21:15
szisztok oylan kérdésem lenn hoyg van egy 626coupem 2.2 12v. az lenne kérdésem hoyg rálehet-e tenni a 16szelepes hengerfejeta 20. motorrol? köszi választ
mazda-auto.hu | 2009-02-02 08:35 kulcsartamas részére
A négycsavaros Mazda 626 fékdobban rendeléskor benne van a négy tőcsavar. Az ötcsavaroshoz külön kell a csavarokat rendelni.
kulcsartamas | 2009-02-01 10:51
Sziasztok!
egy gyors fékes kérdésem lenne:
Az autó: 1990 Febrár, MAzda 626 GD 1.8 benzin, 12 szelepes 69kW 5 ajtós, no ABS.
(ritka mint a fehér holló :-) )
Hátsó féket szeretném rendbetenni, dobfék van hátul, és 4 kerékcsavaros kerékrögzítés, nem 5!
A fékdobban van benne a hátsó kerékcsapágy, tehát "agyas" külön agy,hub, nincsen. Az volna a kérdésem, hogy maga a fékdob mint különálló alkatrész az 4 furattal rendelkezik a kerékcsavarok számára és ezt külön kell megvenni, beleszerelni, vagy az új fékdob már eleve a 4 kerékcsavarral együtt van gyárilag
segítségeteket előre is köszi!
üdv
mazda-auto.hu | 2009-01-31 11:43 mazda-auto.hu részére
Vagyis tőlünk ennyiért rendelhető meg.
mazda-auto.hu | 2009-01-31 11:42 Rostai66 részére
A gyári 50500,- Ft.
Rostai66 | 2009-01-31 08:41
Kösz a segítséget,már csak az a kérdés, hogy hol kapom meg "Földi"áron, mert eddig csak a Lángautonál találtam 62e.-ért . Üdv!