2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-07-08 16:24 kt626 részére

1. vezérműszíj: 13060,-Ft, görgő:29745,-Ft, feszítő:47830,-Ft, munkadíj:30000,-Ft. 2. Csak az esetleges garanciális alkatrészcseréknek lehet utánanézni.

mazda-auto.hu | 2008-07-08 16:18 Jónás részére

Sajnos nem lehet.

kt626 | 2008-07-07 23:48

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 626-ost (2000/8 hó, 2.0,benzines,100kW).Két kérdésem lenne:
1,Mennyibe kerül a vezérműszíj (+ gondolom görgők stb.) cseréje?
2,Az autó szervízkönyves, viszont egy olyan márkakereskedésben vették ill. szervízelték, ami már megszűnt.Az érdekelne, hogy ennek ellenére utána lehet-e nézni valahol az autó szervíztörtének?
Köszönöm a választ.

Jónás | 2008-07-07 16:31

Hali!
Érdeklődni szeretnék,hogy nem tudnátok küldeni egy robbantott ábrát a GC-s 626 2.0 ikerkarbis Mazdinak a karbijáról?

mazda-auto.hu | 2008-07-07 08:41 sanya részére

Természetesen a gyújtógyertyák is lehetnek. A "régebbi" típusoknál sűrűbben kell cserélni. Gyertyacserével indítanánk.

sanya | 2008-07-05 11:39

Sziasztok !
Mazda 626 91 GD 1.8 12V karbis.
A múlt héten előjött egy probléma amire keresem a választ, talán ti tudtok segíteni merre indulhatnék...
tünetek:
Az autó rögtön indul(hidegen melegen)alapjárat rendben, de amikor bemelekszik, gyorsuláskor(1000-3000) rángat a motor minden sebességben 3000 felett megint semmi baja. Amikor tartom akármien fordulaton semmi baja, csak is kizárólag üzemi hőfokon gyorsuláskor rángat.Azt mondják mivel hidegen semmi baja(gyorsulás rendben) a karburátornál nem lehet gond. Kicseréltem az üzemanyag szűrőt de a probléma maradt. Mitől lehet ez?? gyujtás rendesen beállítva, talán a gyertyák(már jó régen lettek cserélve)??

mazda-auto.hu | 2008-06-30 08:23 andorpapa részére

Könnyen elképzelhető, hogy a hűtőradiátor, vagy a vízpumpa hatásfoka már nem a régi.

andorpapa | 2008-06-29 15:11

Ismét tanácsra lenne szükségem. Továbbra is a '87-es 626 2.0D GC-ről lenne szó. Az elmúlt időben elkezdett a szokásosnál jobban melegedni a motor. És nem a nyár miatt, mivel a hajnali 10 fokban is melegebb, mint korábban. Cseréltem termosztátot, hátha azzal van baj, de nem nyert. Az új termosztáttal (88°C van ráírva) ugyanolyan meleg, sőt azóta a felső vízcső (ami a termosztát felől megy a hűtőbordába) nem kemény, összenyomható azután is, hogy a motor rendesen bemelegedett. A hűtő belülről eléggé koszos (sok a rozsda meg ilyesmi, most akarom kimosatni), benne fagyálló + desztvíz van, ami eddig nem forrt fel, de a kiegyenlítőtartályt felnyitva enyhe párolgást/gőzölgést lehet látni. Az előző termosztáttal legalább a felső vízcső is kemény volt (de ugyanúgy melegedett). Lehetséges, hogy a kosz/rozsda valahol nagyon eltömítette a hűtőrendszert? Vagy a vízszivattyúval lehet valami probléma? Előre is köszönöm a segítséget!

kt626 | 2008-06-27 16:10

Köszönöm a gyors választ.
Így már nyugodtabban vágok bele a vásárlásba.

mazda-auto.hu | 2008-06-27 15:39 kt626 részére

Csak a 136 lóerősnek kezdődik úgy az alvázszáma, hogy: JMZGF14S2. A gyengébb kivitelek: JMZGF14F-el kezdődnek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó